Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

Yep, draden doorgesoldeerd en gemonteerd op de blauwe. Werkt vooralsnog prima.
 
Laatst bewerkt:
Even peilen of één van jullie warm kan lopen voor mijn Appie RSV1000R van 2004... Altijd mijn droomfiets geweest en 'erbij gekocht' als vervanger van de Firestorm. Uiteindelijk rij ik er te weinig op en staat hier mooi te wezen maar hij mag dan toch eindelijk naar iemand die er meer kilometers mee gaat maken.
Bij interesse, voor prijs etc effe PB-en.

Hij is erg netjes en o.a. voorzien van:
- Puig R db-ruitje
- valblokken
- andere hielplaten
- race uitlaatsteunen (origineel aprilia), duosteps aanwezig
- Titanium uitlaten (origineel aprilia)
- sr vervangen door mosfet
- juiste achterbrug + aangepaste dynamo vanuit Aprilia NL
- Oberon clutch slave cilinder
- zwaardere accu (14v ipv 12v)
- setje originele uitlaten erbij




RSV forum pic.jpg
 
Hallo allemaal! Ik heb de mijne nog steeds, helaas weinig (geen) tijd om te rijden. Maar aangezien hij niet in de weg staat blijft hij
 
wat is er met je koppelingshuis aan de hand dan, ingeslagen of is er iets afgebroken? En een tandwiel [ als het van je eindaandrijving betreft] kost 20 euro..
 
of het aan de korf ligt weet ik niet maar bij warme motor maakt hij aan de rechterkant een huilend geluid bij 100km snelheid, maar zodra het gas dicht gaat is het weg, het gebeurd alleen als hij belast wordt in 3 ,4, 5.of 6de versnelling, daarom verdenk ik deze tandwielen er van
 
Iemand nog een linker kuipdeel te koop? Lakschade geen probleem, prijstechnisch gezien graag zelfs, als hij maar niet kapot is.
 
Ben al verrast jou hier nog te zien! Druk met de kids zeker?

Inderdaad druk met de kids (in combinatie met papa in ploegendienst) en werk. Niet zoveel tijd/zin meer om te rijden. Al kriebelt het af en toe wel om een rondje te gaan sturen.
 
Iemand hier nog interesse in een enkelzijdige achterbrug? Hij is van het juiste type... VFR800 Fi bouwjaar 2000
Verkocht onder voorbehoud
 

Bijlagen

  • 20181014_162239.jpg
    20181014_162239.jpg
    813,9 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:
Vandaag de bellypan welke ik van leeke heb overgenomen gemonteerd. Nu alleen nog een kleur geven en klaar is basman. Leeke bedankt
👍
Het mooie is dat hij er nog een paar heeft liggen. Ik zeg kopenkopenkopen, je bent toch niet gek?
 

Bijlagen

  • IMG_20181015_152750.jpg
    IMG_20181015_152750.jpg
    107,7 KB · Weergaven: 31
  • IMG_20181015_143813.jpg
    IMG_20181015_143813.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 33
  • IMG_20181015_152123.jpg
    IMG_20181015_152123.jpg
    880 KB · Weergaven: 29
  • IMG_20181015_125349.jpg
    IMG_20181015_125349.jpg
    642,1 KB · Weergaven: 21
  • IMG_20181015_145350.jpg
    IMG_20181015_145350.jpg
    824,1 KB · Weergaven: 21
Vandaag de bellypan welke ik van leeke heb overgenomen gemonteerd. Nu alleen nog een kleur geven en klaar is basman. Leeke bedankt
👍
Het mooie is dat hij er nog een paar heeft liggen. Ik zeg kopenkopenkopen, je bent toch niet gek?


Mooi gedaan knutselsmurf!
Tip: voor extra coole look zou je nog de sleufjes kunnen uit-dremelen...
 

Bijlagen

  • 20160705_211021_resized.jpg
    20160705_211021_resized.jpg
    46,4 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
Ik laat het zo Leon, anders ben ik bang dat de vtr nog sneller gaat worden
 
Even serieus...
Ben van plan mijn blauwe Storm te strippen van zijn kleding en dan te verkopen; dwz alleen kuipdelen voor/achter eraf. Hij is van 1999 met 62K op de teller.
Dus bij deze de vraag; is er iemand geïnteresseerd in een kale fiets met lichter vliegwiel, handmatige naks, mosfet spanningsregelaar, maar zonder kuipdelen? Eventueel wel met (overgespoten, zwarte) benzinetank, maar die kan ook nog los in de verkoop.
Wellicht leuke basis voor iemand die nog een naked wil bouwen?
 
goedenavond, even een vraag, als ik de zijkant van het blok waar de koppeling achter zit los wil halen moet de waterpomp er dan eerst af of kan die blijven zitten?
 
kan blijven zitten blackbonkie, de impeller zit gelagerd in die kap. Wel ff je koelwater aftappen voordat je die kap eraf haalt.
 
kan blijven zitten blackbonkie, de impeller zit gelagerd in die kap. Wel ff je koelwater aftappen voordat je die kap eraf haalt.
oke, bedankt voor de info, ik wil hier eens binnen in kijken omdat er altijd een hard fluitend geluid uit komt bij warme motor en bij 100---120 km snelheid en dan in alle versnellingen als ze belast worden, gas weer dicht of zelfde toeren met ingetrokken koppeling is het weg, ik denk aan het tandwiel aan het koppelingshuis
 
oke, bedankt voor de info, ik wil hier eens binnen in kijken omdat er altijd een hard fluitend geluid uit komt bij warme motor en bij 100---120 km snelheid en dan in alle versnellingen als ze belast worden, gas weer dicht of zelfde toeren met ingetrokken koppeling is het weg, ik denk aan het tandwiel aan het koppelingshuis
Check wiellagers en ook de slangenklemmen van je koelsysteem ofdat deze goed vastzitten. Dat laaste zorgde bij de motor van de vrouw ook een fluitend geluid. Deze lekte minimaal en het geluid is nu weg. Tis maar een idee.
 
Kick,

Binnenkort ga ik mijn gemodificeerde naks vervangen door andere manuele spanners( de cnc gefreesde). Iemand interesse in mijn "oude" gemodificeerde spanners? Voor mf-ers gratuit zoals ze dat in het Frans zeggen.
 
Even serieus...
Ben van plan mijn blauwe Storm te strippen van zijn kleding en dan te verkopen; dwz alleen kuipdelen voor/achter eraf. Hij is van 1999 met 62K op de teller.
Dus bij deze de vraag; is er iemand geïnteresseerd in een kale fiets met lichter vliegwiel, handmatige naks, mosfet spanningsregelaar, maar zonder kuipdelen? Eventueel wel met (overgespoten, zwarte) benzinetank, maar die kan ook nog los in de verkoop.
Wellicht leuke basis voor iemand die nog een naked wil bouwen?

hoi leeke, wellicht wel? wat moet hij kosten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan