Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

Overigens heb ik nog wat spullen voor de verkoop nu de vtr weg is.

Setje Viper dempers zeer mooie diepe roffel.

Superbike stuur kit

Nakedbike koplamp

Superbike spiegelsetje

Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het graag anders gaat het op marktplaats.
 
Zo! Da’s lang geleden hè?!
Nou ja... bij mij gaat er ook verrekt weinig kapot.
Altijd over die NAKS;
ooit (15k geloof ik; een jaar of 9 terug) verbeterde, automatische NAKS laten steken nadat ie eens klonk alsof er een bak spijkers geleegd was in de cilinders. Nu, 41k gelopen, zijn de ketting en tandwielen wel op, daarnaast liep ie een paar weken terug heet bij file rijden door een Duitse binnenstad. De fans naast de radiateurs bleven stil. Wat denken jullie? Thermostaatje?
Iemand ergens iets in een doos slingeren? Stalen remleidingen (v+a) en een bijbehorende koppelingsleiding heb ik ook nog op Mn verlanglijstje. Als je iets overhebt dan hoor/lees ik graag!
Zou ik onderhand eens kleppen moeten stellen?

Grtjs,

Pim
Bladel NB
 
Present na lange afwezigheid op het MF.

De vtr rijdt nog steeds en staat inmiddels net niet op 50.000km. Ik ben van plan de vtr op te knappen omdat de km stand wel te zien is qau uiterlijk...de linker voorkuip begint te scheuren op de ophang punten, achterkuip heeft ook div scheuren en montage punten afgebroken en zo nog veel meer dingen die niet netjes zijn dit wil ik allemaal graag weer netjes hebben.

Nu dan mijn vraag... Wat is het slimste om te doen? Deze kappenset op laten knappen...een kappenset kopen...of een vtr kopen voor onderdelen.

Als iemand hier ervaring ermee heeft of tips hoor ik het graag

Gr Gijs
 
Present na lange afwezigheid op het MF.

De vtr rijdt nog steeds en staat inmiddels net niet op 50.000km. Ik ben van plan de vtr op te knappen omdat de km stand wel te zien is qau uiterlijk...de linker voorkuip begint te scheuren op de ophang punten, achterkuip heeft ook div scheuren en montage punten afgebroken en zo nog veel meer dingen die niet netjes zijn dit wil ik allemaal graag weer netjes hebben.

Nu dan mijn vraag... Wat is het slimste om te doen? Deze kappenset op laten knappen...een kappenset kopen...of een vtr kopen voor onderdelen.

Als iemand hier ervaring ermee heeft of tips hoor ik het graag

Gr Gijs

Er staat een overgespoten geel kuipdeel op marktplaats voor 80,-... is dat iets?
Ik zou zoeken naar nette gebruikte kuipdelen. Kosten niet extreem veel en met setje andere beugeltjes wellicht weer toonbaar? Hele fiets kopen kan natuurlijk ook... 😅

Edit: zie nu dat ie verzaagd is...
 
Er staat een overgespoten geel kuipdeel op marktplaats voor 80,-... is dat iets?
Ik zou zoeken naar nette gebruikte kuipdelen. Kosten niet extreem veel en met setje andere beugeltjes wellicht weer toonbaar? Hele fiets kopen kan natuurlijk ook... 😅

Edit: zie nu dat ie verzaagd is...

Fiets is niet meer geel ondertussen 😂 ben er al een keer mee onderuit gegaan en toen is de fiets veranderd naar grijs 😬 hierdoor staat ook het zadelframe wat scheef boven het achterwiel daar zoek ik dus ook een knappe 2e hands voor....en heb meerdere motor dealers gesproken die vaak bij 2e hands set hebben dat de montage punten van de achterkuip afgebroken zijn en heb zelf dus al bij de kappen die er nu opzitten scheuren in de voorkuip...dus ik denk wel dat het nieuw gaat worden
 
Subframe heb ik nog wel liggen. Maar komt pas in de winter beschikbaar
 
Ow??? Wat ga je doen Bas? Zelf subframe bakken?
Had er een overgenomen van dhr zeemering en deze gaat zoiezo zwart gepoedercoat worden. Denk niet dat ik nog een overstap maak naar een ander kontje. Moet zeggen dat die stickers ( 99 nummers) bijzonder goed smoelt. Dus ik wil het toch zo houden. Ook is het zo dat als ik het huidige subfame wil verhogen dat de zit dan te extreem word. Oftewel met je zak altijd tegen de tank gedrukt. Enige wat vd winter gebeuren gaat is dus een zwart subframe monteren, andere heldere knippers(die ebay China meuk is gevaarlijk slecht zichtbaar), lagers en keringen van het linksysteem (mag je bij helpen en adviseren aub) en kvs vervangen.
Als dat allemaal gedaan is doe ik er echt nooit meer iets aan. 👍
 
Had er een overgenomen van dhr zeemering en deze gaat zoiezo zwart gepoedercoat worden. Denk niet dat ik nog een overstap maak naar een ander kontje. Moet zeggen dat die stickers ( 99 nummers) bijzonder goed smoelt. Dus ik wil het toch zo houden. Ook is het zo dat als ik het huidige subfame wil verhogen dat de zit dan te extreem word. Oftewel met je zak altijd tegen de tank gedrukt. Enige wat vd winter gebeuren gaat is dus een zwart subframe monteren, andere heldere knippers(die ebay China meuk is gevaarlijk slecht zichtbaar), lagers en keringen van het linksysteem (mag je bij helpen en adviseren aub) en kvs vervangen.
Als dat allemaal gedaan is doe ik er echt nooit meer iets aan. 👍

Ah oke! 👍🏻 Tuurlijk, help je graag komende winter.
Maareh...
'Als dat allemaal gedaan is doe ik er echt nooit meer iets aan' ...
Geloof ik niks van 😂😂
 
Kon zo 1,2,3 in het werkplaatshandboek niet vinden welke koelvloeistof er ook alweer in moest.. weet iemand dat zo? Volgens mij wat ik me kan herinneren “gewoon” de blauwe toch?
 
Overigens heb ik nog wat spullen voor de verkoop nu de vtr weg is.

Setje Viper dempers zeer mooie diepe roffel.

Superbike stuur kit

Nakedbike koplamp

Superbike spiegelsetje

Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het graag anders gaat het op marktplaats.

Nog beschikbaar mocht er iemand interesse hebben.
 
heb je ook foto's van de onderdelen zowel los als gemonteerd ?

grt Tom
De koplamp bijvoorbeeld zit nog nieuw in de verpakking is noot gemonteerd geweest.

Laat mij even weten waar je interesse in hebt, dan handelen we het via whatsapp af en kan ik even kijken of ik er fotos van heb.

Ps. Heb ook nog een koso teller.
 
De koplamp bijvoorbeeld zit nog nieuw in de verpakking is noot gemonteerd geweest.

Laat mij even weten waar je interesse in hebt, dan handelen we het via whatsapp af en kan ik even kijken of ik er fotos van heb.

Ps. Heb ook nog een koso teller.

Oke top ik was benieuwd naar het superbike stuur
 
Oke top ik was benieuwd naar het superbike stuur

Stuur mij even een persoonlijk bericht met je nr. Dan stuur ik je wat foto's.

Let wel op bij mij zat hij gemonteerd zonder kuip. Ik weet niet in hoeverre zo'n stuur past met kuip. Geloof dat je in sommige gevallen iets minder stuuruitslag hebt of je kuip iets moet bewerken.
 
Het is alweer een jaar of 100 geleden dat ik hier ben komen buurten. Nu dan toch weer eens :)

Mijn allertweede Firestorm is toe aan en nieuw baasje. Sinds 2016 in bezit en rijdt zoals een Storm hoort te rijden, maar ik gebruik em simpelweg te weinig. Ik merk vooral dat ik de manier van rijden met een sportmotor simpelweg niet zo tof meer vind. Vroegah op mijn banaangele (en allereerste) VTR werd elk vrij uurtje gebruikt om een rondje te knallen door het Noorden, maar daar heb ik helaas geen tijd meer voor.

Aangezien er ook een 1e type Aprilia Pegaso bij is gekomen om wat rustiger mee rond te tuffen en ik geen plek voor twee in de schuur heb, mag de zilveren pijl weg, voor een (in mijn ogen) zeer zacht prijsje. Mocht iemand hier geinteresseerd zijn, of iemand anders geinfecteerd hebben met het Stormvirus (want oh, wat kan deze fiets verslavend zijn!) neem dan vooral ff een kijkje bij mijn MF-advertentie. Voor 1 euro per CC mag mijn VeTeR van eigenaar wisselen.

https://www.motor-forum.nl/threads/prima-honda-vtr-1000-firestorm.446734/
 
leukopdefoto_1212479.JPG


Mooi dagje op Assen wezen knallen met de Vtr
 
Mijn nieuwe aanwinst, lang van gedroomd maar nu werkelijkheid. Dankzij mijn maatje en mijn collega morgen eindelijk thuis.

Moet nog veel aan gebeuren maar dat komt volgend jaar zeker goed. Voorlopig heb ik een dikke basis staan voor een gave VTR.

Enkelzijdige achterbrug
ZX12R Upsd
Seatpipes
En wat ik nog meer ga verzinnen 8-)
Dit geeft me wat blijdschap voor de komende donkere dagen...

IMG-20190924-WA0000.jpg


Grtzz Ulleke
 
Terug
Bovenaan Onderaan