Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

Kan iemand van jullie zien aan de fotos wat ik eerder in deze thread heb gepost of ik een 16 of 19 liter tank heb? Het zou een 19 liter tank moeten aangezien de motor van 2005 is maar als ik tot diep in de reserve rij kan ik maar 13-14 liter tanken.

Aan de plaatjes te zien: 19L tank
 
1398460

Kleine upgrade. Stikkersetje bij Ralf Haas laten maken. Het nummer 99 is uitgekozen door de zoon. Nu nog even kijken of we de achterkant nog iets hoger kunnen krijgen en dan istie klaar en doe ik er niets meer aan veranderen 🤔
 

Bijlagen

  • 20190603_190154.jpg
    20190603_190154.jpg
    438,6 KB · Weergaven: 17
Kleine upgrade. Stikkersetje bij Ralf Haas laten maken. Het nummer 99 is uitgekozen door de zoon. Nu nog even kijken of we de achterkant nog iets hoger kunnen krijgen en dan istie klaar en doe ik er niets meer aan veranderen 🤔


Mooi! Staat altijd goed die stickersetjes! Heb je er ook de voorkant bij of enkel dit stuk? Wat kost het als ik vragen mag? En dat laatste ga je maar iemand anders wijs maken, daar trappen we hier niet in _O-
 
De voorkant heb ik niet gedaan, dit is prima. Ik heb er 55 euro voor betaald. Ralf haas heeft al meer voor ons gemaakt, en zijn werk incl service is top.
 
Hallo allemaal,

Hier toevallig nog iemand die van zijn vtr af wilt?
Mag met schade zijn zoals; kuipschade deukje in de tank enz enz. belangrijkste is dat die motorisch goed is.
 
Heb mijn blauwe Storm een paar weken geleden verkocht... nu de naakte nog wel in mijn bezit. Maar heb nog een set valdoppen over. Iemand hier interesse? Eentje heeft al wat ervaring...
Daarnaast ook nog een set VFR clip ons te koop, nette staat.

de valblokken wil ik wel van je overnemen, wat wil je ervoor hebben?
 
Hallo allemaal,

Hier toevallig nog iemand die van zijn vtr af wilt?
Mag met schade zijn zoals; kuipschade deukje in de tank enz enz. belangrijkste is dat die motorisch goed is.

Als het goed is, heb je een bericht in je inbox gehad.
 
Bij welke km stand moet je eigenlijk gaan denken aan nieuwe distributiekettingen?
De mijne heeft ca 70.000 gelopen en ik wil binnenkort die handmatige spanners erin zetten.
Met zo'n handmatige kan je hem strakker blijven draaien maar het houdt een keer op lijkt mij.
 
ik heb die van mij vervangen bij 80.000 blok lag toch uit elkaar voor nieuwe zuigerveren en wat nieuwe tandwielen in de versnellingsbak
 
eerste jaren ruig geschakeld regelmatig blokkerendd achterwiel reed echt wild,dus de dogbones van de tandwielen waren flink rond gaf problemen met schakelen schoot uit zijn 2 en tussen de 4en de 5 had ik een `vrij` en olieschraapveren stonden vast olie verbruik toen van 1op800
 
Voorbandje 2 in huis, en nog steeds ben ik fan van bridgestone dankzij rambabbel. Nu komt er een s22 op en de prima sturende voorband s20 is aan de zijkant wel afgeschreven. Plaatjes voor duiding.
 

Bijlagen

  • 20190710_175123.jpg
    20190710_175123.jpg
    116,2 KB · Weergaven: 14
  • 20190715_170619.jpg
    20190715_170619.jpg
    153,2 KB · Weergaven: 15
Aangezien ik inmiddels overgestapt ben naar een Aprilia Tuono heb ik mijn Firestorm in de aanbieding voor weinig. Bj 99 en 33k gelopen.

Recent onderhoud:
Olie
Oliefilter
Luchtfilter
Bougies
2 x handmatige kettingspanners
Ketting/tandwielset
Nieuwe brandstofkraan
Rem en koppelingsvloeistof

Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het graag. Veel fotos via whatsapp.
 
Ik ben nog op zoek naar een remschijf rechts in nette staat... iemand toevallig 1 over?
 
Veel plezier ermee!

En iedereen in dit topic waaronder ook rambabbel bedankt voor alle info en adviezen omtrent de vtr.
 
Terug
Bovenaan Onderaan