Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

enige probleem is: temp meter doet 0,0, dus ik vermoed dat de fan ook niet aan zal slaan.
is dit bekend probleem of kwestie van alles los halen en checken op draadbreuk en meten?

is apart

De dashboard temperatuur wordt gemeten op je thermostaat
Het groene stekkertje op deze foto
of een soort koptelefoon stekkertje eronder, weet t effe niet zeker...
540.jpg



De schakelaar voor de fan zit op rechtse radiator.
Die maakt massa als ie te warm wordt en schakelt de fan in, links boven op dit plaatje.
Wijst naar achteren dus
354a-b13cad866919e6c28a70f50885a88ff6.jpg




Begin eens met dashboard loshalen en die oogjes even opschuren, easy fix als dat t was.
heel misschien heb ik nog een losse temperatuur meter liggende
maar ik heb pas een berg spul opgeruimd.
 
Laatst bewerkt:
Hee Chris, ik zie dat jij uit Vlissingen komt. Ik geloof dat onze paden eerder gekruist hebben. Zeeland topic ofzo? in elk geval "SRT racing" zei me wat...
Er ging net belletje rinkelen. Jullie hadden een clubje "sparrow racing team".
Ik had 20 jaar geleden een polini cilinder op mn scooter die door een van jullie onder handen genomen was, gefreesde spoelpoorten en gevlakt enzo...
 
denk het laatste idd, wellicht nog ff een zekering chechen. Gewoon alle connectoren vh koelsysteem nalopen moet voldoende zijn om het weer te laten werken.
En bij mij weten zijn alle firestorms uitgerust met carbs, maar ik ben nooit te oud om te leren overigens.

edit,

Geertruidenberg is verrassend dichtbij :)

dan ga ik lekker demonteren keertje een weekend als het weer iets minder is, met mooi weer ga ik :]

ps: geertruidenberg is dichtbij waar? ;)
 
is apart

De dashboard temperatuur wordt gemeten op je thermostaat
Het groene stekkertje op deze foto
of een soort koptelefoon stekkertje eronder, weet t effe niet zeker...
[afbeelding]


De schakelaar voor de fan zit op rechtse radiator.
Die maakt massa als ie te warm wordt en schakelt de fan in, links boven op dit plaatje.
Wijst naar achteren dus
[afbeelding]



Begin eens met dashboard loshalen en die oogjes even opschuren, easy fix als dat t was.
heel misschien heb ik nog een losse temperatuur meter liggende
maar ik heb pas een berg spul opgeruimd.

thanks! zal eens gaan spieken
 
@chrisjemol

Ikzelf breda, en we hebben nog een storm rijder hier om de hoek.
Maar hij zal zichzelf vast een x melden als hij terug is van zijn vakantie, en als hij thuis is boekt hij volgens mij direct weer een vakantie ;)
 
Laatst bewerkt:
@chrisjemol

Ikzelf breda, en we hebben nog een storm rijder hier om de hoek.
Maar hij zal zichzelf vast een x melden als hij terug is van zijn vakantie, en als hij thuis is boekt hij volgens mij direct weer een vakantie ;)


Hihi was het maar waar... ben wel reisgek maar helaas kan ik niet gaan wanneer ik wil ;)
Maar 'hier om de hoek' is Terheijden... dus ook vlakbij idd
 
@Leon/Leeke: zou jij nog wat (detail)foto's kunnen posten hoe jij je radiatoren naar achteren hebt geplaatst? Want die draaicirkel van mijn vliegdekschip begint inmiddels wel een beetje vervelend te worden :P

Zal 1 dezer dagen foto's maken... maar anders kom keertje langs, kunnen we kijken naar mogelijkheden. Ik heb wat koelslangen ingekort en anders verbonden om het mogelijk te maken, maar werkt perfect :t
 
breda en terheijden is idd dichtbij!
komt er een plaatselijk firestorm ritje btw??

ik heb afgelopen zondag btw 2km gelopen met de motor. de tank is errrrgggg klein en op reserve kan je niet ver meer rijden blijkt......
 
Als ut lampje aangaat(analoge tellerhuis) heb ik nog voor 20km brandstof binnendoor. Daarna is het minstens spannend te noemen.
Achja voor de knalritjes is de actieradius prima.
 
gisteren met zeeperd nieuwe manuele naks gestoken + de klepspeling aangepast waar nodig.
Ook nog van 16 naar een 15 tands kettingwiel gegaan, waardoor het nu helemaal feest is.
Inmiddels zijn dit soort werkzaamheden niet meer spannend, eerder rustgevend/therapeutisch :t
Weer een vtr gered van de auto-naks-ondergang.

Nog bedankt Bas! Was ontzettend leerzaam en leuk om te doen/zien. Rijdt toch een stuk fijner met de wetenschap dat die tijdbom niet meer in je fiets zit. Maar de meeste schik heb ik van dat nieuwe voortandwiel :]
 
Zal 1 dezer dagen foto's maken... maar anders kom keertje langs, kunnen we kijken naar mogelijkheden. Ik heb wat koelslangen ingekort en anders verbonden om het mogelijk te maken, maar werkt perfect :t

Klinkt als een goed plan! Stuur je van het weekend anders wel even een PB.
 
Ik heb een benzinepomp vlakbij mijn stalling, ik tank bijna altijd af voordat ik de motor weg zet in de Shurgard. Met de 2004 versie kan ik zonder problemen 170km op een tank rijden.

In 2016 met de Storm naar Oostenrijk geweest, zelfs 190km gereden toen net benzinelampje aan ging!
Was met lange stukken 130/140 op de teller.
 
Ik heb een benzinepomp vlakbij mijn stalling, ik tank bijna altijd af voordat ik de motor weg zet in de Shurgard. Met de 2004 versie kan ik zonder problemen 170km op een tank rijden.

In 2016 met de Storm naar Oostenrijk geweest, zelfs 190km gereden toen net benzinelampje aan ging!
Was met lange stukken 130/140 op de teller.

Das een best hoog verbruik vlg mij! Vorig jaar vanuit de Eifel teruggereden 230km op de tank gehaald. Ik zat wel met samengeknepen billetjes hoor! Eerste stuk was binnendoor, laatste stukje snelweg, 130/140 km/u. Nog nooit zover gekomen/gedurfd. Meestal gaat het lampje aan bij ±200km.
 
Mike. Is de vtr al verkocht?
En wat doe je met het vliegwiel? Wellicht heeft iemand interesse.
 
Piepels!

Morgen krijg ik (als DHL doet wat ze belooft) deze onderkuipjes binnen, 8 stuks nog te koop. Gemaakt van polyester, wit gegrond, zonder bevestigingsmateriaal.

Prijs is €75,- inclusief verzenden.

PB bij interesse

full
 
ZIet er wel mooi uit op een VTR. :)

Mijne zojuist opgehaald van grote beurt. Gepimpte voorvering, remmen en nieuwe banden. Dat stuurt al een stuk beter zeg.
 
Leeke 4 president.
#fijneVent
#gouweOuwe
Ziet er netjes uit :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan