Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

ja heb ik nog over mike,
Goed bezig zo met dat groot onderhoud, je krijgt er een bedrijfszekere motor voor terug.
En mbt die mbx80, ik ben jaloers. Zou het ook graag willen, maar ik wil zoveel dus dan laten we dat maar voor wat het is.
Roosendaal is naast de deur, kweenie of je een compressor en slagmoersleutel en vliegwieltrekker hebt?
Anders waai je een keer langs en monteren we dat ding gelijk mits je je kunt vinden in de prijs icm vliegwiel inruil.
 
Laatst bewerkt:
heb veel gereedschap maar luchtgereedschap (nog) niet. Dus bij jou langswaaien is een optie. wat was de prijs alweer?

over dat onderhoud, idd. van de winter na het wassen liep tie onder de 5000rpm op 1 cilinder, bokken, haperen. dus bij bougies begonnen, nja uiteindelijk was et 1 bobine dus gelijk beide vervangen.

mbxen hebben is tegenwoordig letterlijk beter als spaargeld op de bank. een concoursstaat volle kuip mbx deed bij een kennis 3800 . hij heeft em toch niet verkocht, worden steeds meer waard. ik koop een hele nette, gewoon laten staan. stukkie op rijden maar vooral voor de heb. blijft leuk


hoor je wel mbt vliegwiel
 
Laatst bewerkt:
Fijnaart, doe onze frans en maris de groeten.
Vliegwiel is 50 euro en je oude neem ik dan in.Kom een x langs en dan voeren we onder het genot van een bakje koffie de conversie uit.
 
gaan we doen. komend weekend zit ik vol. daarna nog niks. dus u roept maar wanneer het uitkomt. liefst als et beetje weer is natuurlijk.
 
Geen idee wat er nou het probleem was, heb alles nog een keer los gehaald en opnieuw vast gemaakt (de vierde keer ofzo) en nou doet ie het ineens weer.
 
Zag dat die fiets op marktplaats gereserveerd stond. Heb je deze aangeschaft Dash?

Nee. Ik vond hem, eh, niet echt je van het.

Ik ben zojuist terug uit Dronten. Ik heb de VTR gekocht die jij had gelinkt. Heeft wel wat dingetjes die moeten worden gefikst maar daar was de prijs ook naar uiteindelijk.
 
je gaat er veel lol van hebben. gefeliciteerd. @Basman. mocht het goed weer zijn( lees ;droog). dan ff bij jou langswaaien voor dat vliegwiel?
 
Ben grieperig en heb wat koorts op dit moment.
Ook de zweepslag in mijn kuit rechts is nog aanwezig.
Misschien woensdag as overdag of in de avond?
 
Laatst bewerkt:
sorry vergeten erbij te zetten , gaat om volgend weekend mocht het weer zijn. met werkdagen tussen de 12 en 14 uur heb ik savonds geen puf meer om ook maar iets te doen eigenlijk 🤔😥
 
Wat zijn goede banden voor de VTR om lekker mee te knallen, zowel op straat als op het circuit maar die ook nog een beetje heel blijven en in de regen nog enigszins te vertrouwen zijn? ;)
 
Wat zijn goede banden voor de VTR om lekker mee te knallen, zowel op straat als op het circuit maar die ook nog een beetje heel blijven en in de regen nog enigszins te vertrouwen zijn? ;)

Geloof dat veel mensen hier met sporttour banden rijden in de trant van Michelen Pilot Road, Dunlop Roadsmart, Bridgestone T30 etc. Zelf rijd ik momenteel de Roadsmarts, die bevallen mij prima.
Ik geloof dat er hier een paar heel enthousiast zijn over de T30 achterop met de S20 voorop, zelf geen ervaring mee.
 
Laatst bewerkt:
Gaat deze week een set pilot powers 3 op, hiervoor pilot road 4 ivm hele jaar door rijden nu alleen nog plezier ritjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan