Straal cabine te leen, huur, gebruiken

magnamaniac

MF fossiel
25 jul 2002
25.768
394
tussen maas en waal
www.magnamaniac.com
Heb je eigenlijk überhaupt al geprobeerd of stralen goed werkt? Taaie/vettige aanslag is nou niet echt het ideale spul om met stralen te verwijderen en echt een snelle methode is het ook niet als je het goed wil doen hoor? Straks blijkt dat poetsen gewoon beter werkte :X
Plaats eens een keer een plaatje van de bakjes waar we het over hebben......

martin117

MF veteraan
13 jun 2014
1.579
245
43
Deventer
bakjes zijn 15*15*x de grote zijn 60*40*5, vasthouden en de hogedrukspuit gaat niet werken.
Man bij wie ik straal spullen heb gekocht heeft 1 bakje geprobeerd, het werkte.

Hogedruk met heet water, kom je snel in die profi dingen met dieselblok, is ook niet goedkoop en handzaam, de standaard hoge druk mag/kan geen heet water hebben

We gaan het meemaken, en als met de hand poetsen het beste blijkt, gaat er erg veel tijd in zitten
@Rob RD , ik snap je goede bedoelingen met jouw adres, maar als het niet blijkt te werken, is 2x 2 uur rijden om daar achter te komen ook erg zonde.

Die compressor is nooit weg voor mij, de rest was de hoofdprijs niet, we gaan het meemaken

• Like
Waarderingen: *Jan* en Zenuwlijer

martin117

MF veteraan
13 jun 2014
1.579
245
43
Deventer
Mini straalcabine is klaar, heb alleen de compressor niet thuis staan, dus kan nu niets proberen, straks even kijken

Rob RD

Dé Rose Olifant
Donateur
25 aug 2002
18.875
9.367
60
Rèswèk
www.rd350.nl
:}:}:}:} Respect en verbazing dwing je af met vernuft en inspiratie... Een prachtig voorbeeld van hoe het kan, niet zoals het moet :t
Ik had al weer hele visioenen van een inelkaargelast stalen frame net perspex ruiten maar dit overtreft mijn wildste verwachtingen...

• Like
Waarderingen: Sloopkogel en martin117

martin117

MF veteraan
13 jun 2014
1.579
245
43
Deventer
Even een update heren.

Stralen werkt, maar is nog steeds erg tijd rovend.
Nog een tip gehad, (weet even snel niet of die hier genoemd was)

Gewoon bij de appie, van driehoek zilver soda, warm water erbij en in een afgesloten emmer/bak een paar uur laten broeien.
Daarna veeg je alles schoon, ik gebruik nog een scotch brite, voor de laatste restjes met weerstand, maar in principe veeg je het met de hand onder de warme kraan schoon.

Inmiddels bijna alles schoon.

Wilde de winnende tip toch even laten weten