Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

Leeke

MF veteraan
14 feb 2004
1.437
7
46
Breda
Even peilen of één van jullie warm kan lopen voor mijn Appie RSV1000R van 2004... Altijd mijn droomfiets geweest en 'erbij gekocht' als vervanger van de Firestorm. Uiteindelijk rij ik er te weinig op en staat hier mooi te wezen maar hij mag dan toch eindelijk naar iemand die er meer kilometers mee gaat maken.
Bij interesse, voor prijs etc effe PB-en.

Hij is erg netjes en o.a. voorzien van:
- Puig R db-ruitje
- valblokken
- andere hielplaten
- race uitlaatsteunen (origineel aprilia), duosteps aanwezig
- Titanium uitlaten (origineel aprilia)
- sr vervangen door mosfet
- juiste achterbrug + aangepaste dynamo vanuit Aprilia NL
- Oberon clutch slave cilinder
- zwaardere accu (14v ipv 12v)
- setje originele uitlaten erbij

RSV forum pic.jpg

Firegirl

MF veteraan
26 sep 2004
4.673
0
39
Almere
Hallo allemaal! Ik heb de mijne nog steeds, helaas weinig (geen) tijd om te rijden. Maar aangezien hij niet in de weg staat blijft hij

Blackbonkie

Die hard MF'er
26 aug 2008
399
0
Zalk
of het aan de korf ligt weet ik niet maar bij warme motor maakt hij aan de rechterkant een huilend geluid bij 100km snelheid, maar zodra het gas dicht gaat is het weg, het gebeurd alleen als hij belast wordt in 3 ,4, 5.of 6de versnelling, daarom verdenk ik deze tandwielen er van

Leeke

MF veteraan
14 feb 2004
1.437
7
46
Breda
Iemand hier nog interesse in een enkelzijdige achterbrug? Hij is van het juiste type... VFR800 Fi bouwjaar 2000
Verkocht onder voorbehoud

Bijlagen

Laatst bewerkt:

basman180

MF veteraan
11 jul 2003
4.495
3
40
www.youtube.com
Vandaag de bellypan welke ik van leeke heb overgenomen gemonteerd. Nu alleen nog een kleur geven en klaar is basman. Leeke bedankt
👍
Het mooie is dat hij er nog een paar heeft liggen. Ik zeg kopenkopenkopen, je bent toch niet gek?

Bijlagen

Leeke

MF veteraan
14 feb 2004
1.437
7
46
Breda
Vandaag de bellypan welke ik van leeke heb overgenomen gemonteerd. Nu alleen nog een kleur geven en klaar is basman. Leeke bedankt
👍
Het mooie is dat hij er nog een paar heeft liggen. Ik zeg kopenkopenkopen, je bent toch niet gek?

Mooi gedaan knutselsmurf!
Tip: voor extra coole look zou je nog de sleufjes kunnen uit-dremelen...

Bijlagen

Laatst bewerkt:

Leeke

MF veteraan
14 feb 2004
1.437
7
46
Breda
Even serieus...
Ben van plan mijn blauwe Storm te strippen van zijn kleding en dan te verkopen; dwz alleen kuipdelen voor/achter eraf. Hij is van 1999 met 62K op de teller.
Dus bij deze de vraag; is er iemand geïnteresseerd in een kale fiets met lichter vliegwiel, handmatige naks, mosfet spanningsregelaar, maar zonder kuipdelen? Eventueel wel met (overgespoten, zwarte) benzinetank, maar die kan ook nog los in de verkoop.
Wellicht leuke basis voor iemand die nog een naked wil bouwen?