Straalbrander in de Demper (doen of laten)

licht eraan wat voor uitlaat het is...
kan je de jouwe niet uit-elkaar schroeven en er dan iets uithalen?

Dan kan je hem binnen een jaar wegflikkeren.
Dan fikt ie helemaal uit en komen er later ook gaten in je demper. Pas dan maakt ie mooi geluid |(

Waarschijnlijk is dat dan de gedachte achter de aktie!

Ik zou het wel intressant vinden, op die manier zou je je standaarddemper of je "stille" sportdemper een beetje xtra flair geven!? :]

dat is idd de hele gedachte achter die actie. Als die R1 in je icoon van jou is zou ik het niet. Die heeft een carbonnen demper en die demper brandt gewoon weg vanbinnen totdat gaten invallen :P

Met een metalen (RVS, titanium enzo) demper moet het wel kunnen, heb er wel meer zo rond zien rijden. Maar met carbon zou ik het niet doen, dan kun je hem over een paar maanden weggooien.

dat is idd de hele gedachte achter die actie. Als die R1 in je icoon van jou is zou ik het niet. Die heeft een carbonnen demper en die demper brandt gewoon weg vanbinnen totdat gaten invallen :P

Met een metalen (RVS, titanium enzo) demper moet het wel kunnen, heb er wel meer zo rond zien rijden. Maar met carbon zou ik het niet doen, dan kun je hem over een paar maanden weggooien.

Ja die is van mij *D *D *D *D *D Gisteravond gekocht! (Niet degene op het icoontje trouwens, dat is er zomaar 1 van internet..maar die van mij is precies hetzelfde)
,...ik ga m morgen ophalen! Dan zal ik plaatjes enzo posten!!
Ok,..dus met een carbondemper is het een afrader! Was ik al bang voor! Klonk te makkelijk!!

Laatst bewerkt:
Ja die is van mij *D *D *D *D *D Gisteravond gekocht!
,...ik ga m morgen ophalen! Dan zal ik plaatjes enzo posten!!
Ok,..dus met een carbondemper is het een afrader! Was ik al bang voor! Klonk te makkelijk!!

gefeliciteerd 8-)

maar met een carbondemper idd niet doen, carbon kan niet goed tegen de hitte van de uitlaatgassen en brandt binnen no time weg zonder de dempingswol.

Sinds wanneer zijn de echte carbon dempers dan standaard :?

(bos, of nog meer uitlaten, hebben soms wel een carbon LOOK, maar een alu huls met dus een carbon strip/hulsje eromheen...maja wie gaat er nou een bos verneuken?)

Terug
Bovenaan Onderaan