Stormrijders?

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.517
2.095
Nederland
Zit nu naar buiten te kijken en het gaat al aardig te keer. Ben benieuwd of hier nog motorrijders zijn die de storm trotseren ? Heb m\'n auto noodgedwongen naast een lange rij bomen moeten zitten.. hopen als ik terug kom dat ik geen schade heb door takken of omvallende bomen :+

Dus zijn er nog mensen die zo gek zijn om nu op de motor naar het werk te gaan ? En zo ja, waarom met de motor met dit weer ? :)
 
Ik. Ga altijd op de fiets, behalve bij sneeuw en/of ijzel. Wat maakt die wind nou uit :? :?

Dit is weer zo\'n typische file dag. Geen zin om naar het station te lopen met een beetje wind en regen, en dan met een onervare kop in de auto... Botsen... file.

Ik ga lekker op de fiets. Met dit weer voel je tenminste dat je leeft!
 
Mijn vriendin is gewoon op de motor gegaan. Waarom? Omdat ze anders met het OV moet.
Ik ben vandaag met het OV gegaan. Vanwege die storm ja. Na een half uur wachten op de trein bedacht ik me dat ik liever op de motor had gezeten.... :j :j :j storm!
 
Ik. Ga altijd op de fiets, behalve bij sneeuw en/of ijzel. Wat maakt die wind nou uit :? :?

Ik ga lekker op de fiets. Met dit weer voel je tenminste dat je leeft!

Met een fiets van 112kg maakt die wind wel degelijk uit ! ;( Als ik nu op de fiets ga dan voel ik tenminste dat ik dood ben of ga ;) Je vliegt zo de berm in ! :]
 
Ik zei de gek,beter dan in die file\'s staan
met de auto.
Want het was van morgen weer lekker druk op
de weg.
 
Vanochtend heb ik toch nog een stuk of twee bikkels/idioten gezien die stug met de motor waren. Persoonlijk vind ik het te gevaarlijk, maar ik moet dan ook over de Oostvaardersdijk alwaar de wind kilometers lang over het IJsselmeer heeft kunnen razen en ik vervolgens het allereerste obstakel ben. Ben ik een soort van stormbreker dus. Bij windkracht 6-7 heb ik al het idee dat ik een kneedown moet maken om rechtdoor te rijden en bij een leuke windstoot rij je zo op de vluchtstrook of linkerweghelft, laat staan dat windkracht 9-10 getrotseerd moet worden. Nee dankje. Dan maar warm en droog met het koekblik in de file staan (heb toch nooit haast).
 
Hihi, dacht echt dat m\'n banden zacht waren, werd heen en weer geslingerd.

Ik ben nu op de motor zonder zijspan omdat ik vanavond nog ga snowboarden in Zoetermeer. ( best nog een stukkie rijden vanuit utrecht) maar ben zeer benieuwd of het dan nog zo waait. Mischien had ik beter het span kunnen pakken.

ach is best spannend rijden zo lijkt een beetje op surfen. :)
 
Je hebt toch noppenbanden :? :+

Maar daar zal je wel gelijk in hebben 112 kg.. Ik rijd een zzr 1100, dus voordat ik omwaai?

Wellicht morgen, als ik JohnV mag geloven ;)

Ja gelukkig heb ik noppenbanden, speciaal voor als het hard waait en ik in de berm zou komen :+
Maaruh 112+eigen gewicht dan zit ik niet eens aan het gewicht van je ZZR. Maar het zou harder gaan waaien ja... als die takken maar aan de boom blijven hangen.. of als ze zachtjes op m\'n auto slaan vind ik het niet zo erg. ALs er maar geen putten of deuken in gaan zitten...

En gelukkig kan ik met de auto : NOOIT file, hoef de snelweg niet eens op })
 
Lijkt me toch vrij gevaarlijk met dit weer
mijn ZX6sje gaat dan toch ook alle kanten op

Kwam pas nog van afrit snelweg naar boven toen ik bij het invoegen een windstoot in de zij kreeg. Bijna onder een vrachtwagen ;( ;( ;( ;(
 
Lijkt me toch vrij gevaarlijk met dit weer
mijn ZX6sje gaat dan toch ook alle kanten op

Kwam pas nog van afrit snelweg naar boven toen ik bij het invoegen een windstoot in de zij kreeg. Bijna onder een vrachtwagen ;( ;( ;( ;(

Shit, das minder ja. rij maar voorzichtig allemaal. :} :}
 
Omdat ik (nog maar 3 mnd) te dicht bij mijn werk woon ga ik op de trapfiets. En dat is niet leuk met dit weer.... heden ochten weer verzopen en het haar dat mij nog rest in de war.... :( en ik kan \'s ochtens slecht tegen dingen die niet mee werken. Zeker als dat het weer is... :( :( :(
 
Nog geen meldingen van omgewaaide bomen e.d. gehad.
Het lijkt ook best wel relatief rustig weer, als je bedenkt wat ze voorspeld hadden.
 
Lache hier, platte dak waait hier van een flatje tegenover ons, helaas geen digicam of zo... :) Wel een soort comedy door al dat gestuntel van de politie, brandweer en andere mensen. })

Vandaag nog een stukje gereden, was wel heftig (maar nog wel te doen). Maar volgens mij heeft het harder gewaaid in Nederland.
 
Mocht van mijn vriendin niet rijden en ik denk dat ze wel gelijk had. Op de snelweg A\'dam ring noord blaast de wind door de geluidschermen alle kanten op.
OV is net een grote reageerbuis vol bacillen, nee bedankt. Dan maar 1 uur op de trappers gaan staan. Was best te doen. Had ook met de motor door de stad kunnen rijden, hoewel die vliegtuigen eng laag over centrum a\'dam vliegen vandaag, ze waaien alle kanten op. Wil geen krasjes in de lak :)
 
ik ging vandaag mijn bike inruilen bij JvS in affteren.
wind mee ging wel .
maar op een gegeven moment kreeg ik op een plat stuk polder de wind van opzij
werd ik het gras in geblazen !
is de eerste keer in 20 jaar dat ik de bike langs de kant zette ivm de harde wind.
bike was netjes gepoetst ivm inruilen.
zat alles onder het slijk ;(
toch nog goede zaken gedaan ;)

TL1000s en een sv650 gekocht beide zwart en nieuw
allebei met dubbele karton pijpen.
 
OOk ik ben gaan werken met de moto, zoals ik elke dag doe. Regen, strom, sneeuw, alles moet eraan geloven :) (hopelijk ik niet op een dag)
En ja, het is best wat lastig met dit weer om nen bike van 127 kg goed recht te houden, maar ja, da maakt het toch nog wel grappig.
Daarnet nog op een brug gereden. Kwam ik een andere motorrijder tegen. Alletwee schuin van de wind naar elkaar gezwaaid, zoals het moet :j
We hadden waarschijnlijk dezelfde gedachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan