Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

Mijn nieuwe aanwinst, lang van gedroomd maar nu werkelijkheid. Dankzij mijn maatje en mijn collega morgen eindelijk thuis.

Moet nog veel aan gebeuren maar dat komt volgend jaar zeker goed. Voorlopig heb ik een dikke basis staan voor een gave VTR.

Enkelzijdige achterbrug
ZX12R Upsd
Seatpipes
En wat ik nog meer ga verzinnen 8-)
Dit geeft me wat blijdschap voor de komende donkere dagen...

Bekijk bijlage 1436880

Grtzz Ulleke

Vet! Gave basis inderdaad!!
 
Had een VFR-brug liggen, maar heb 'm weer verkocht... teveel werk om er zelf wat van te maken en ding is loeizwaar tov origineel. Maar vind de looks geweldig 👍🏻
 
Had een VFR-brug liggen, maar heb 'm weer verkocht... teveel werk om er zelf wat van te maken en ding is loeizwaar tov origineel. Maar vind de looks geweldig 👍🏻

Ik was het ook van plan eerst, maar buiten dat ie zwaar was... vroegen destijds vroegen mensen vaak (te) veel geld voor een complete brug met velg en remmerij.
Ik heb uiteindelijk een CBR brace op een originele brug laten lassen.
 
Heeft iemand nog een goed setje MOOIE originele clignoteurs voor de Firestorm liggen waar hij vanaf wil? Dus geen exemplaren die verbleekt of bekrast zijn.
 
Heeft iemand nog een goed setje MOOIE originele clignoteurs voor de Firestorm liggen waar hij vanaf wil? Dus geen exemplaren die verbleekt of bekrast zijn.
Ik zal eens kijken in de onderdelen bak, er zaten namelijk wel knippers bij geloof ik, die ga ik toch niet gebruiken
 
Nog tips wil het extra blok aanpakken en opknappen. Nieuwe koppen zijn onderweg, en wil het geheel graag tunen 8-)

Meer PKs uit een VTR persen lukt alleen als je een hele grote zak geld mee brengt.
Performance onderdelen zijn nauwelijks gemaakt of nog te krijgen.
Er is 1 VTR guru, dat is Roger Ditchfield in de UK....
Alle anderen doen maar wat :) (ohkee op meneer moriwaki na dan)

Onder die streetfighter van mij zat een getuned blok,.
Opgestuurd naar Roger, die heeft het opengehaald toen en dat was het....
Bbleek dat helemaal verrot, niet de moeite waard om er geld in te pompen.
Zo eerlijk was roger dan ook wel


Wat ik je adviseer;
Carbs optimaliseren en t vliegwiel afdraaien. C'est tout. Dat is al een verschil van dag en nacht.
Ik heb er ook een smalle ketting en een belachelijke tandwielverhouding op liggen.
Top snelheid flink omlaag, trekkracht gewonnen.

PS
Ik heb nog een set zuigers liggen, maar zelf onvoldoende kennis ervan of die goed zijn. Jij?
 
Meer PKs uit een VTR persen lukt alleen als je een hele grote zak geld mee brengt.
Performance onderdelen zijn nauwelijks gemaakt of nog te krijgen.
Er is 1 VTR guru, dat is Roger Ditchfield in de UK....
Alle anderen doen maar wat :) (ohkee op meneer moriwaki na dan)

Onder die streetfighter van mij zat een getuned blok,.
Opgestuurd naar Roger, die heeft het opengehaald toen en dat was het....
Bbleek dat helemaal verrot, niet de moeite waard om er geld in te pompen.
Zo eerlijk was roger dan ook wel


Wat ik je adviseer;
Carbs optimaliseren en t vliegwiel afdraaien. C'est tout. Dat is al een verschil van dag en nacht.
Ik heb er ook een smalle ketting en een belachelijke tandwielverhouding op liggen.
Top snelheid flink omlaag, trekkracht gewonnen.

PS
Ik heb nog een set zuigers liggen, maar zelf onvoldoende kennis ervan of die goed zijn. Jij?

Kijk daar heb ik wat aan.

Die zuigers heb ik wel oren naar. Ik heb hier dat betreffende reserve blok, ik vermoed als die open gaat dat voorste zuiger een tikkie heeft gehad. Andere koppen heb ik al, en dan ben ik helemaal compleet.

Ik hoor je graag,

Groetjes Dré
 
Complete set kappen met toebehoren kunnen scoren, we komen er wel. Lekker alles verzamelen en half 2020 weer rijd baar maken. Ze zijn onderweg vanuit de UK dus foto's volgen nog mensen.

Grtz Dré
 
goedenavond ook sinds deze week een vtr eigenaar model 1998 kanarie geel maar met schade dus eerst eens kijke wat er zoal kaput is
 
Een van de nieuwe eigenaren hier van een VTR nog interesse in een van onderstaande spullen? Allemaal te koop na verkoop van mijn VTR.

Setje Viper dempers zeer mooie diepe roffel.

Superbike stuur kit

Nakedbike koplamp

Superbike spiegelsetje
 
Terug
Bovenaan Onderaan