Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

Beloven en niet nakomen hoort er een beetje bij lijkt het. Een nieuwe trend voor mij is 'of ik de motor kan brengen', dat heb echt nog nooit eerder gehoord. Misschien zijn ze een beetje verwend omdat alles zo ongeveer thuisbezorgd wordt en dat ze denken dat ik een zakelijk dienstverlener ben.
Dit is vooral een truck om de motor van je te stelen. Ze willen een proefrit maken en komen niet meer terug. Jij weet waarschijnlijk niet precies waar je bent en ook niet waar hij precies woont. Je zal niet de eerste zin die dit overkomt.
 
Dit is vooral een truck om de motor van je te stelen. Ze willen een proefrit maken en komen niet meer terug. Jij weet waarschijnlijk niet precies waar je bent en ook niet waar hij precies woont. Je zal niet de eerste zin die dit overkomt.
Ja zou zo maar kunnen, maar dan hebben ze wel pech want zomaar even een proefrit maken gaat niet gebeuren dan laten ze eerst wel iets achter wat meer waard is
 
Zak knikkers achterlaten is haast al genoeg heb ik het idee. De firestorm doet het slecht met verkoop. Desondanks blijft het een leuke rijdbare fiets.
 
Jij mag niet meer raden! (Dat is idd het kenteken)

Heb deze motor een jaar of 4 geleden gekocht schat ik. Daarna verkocht aan iemand, maar miste hem omdat ik het de fijnste motor vond die ik ooit had gereden en daarna weer teruggekocht…

Maar heb er daarna 1x mee gereden het laatste jaar.
Wel valblokken gemonteerd, andere hendels, carbon bellypan, en heb nog eea liggen zoals 19L tank maar kom ik niet aan toe.
Nu heb ik ivm verbouwingen ruimte nodig dus hij mag alsnog weg
Hij kwam me al bekend voor 😁 ben je nog van plan hem te verkopen ? Wat is de vraagprijs ?
 
Hallo allen, ik ben James, 25 jaartjes jong en nieuw op motorforum.

Een tijdje terug zag ik opeens een gele motor in mijn buurt te koop staan, hè wat is dit nu vroeg ik mijzelf af, nou dit bleek dus een firestorm te zijn. Gelijk reviews gelezen en die waren allemaal zo lovend dat ik gelijk met de verkoper een proefrit regelde. Na een korte test rit wist ik het meteen, deze banaan gaat mee naar huis.

En zo werd ik vorige maand eigenaar van een firestorm uit 97 met zo 50dkm op de teller.
De motor had al een tijdje geen liefde gezien o.a rem olie zwart, banden kaal, bougies versleten, olie filter van 2016 etc etc.
Dus gelijk een groot beurtje gedaan en nog wat klein spul vervangen.

Ook vorige weekend de NAKS prefentief vervangen door handmatige spanners (leuk klusje eigenlijk wel) dus de motor is nu helemaal klaar voor het lekkere weer wat op komst is.

Ohja vergeet ik bijna de foto's :
IMG_20220320_135615.jpg

Onderweg naar huis na de aankoop
IMG_20220506_072730.jpg

Hoe de motor er nu bijstaat

Dit was het voor nu,
- James
 
Welkom hier op het gezellige mf James.
Veel plezier met deze banaan. En idd, de spanners vervangen is een leuke klus, net als het rijden met een vtr 👌
 
Bedankt voor de leuke reacties 👍🏼

En andere dempers erop verhoogt het plezier enkel meer!

Dat geloof ik zo, ben eigenlijk wel op zoek naar een leuk setje maar twijfel nog welk merk ik moet nemen.

Heb wel laatst de 'baffle' uit de standaard uitlaten gehaald en dat klinkt toch ook al lekker zeg, net iets luider en dieper ook.
Op internet werd het afgeraden omdat het schel zou klikken, maar dat is helemaal niet het geval, kan het zeker aanbevelen als je iets meer geluid wilt met standaard pijpen.
 
Goede morgen

Na lang wikken en wegen ga ik mijn VTR verkopen.

Lang niet op gereden moet weer opgestart worden.

Is in zeer mooie staat met nu nog een laagje stof

Origineel op grote remmen en remus dempers en K en N na

Nieuwe set banden erbij

Heeft nog geen 15000 gelopen

NAKS nog niet aangepast

Mocht er iemand interesse hebben hier..

Ben bang dat als ik hem weer op start ie niet meer te koop is.. klinkt zo lekker

Originele set uitlaten aanwezig
 
Bedankt voor de leuke reacties 👍🏼



Dat geloof ik zo, ben eigenlijk wel op zoek naar een leuk setje maar twijfel nog welk merk ik moet nemen.

Heb wel laatst de 'baffle' uit de standaard uitlaten gehaald en dat klinkt toch ook al lekker zeg, net iets luider en dieper ook.
Op internet werd het afgeraden omdat het schel zou klikken, maar dat is helemaal niet het geval, kan het zeker aanbevelen als je iets meer geluid wilt met standaard pijpen.
Ik heb de baffle uit mijn orginele uitlaten maar zo gemaakt dat ik ze weer in kan zetten
 
Hallo allen, ik ben James, 25 jaartjes jong en nieuw op motorforum.

Een tijdje terug zag ik opeens een gele motor in mijn buurt te koop staan, hè wat is dit nu vroeg ik mijzelf af, nou dit bleek dus een firestorm te zijn. Gelijk reviews gelezen en die waren allemaal zo lovend dat ik gelijk met de verkoper een proefrit regelde. Na een korte test rit wist ik het meteen, deze banaan gaat mee naar huis.

En zo werd ik vorige maand eigenaar van een firestorm uit 97 met zo 50dkm op de teller.
De motor had al een tijdje geen liefde gezien o.a rem olie zwart, banden kaal, bougies versleten, olie filter van 2016 etc etc.
Dus gelijk een groot beurtje gedaan en nog wat klein spul vervangen.

Ook vorige weekend de NAKS prefentief vervangen door handmatige spanners (leuk klusje eigenlijk wel) dus de motor is nu helemaal klaar voor het lekkere weer wat op komst is.

Ohja vergeet ik bijna de foto's :
Bekijk bijlage 1757601
Onderweg naar huis na de aankoop
Bekijk bijlage 1757599
Hoe de motor er nu bijstaat

Dit was het voor nu,
- James
Nice 😎 geniet er van, blijft leuk speelgoed
 
Mede Storm rijders, ik zag een paar pagina's terug mensen praten over het afdraaien van het vliegwiel voor een snellere gas reactie, is hier iemand die dit voor mij kan doen of kent iemand een bedrijf die hier ervaring mee heeft in Brabant, specifieker omgeving bergen-op-zoom?
 
Op het vtr1000f gedeelte op Facebook is iemand uit het VK die niks anders doet, heeft ook ruil vliegwielen liggen.
Ben zijn naam ff kwijt maar als je daar vraagt ben je zo geholpen
 
Op het vtr1000f gedeelte op Facebook is iemand uit het VK die niks anders doet, heeft ook ruil vliegwielen liggen.
Ben zijn naam ff kwijt maar als je daar vraagt ben je zo geholpen

Bedankt voor de tip, heb inderdaad iemand gevonden die voor 75 pond je vliegwiel omruild voor een afgedraaide, alleen zijn de verzendkosten wel 65 euro enkeltje.
Heen en weer sturen is dan dus duurder dan de service zelf...
 
Andere tandwiel verhouding (korter) is ook altijd wel een aanrader icm afgedraaid vliegwiel. Word de vtr een stuk levendiger om te rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan