Hallo, ik heb +- 150 km geleden een volledig nieuwe cilinder met piston gestoken omdat men vorige cilinder versleten is.
Zal er ook direkt bij zeggen dat dit een chinese CG 200 motor is.
foto van de CG 200 zodat jullie dit goed kunnen zien.
Na afstelling enzovoort reed die perfect happerde niet.
Nu was ik aan het crossen en ineens begon men motor heel erg te roken (zwart / grijze) rook, en even erna viel die uit, toen keek ik naar het oliepijl en de olie was volledig opgebrand nadat ik deze had bij gevult een 30 tal minuten ervoor.
Hij start terug als hij koud staat rijd ook goed, maar eenmaal de motor was is blijft hij haperen vanaf +- 25% gas, en rookt ook als een schoorsteen (witte rook).
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Alvast bedankt!
Zal er ook direkt bij zeggen dat dit een chinese CG 200 motor is.
foto van de CG 200 zodat jullie dit goed kunnen zien.
Na afstelling enzovoort reed die perfect happerde niet.
Nu was ik aan het crossen en ineens begon men motor heel erg te roken (zwart / grijze) rook, en even erna viel die uit, toen keek ik naar het oliepijl en de olie was volledig opgebrand nadat ik deze had bij gevult een 30 tal minuten ervoor.
Hij start terug als hij koud staat rijd ook goed, maar eenmaal de motor was is blijft hij haperen vanaf +- 25% gas, en rookt ook als een schoorsteen (witte rook).
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Alvast bedankt!