Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

is apart

De dashboard temperatuur wordt gemeten op je thermostaat
Het groene stekkertje op deze foto
of een soort koptelefoon stekkertje eronder, weet t effe niet zeker...
[afbeelding]


De schakelaar voor de fan zit op rechtse radiator.
Die maakt massa als ie te warm wordt en schakelt de fan in, links boven op dit plaatje.
Wijst naar achteren dus
[afbeelding]



Begin eens met dashboard loshalen en die oogjes even opschuren, easy fix als dat t was.
heel misschien heb ik nog een losse temperatuur meter liggende
maar ik heb pas een berg spul opgeruimd.


nou het was dus hartstikke simpel
stekker van thermostaat afgetrokken, schoongemaakt, teruggestoken en de temperatuurmeter werkt weer perfect

mooi he zo'n honda
 
Ik weet dat de VTR zuipt als een debiel en een kleine tank heeft. Gisteren sprong het brandstof lampje aan bij 134 KM :X :X :X

Vervolgens ging er 11 L in.

Is 140 KM zo'n beetje de standaard actieradius voordat het het brandstof lampje aanspringt?

En hoeveel KM heb je nog aan peut als het lampje aangaat? Wel effe handig om te weten voor mn vakantie naar Oostenrijk ;)
 
Even terug zoeken in dit topic.. Het ging er laatst nog over. Kan enorm verschillen per VTR (bouwjaar?/afstelling/etc), voor mij is het geen uitzondering dat het lampje aangaat bij 125 km, voor anderen gebeurd het nooit voor 150 km. Fabrieksopgaaf is 2,5 liter voor je reserve.

edit: sterker nog, dat was in reacties van mij en basman op jouw eerste post in dit topic.
 
Laatst bewerkt:
Die van mij rijd 1 op 14 á 15. En dat is gewoon overal waar het kan het gas erop.
Dus bij ongeveer 180km gaat het lampje branden... Dagteller staat overigens op 205 nu.
Ik mag dus rap een pomp op gaan zoeken het volgende rondje. :X

Ach als het zuinig moet pak ik de GS500 wel. Met gemak 400km op een tank... (van 20 liter dat wel).
 
Laatst bewerkt:
Ik zag, maarrrrr.... eentje?!

Ja heb er maar eentje liggen. Bij aanschaf van mijn motor zat er op de voorste cilinder al een handspanner, dus deze erbij gekocht om ook de achterste cilinder van een handmatige te voorzien maar is er nooit van gekomen.

Inmiddels is de VTR verkocht en kwam deze nog tegen in de garage.
 
:W Hallo!
Voor mijn vader zoek ik een linkertopkuip in het zwart (liefst met rode sticker, maar die zal vast nog wel te bestellen zijn), voorvorkpoten en 2 originele knipperlichten links en een linkerspiegel met rubber.
Heeft 1 van jullie misschien nog wat liggen?
 
Laatst bewerkt:
:W Hallo!
Voor mijn vader zoek ik een linkertopkuip in het zwart (liefst met rode sticker, maar die zal vast nog wel te bestellen zijn), voorvorkpoten en 2 originele knipperlichten links en een linkerspiegel met rubber.
Heeft 1 van jullie misschien nog wat liggen?

Heb een setje vorkpoten liggen maar deze hebben wel wat pekelschade. Voor de rest goed werkend. Durf niet te zeggen of dit veel werk is om netjes te krijgen.
 
Heb een setje vorkpoten liggen maar deze hebben wel wat pekelschade. Voor de rest goed werkend. Durf niet te zeggen of dit veel werk is om netjes te krijgen.

Heb je een foto? Zolang de binnenpoten maar recht en redelijk roestvrij zijn (en waar liggen ze, is ook wel handig :+)

Je mag ook wel een PB sturen :Y
 
Op marktplaats is jeroen kampman weer een gele VTR aan t strippen, hierna gaat ie er nog een doen. Misschien is die wel zwart?
Zou hem effe vragen.
 
