Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

Vandaag heeft afdeling Brabant een rondje Willemstad gedaan. Samen met president Leeke heb ik het genoegen gehad om aan zijn zijde mee te mogen rijden. We blijven het erover eens, meer dan low budget maar zover smiles per miles geeft de oude vtr. Dankjewel Leon voor de gezelligheid 👍
 

Bijlagen

  • 20210514_142429.jpg
    20210514_142429.jpg
    379 KB · Weergaven: 26
Vandaag heeft afdeling Brabant een rondje Willemstad gedaan. Samen met president Leeke heb ik het genoegen gehad om aan zijn zijde mee te mogen rijden. We blijven het erover eens, meer dan low budget maar zover smiles per miles geeft de oude vtr. Dankjewel Leon voor de gezelligheid 👍

Was top maat! Mooi uitje van 2 ouwe knarren op 2 ouwe brommers... maar brommen doen ze/we goed 💪
 
vanmorgen wou mijn VTR bijna niet starten, hij begon te knallen uit de uitlaat en wou stationair niet blijven lopen ook niet met choke uit of in en slaat direct af, ik kan ook geen gas geven ook dan slaat hij af, afgelopen week ook al een keer een knal met het starten, misschien inlaatrubber of wie weet het?
Alles gecontroleerd en niks spannend gevonden, nieuwe bougies er in en alles opgebouwd en loopt weer als een zonnetje, bedankt voor het meedenken
 
Hallo,
Mijn VTR gaat verkocht worden,
Wat is ie waard denken jullie?
1997 45000
Nieuwe banden Michelin Pilot Power 2CT 👍
Manuele spanners er op,de goeie met o-ring.
StompGrip op de tank.
Velgen zouden voor het mooie gespoten moeten worden,

Iemand interesse?...laat maar weten.Bekijk bijlage 1622051Bekijk bijlage 1622052Bekijk bijlage 1622053

Rond de 1500 Euro.

Doe je hem nog weg? En, vanwaar ben je? Ik ben namelijk Belg...
 
Zoek je een mooie en aparte, die van mij is wel te koop

Ik ben nogal iemand dat als het in mijn hoofd zit, dat het er gisteren al moest staan. 't Is voor 2 circuitdagen te doen, dan kuis ik dat weer buiten, maar ik ben dus al uit de nood. Toch bedankt.
 
Lid van de club, maar wellicht niet lang.

Vandaag gekocht om morgen op Croix te gaan. Dinsdag wellicht weer online.
2005 met de grote tank en injectie. 44000km.
IMG_2108.JPG


IMG_2109_jpg.JPG
 
Mooie bike, veel pelzier er mee ! ben je zeker dat je VTR injectie heeft?

Dat was toch altijd zo met dat digitaal scherm? Of vergis ik mij? Ik ben alleszins niet dé kenner, ik dacht dat gewoon.
Anyways. Het was een leuke eerste circuit-ervaring. Helaas niet de plaats om bij te houden (mijn lief haar SV staat hier nog, nog een youngtimer in de garage), en mijn nagelnieuwe XR is zo'n alleskunner dat die VTR dan toch gaat blijven staan...

Da's waarom ik die VTR heb gekocht. Mijn XR zit nog in rodage en dat zag ik nu toch ook niet helemaal zitten :+
 
Dat was toch altijd zo met dat digitaal scherm? Of vergis ik mij? Ik ben alleszins niet dé kenner, ik dacht dat gewoon.
Anyways. Het was een leuke eerste circuit-ervaring. Helaas niet de plaats om bij te houden (mijn lief haar SV staat hier nog, nog een youngtimer in de garage), en mijn nagelnieuwe XR is zo'n alleskunner dat die VTR dan toch gaat blijven staan...

Da's waarom ik die VTR heb gekocht. Mijn XR zit nog in rodage en dat zag ik nu toch ook niet helemaal zitten :+

Hoi Astian,

De versie met digitale dash heeft een grotere tank maar wel gewoon carburators.
VTR is nooit gebouwt met injectie... helaas :)
De VTR gaat al weer in de verkoop? :)
 
Oké, da's duidelijk dan :)

Ja klopt, het was maar voor een eenmalige circuitdag. Fiets staat inderdaad al van voor de trackday al online :)

Wel gemerkt dat hij aardig warm werd: tot zo'n 110°C bij het inrijden van de pitlane 8)7 Had nog nooit zulke temperaturen gezien omdat ik altijd maar rustige ritjes op zondagnamiddag doe :+
 
Toch eigenlijk stiekem wel een leuke fiets. Ik weet weer waarom ik er vroeger ook al eentje had.


WhatsApp Image 2021-06-12 at 21.23.31.jpeg
 
Ik heb mijn firestorm te koop gezet op marktplaats. Als ex Bott racer zit die vol met snelle onderdelen. O.a. Snelle nokkenassen en bewerkte koppen. Ook een Over racing vol uitlaat systeem.
Voor de mensen die klagen over benzine verbruik er zit een Carbontank bij die 10'liter groter is dan standaard.
Ook een reserve blok erbij.

1300 euro koopt alles. Check marktplaats en je hebt een 124 achterwiel pk motor.
 
Hallo mensen, ik zit te kijken naar een leuke 2 cilinder voor er bij en kwam al snel uit bij de VTR1000F. Nu las ik dat vanaf 2001 de tank vergroot is, maar is het verbruik ook verbeterd? En zijn er nog andere veranderingen die de moeite waard zijn om voor een 2001> te gaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan