Twijfel ook over een firestorm. Zag deze staan wat vinden jullie ervan? Honda - Vtr 1000 F Firestorm
Kan in de firestorm ook e10?
Kan in de firestorm ook e10?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe bedoel je manuele spanners dat dat niet goed is? Dan is het juist goed toch in vergelijking met de automatische spannersE10 gezeik merk ik nog niet. Tank het als het niet anders kan. Manuele spanners zie ik zitten , das jammer. Fiets ziet er redelijk netjes uit, dat zeker
Sorry, bedoelde auto spanners.Hoe bedoel je manuele spanners dat dat niet goed is? Dan is het juist goed toch in vergelijking met de automatische spanners
Voordat je kn filter monteerd zou ik eerst naar een afstelboer met dyno gaan. Ikzelf heb goede ervaringen met Tovami in Goes. De beste man heeft zelf kits/mappings ontwikkeld voor diverse motorfietsen. Wel eerst andere uitlaten monteren en dan pas op de bank afstellen.Zo....mijn vakantie zit er alweer bijna op! Heb, terwijl ik hier 3 weken in Polen verblijf, alvast wat spullen vergaard voor de wederopbouw van mijn Storm!
De spullen die ik alvast heb aangeschaft zijn een koppelingsdeksel en een koppelingshuis. Ook ben ik van plan om nieuwe uitlaten aan te schaffen. Degene waar mijn oog op is gevallen is de Dominator GP2, mede vanwege de gunstige prijs, vette looks en megabruut geluid!!!
Nu zit ik ook te denken aan een nieuw RVS spruitstuk. Zijn er hier mede Stormtroopers die daar ervaring mee hebben?
Verder wil ik ook nog mijn luchtfilterbox aanpassen, K&N filter monteren en dan met het hele aangepaste spul even ergens langs voor Dynojetkit montage en hem optimaal af te laten stellen.
Denk dat er dan wel een bruut koppel/vermogen op het achterwiel te verwachten is!
Tovami inderdaad! That's the shit!!!! In principe natuurlijk ook eigenlijk Dynojet, wellicht zelfs beter.....Voordat je kn filter monteerd zou ik eerst naar een afstelboer met dyno gaan. Ikzelf heb goede ervaringen met Tovami in Goes. De beste man heeft zelf kits/mappings ontwikkeld voor diverse motorfietsen. Wel eerst andere uitlaten monteren en dan pas op de bank afstellen.
Ja....weet ook wel dat het makkelijker gezegd is dan gedaan! Maar op het Amerikaanse Superhawk forum zijn leden die toch behoorlijl goede resultaten op deze manier geboekt hebben.....Wil je aan het koppel en vermogen gaan schroeven dan is de basis nog altijd je cylinderkop. De ‘boel’ zo vol mogelijk krijgen, zo snel en volledig mogelijk laten ontbranden en afvoeren is de vuistregel. Ademhaling maar ook de manier van afvoeren van uitlaatgassen horen daarbij. Daarnaast het spulletje ook thermisch en mechanisch weer onder controle te krijgen...... Tis best een uitdaging om bij 9000tpm of meer met 1 vonkje ‘n lucht/e10 mengsel snel, effectief aan te zuigen, in de fik te krijgen, vermogen uit halen en weer af te voeren. Met n paar pijpje en zagen in je luchtfilterkast ikzelf denk t niet.
Injectie hoeft ook niet altijd alles te zijn! Maakt het tunen tov carbs wel gemakkelijker, dat is zeker! Maar er is niets zo bruut als een paar flatslidersDaarom injectie, succes met toepassen
Maar dan heb jij toch ook al een behoorlijk verschil tov de standaard 110 krukas pk's?Die van mij dynokitje met K&N 112 aw pk’s de rest std. 19 jaar oud 58k op de teller. Maar er iets van merken? Ik denk het niet. Tis net of ie iets lekkerder loopt... maar om er voelbaar meer vermogen/ koppel uit te halen: ga je niet redden met een filtertje, kitje en uitlaatje. Suc6
Denk dat de tuner je het beste kan adviseren mbt een kn filter. Deze heeft van diverse motoren de eindafstelgegevens opgeslagen en kan dus zodoende op voorhand beter advies geven. Bel hem op en vraag of je de vtr kan laten afstellen voor een mooi bedrag. En ook ofdat kn filter meer brengt dat standaard. Scheelt toch weer wat geld.Tovami inderdaad! That's the shit!!!! In principe natuurlijk ook eigenlijk Dynojet, wellicht zelfs beter.....
Maar waarom is het beter om de motor eerst zonder K&N af te laten stellen?