Stotteren tijdens vol gas?

Hou jij je aan de onderhoudsvoorschriften van de fabrikant?
Als ik het onderhoudsschema bekijk van mijn Beverly dan moeten de CVT rollers elke 10.000km vervangen worden en de riem elke 15.000.
Begrijp ik je nu goed dat je na 22.000km de riem hebt laten vervangen maar dat de rollers na 26.000km nog niet vernieuwd werden?
Ik zou toch maar eens overwegen om die rollers te (laten) vervangen.
 
Hij krijgt iedere 7 a 8000 km zijn beurt bij een suzuki dealer. Ik mag er vanuit gaan dat alles correct gebeurd.
 
Het zouden ingesleten vario disks zijn. Vervangen kan maar kost 700 euro. En dat om een beetje harder te rijden op de snelweg. En daar mag je ook nog maar 100 voor het grootste deel van de dag. Ik vind dat niet in verhouding met de kosten en daar gaf de dealer me gelijk in.
 
Het zouden ingesleten vario disks zijn. Vervangen kan maar kost 700 euro. En dat om een beetje harder te rijden op de snelweg. En daar mag je ook nog maar 100 voor het grootste deel van de dag. Ik vind dat niet in verhouding met de kosten en daar gaf de dealer me gelijk in.
OK, dat is redelijk.
 
Ja dat wel maar die “koelschijf” of hoe je dat noemt is toch meestal niet zo duur ? Voor mijn sym was die nog geen 35 euro , ben je helemaal klaar en heb je miss nog iets meer trekvermogen ook . Snap niet dat die vario zo duur is voor de burgman
 
Terug
Bovenaan Onderaan