Goed is goed Leon, denk dat ik niet teveel moet verspijkeren aan de looks, tenzij die dingen een knaak kosten.
Kan ze beter laten coaten inclusief de kleppendeksels. Trouwens wel een mooi vaderdag cadeau voor mij ;)

Edit, nog een paar dagen en we zijn weg naar het Harz gebergte in Duitsland. Super veel zin om daar te knallen met de vtr.
Hier in Nederland is het maar behelpen als je het vergelijkt met daar.
 
Laatst bewerkt:
Mannen!
ivm aankoop ander huis en eea dat te klussen valt wil ik de firestorm weer verkopen aangezien ik er wss niet veel meer op ga rijden.

iemand interesse, of kent iemand met interesse?

Mooie en superfijn rijdende Honda VtR1000f firestorm.

Motor heeft +-60k op de teller staan, dat is dus hartstikke weinig voor dit koppelmonster.

Nieuwe olie, nieuw oliefilter, nieuwe remolie en remblokken voor/achter, nieuwe accu, nieuwe banden, nieuwe ketting en tandwielen.

Voorvork beurtje gehad en wat verzwaard, samen met de 5mm verhoging van de achterkant resulteert in een superlekker sturende motor!!

Opties:
-double bubble donkere donkere kuipruit
-gepolijste velgranden
- luxe alu rizoma handvaten
- APE handmatige NAKS's
- meegespoten seatcover
- meegespoten undertail
- carbon hugger/kettingkast
- LED achterlicht met geintegreerde knipperlichten
- superdik RVS BOS uitlaatsysteem met dubbele dempers. Klinkt echt superdik. Er zitten db-killers bij waarmee hij heel beschaafd klinkt!
- 5mm vulblokje tussen de achterveer waardoor hij supergoed stuurt!
Kortom een hele mooie, goede motor die super rijdt en wat hoofden laat draaien tijdens het rijden!!

35687032_10212007618399668_2109207599537717248_n.jpg

35648751_10212007618839679_6902350024806498304_n.jpg

35629135_10212007619359692_5004342687520784384_n.jpg

35654394_10212007620519721_4529382449192370176_n.jpg

35687086_10212007621239739_2860336996662902784_n.jpg

35539448_10212007621839754_2168949898840375296_n.jpg

35648755_10212007622319766_5790792611493052416_n.jpg

35546738_10212007622639774_4949064585815523328_n.jpg

~
 
Hallo allemaal, ik durf het monteren van handmatige kettingspanners zelf niet aan. Ik heb ze wel al in huis. De motorzaken in Haarlem doen dit soort modificaties blijkbaar niet. Is er iemand in de buurt van haarlem die mij wil helpen? (Vergoeding geen probleem). Bedankt!
 
Heren, ik breek ff in. Heb begin dit jaar mijn firestorm verkocht met kenteken MJJF51, en op de teller stond op dat moment 78000 km. Kom ‘m net tegen op marktplaats met 32000km... u bent gewaarschuwd.
 
Heren, ik breek ff in. Heb begin dit jaar mijn firestorm verkocht met kenteken MJJF51, en op de teller stond op dat moment 78000 km. Kom ‘m net tegen op marktplaats met 32000km... u bent gewaarschuwd.


Las het al op de (door u verlaten) app! Helaas kunnen we verder geen potentiële kopers waarschuwen ben ik bang?
 
Nee en vermoed dat de huidige eigenaresse ook geen enkel idee heeft, hebben we ook allemaal niks aan... maar toch sneu.
 
Net terug van 2 weken Oostenrijk op de Storm. Wat een tof ding op de bergpassen. Heerlijk sturen en dat koppel is erg verslavend. Veel wendbaarder dan ik had durven hopen.

Jammer genoeg heeft dat moois voor mij ook een nadeel: door de zware koppeling en de zithouding is mn linker pols gaan zeuren (zeer wss peesontsteking) en rechts op een haartje na niet.

Dat wordt dus ombouwen naar naked :P

Ik heb al een kroonplaat en risers liggen. Ook heb ik al spiegels voorhanden. Moet nog stuurtje (Het liefst een beetje als een street triple of ducati monster, niet zo n super breed stuur), koplamp, knippers en ophanging tellerpartij hebben,

Nog tips en tricks voor ombouwen naar naked? Alle kabels zijn als het goed is lang genoeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan