Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

Moet prima kunnen toch, rijd zelf ook niet veel meer dan 3000km per jaar de laatste jaren.
 
Hallo allemaal,
Na 11jaar niet meer gereden te hebben toch weer een storm gekocht 😎
Blijft toch een verslavende motor om op te rijden,
Vandaag een via aliexpress rem en schakel hendel samen met handvatten binnen gekregen en boven verwachting zien deze er best goed uit, ik wil deze toch graag delen, misschien hebben jullie er iets aan 😁
Gr Danny
 

Bijlagen

  • C7480B4C-2FF2-45D4-81FA-B7761BF723E0.jpeg
    C7480B4C-2FF2-45D4-81FA-B7761BF723E0.jpeg
    1.008,2 KB · Weergaven: 26
  • 01996F90-F690-4408-9D86-061DF7D20991.png
    01996F90-F690-4408-9D86-061DF7D20991.png
    389,5 KB · Weergaven: 27
*) bij premium brandstoffen wordt vaak het E5 logo weergegeven, dit wil niet automatisch zeggen dat er 5% ethanol in zit. Er moet een logo op de pomp staan en een E0 logo bestaat niet. Deze merken hebben aangegeven op dit moment GEEN ethanol aan de premium benzine toe te voegen. Of dit altijd zo zal blijven is niet te zeggen.
 
Ik lees: E5 is EU regel tot 5%, dus tot. Dit kan dus in een premium ponp zitten, echter het is aan de merken om individueel aan te geven hoeveel ze tot 5% ethanol toevoegen, en inderdaad: oa Shell, BP, Esso geven aan 0% in hun premiums toe te voegen.
 
Hallo allemaal,
Na 11jaar niet meer gereden te hebben toch weer een storm gekocht 😎
Blijft toch een verslavende motor om op te rijden,
Vandaag een via aliexpress rem en schakel hendel samen met handvatten binnen gekregen en boven verwachting zien deze er best goed uit, ik wil deze toch graag delen, misschien hebben jullie er iets aan 😁
Gr Danny

Ik vind het er gaaf uitzien!

Heb je een linkje naar die handvatten en hendels toevallig?
 
Dag mede-VeTeRs, deze veteraan meldt zich weer eens. Mijn VTR is aan nieuwe banden toe. Enige suggesties welk merk en model goed bevallen? Ik rij niet veel km's maar wel vaak woon/werk en rij redelijk lang door (ook met regen etc.). De Michelin PR3 die ik nu heb, zijn wel echt af.

Groeten,
Longneck
 
Gisteren mn PAIR membraantjes eruit gehaald, plaatjes uit alu erop gezet en er vielen me wel een paar dingen op: dr kwam n sloot water uit het voorste buisje en de VTR is n stuk stiller!! Frederiks had bij de afstelling al beide PAIR slangen verbonden met een PVC buisje, de klep eruitgehaald en vacuümslang afgedopt. Naar wat een verschil. Loopt nu rustiger stationair, geen geplop meer in de uitlaat.
 
Goedemiddag heren,

Vraagje,.. is dit de gebruikelijke kroonplaat op een bouwjaar 1998?
Gisteren wezen kijken bij deze VTR 1000 F en de clipons leken lager te zitten dan ik op andere modellen zie (op foto's marktplaats)
Deze kroonplaat is overigens helemaal vlak van boven, en ligt gelijk aan met de bovenkant van de vorkpoten.
 

Bijlagen

  • KROONPLAAT VTR BJ  1998.PNG
    KROONPLAAT VTR BJ 1998.PNG
    386,6 KB · Weergaven: 15
Goedemiddag heren,

Vraagje,.. is dit de gebruikelijke kroonplaat op een bouwjaar 1998?
Gisteren wezen kijken bij deze VTR 1000 F en de clipons leken lager te zitten dan ik op andere modellen zie (op foto's marktplaats)
Deze kroonplaat is overigens helemaal vlak van boven, en ligt gelijk aan met de bovenkant van de vorkpoten.
Nee die is niet origineel Honda,een Honda kroonplaat kan je herkennen door het Honda embleempje op de kroonplaat.
 
Klopt, is niet origineel honda!
Maakt me wel benieuwd wat het dan wel is en of de voorvork evt vervangen is?
Op marktplaats zag ik geen rode VTR met afwijkende voorvork... Heb je linkje?
 
de aller nieuwste michelin pilot road 5 er op doen, super band vindt ik
Het is de Michelin geworden. De eerste 200km deze week gereden. We gaan het meemaken. Oh ja, de oude Pilot Road 2 2CT..die had een dotcode van 4008 en ruim 30.000km..*schaam* 😕
 

Bijlagen

  • IMG_20201021_155706.jpg
    IMG_20201021_155706.jpg
    707,4 KB · Weergaven: 11
  • IMG_20201021_161505.jpg
    IMG_20201021_161505.jpg
    1 MB · Weergaven: 14
Goedemiddag heren,

Vraagje,.. is dit de gebruikelijke kroonplaat op een bouwjaar 1998?
Gisteren wezen kijken bij deze VTR 1000 F en de clipons leken lager te zitten dan ik op andere modellen zie (op foto's marktplaats)
Deze kroonplaat is overigens helemaal vlak van boven, en ligt gelijk aan met de bovenkant van de vorkpoten.
Zo te zien is de hele voorvork vervangen voor een USD exemplaar. Ik denk ook een Gilles variobar als clipon te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan