stotterende xl 600 r

lelijk hoofd

MF'er
26 okt 2005
94
0
Utrecht
Hallo noppenrijders!
Ik heb mijn xl 600 gereviseerd en nu loopt hij stationair super mooi maar zodra ik ga rijden begint hij vanaf 2000 toeren te stotteren als een idioot. Voor de revisie liep hij wel redelijk goed maar zat het luchtfilter dicht en zat er een bult zand in het blok. Het ligt waarschijnlijk aan de lucht/ brandstof verhouding maar hoe moet ik dat afstellen?? Hulp!!! Er zit een 101 mm boring op met wiseco zuiger, nieuwe nokkenas, tuimelaars, drijfstang, nokkenasketting enz enz. Grapje heeft me 1400 euro gekost! Nou moet hij eigenlijk mooi lopen maar dat doet ie dus niet boven de 2000 toeren. Motor heeft nu na de revisie 5 km gelopen ( even geprobeerd dus)
SVP tips en hulp is welkom
Groeten Sander
 
Yep, nokkenas staat goed en klepjes zijn gesteld. verder loopt hij echt onwijs mooi alleen moet ik geen gas geven aaaarrrggghh... :(
 
Je zit dichtbij en mijn bek kan wel een beurtje gebruiken *D Kun je ermee langs komen?
 
Carbs zijn gechecked en schoon, sproeiers zijn niet veranderd maar dat hoeft ook niet. hoofd is 122,5 en secundair is 108. Daar liep hij eerst ook prima op. :Y
 
Halleluja, na wat gerommel met de lucht/brandstofschroef loopt hij nu prima!
Ik denk alleen dat het toch een vuiltje is geweest in een van de sproeiers, het was nl plotseling over en het rommelen aan de luchtschroef leek eerst niks uit te halen. Nou ja hij doet het nu weer. Ik kan hem nu gaan inrijden, iemand tips voor het inrijden? *O*
Groeten Sander
 
Terug
Bovenaan Onderaan