Stotterende 2 takt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jasper2takt

MF'er
22 feb 2020
204
52
Ik heb op een gokar een 2 takt 50cc honda geplaatst komt van een honda mbx 80 ac 03 dus de watergekoelde 50cc variant. Een tijdje geleden draaide hij zeer soepel en kon ik perfect rijden maar toen was de stator beschadigd en heb ik er een nieuw stator in geplaats en de krukas lager diepper geduwd.hij draait stationair zeer mooi maar vanaf dat ik een beetje gas geeft begint hij te stotteren alleen het rare eraan vind ik dat wanneer ik rij in 1,2 dan blijft hij stotteren maar als ik rij in 3,4,5,6 dan kan ik gewoon rijden zonder probleem met volgas. weet iemand wat het probleem kan zijn? Alvast bedankt
 
Zo te horen is er een boel versleten. Stator kapot en keerring die niet blijft zitten? Zijn wel goeie blokjes.. als je het kunt lijden zou k m weer netjes maken. Klinkt nu alsof het wachten is op een spectaculaire knal..

Bestaat vdh parts nog, of hoe heette die shop?
 
Zo te horen is er een boel versleten. Stator kapot en keerring die niet blijft zitten? Zijn wel goeie blokjes.. als je het kunt lijden zou k m weer netjes maken. Klinkt nu alsof het wachten is op een spectaculaire knal..

Bestaat vdh parts nog, of hoe heette die shop?
de keekring zal kapot zijn ja maar er zit nog maar net een nieuwe stator in dus ik denk wel niet dat de stator kapot is wal die keering
 
Zo te horen is er een boel versleten. Stator kapot en keerring die niet blijft zitten? Zijn wel goeie blokjes.. als je het kunt lijden zou k m weer netjes maken. Klinkt nu alsof het wachten is op een spectaculaire knal..

Bestaat vdh parts nog, of hoe heette die shop?
ja je hebt gelijk kha hem weer netjes maken dan zal het probleem ook al opgelost zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan