Straat circuits Limburg en oosten van N--Braband

Den755

MF'er
26 okt 2001
101
0
Amsterdam
Weet iemand verschillende plekken (industrietereinen e.d.) waar je op zondag met hoge snelheid een paar uur redelijk veilig kan sturen? Graag plekken waar je complete rondjes kan rijden. Verschillende straten van industrieterrein Blerick (Venlo) is bijvoorbeeld een goeie. Groeten, Dennis
 
In ieder geval niet daar waar die malloot zich laatst 21x heeft laten flitsen.. Dure snelheidsmeting zo :) :X

[me]UltraSub ook best benieuwd eigenlijk
[/me]

 
Weet iemand verschillende plekken (industrietereinen e.d.) waar je op zondag met hoge snelheid een paar uur redelijk veilig kan sturen? Graag plekken waar je complete rondjes kan rijden. Verschillende straten van industrieterrein Blerick (Venlo) is bijvoorbeeld een goeie. Groeten, Dennis

hoe bedoel je legaal of iligaal en op de industrieterrein in Blerick kan het inderdaad heel erg goed mooie bochies
 
Industrie terrein avantis in heerlen is leuk, het is alleen geen "rondje" je moet als het ware op en neer rijden en het is grens overschrijdend dwz dat de helft ervan in duitsland ligt ik heb er dan ook nog nooit cops gezien en je kunt er makkelijk snelheden halen van ver boven de 200 km per uur, maar het industrie terrein in venlo is leuker je kunt daar wel rondjes rijden, binnenkort zijn daar trouwens wedstrijden met historische motoren.
 
Kampershoek, tussen weert en nederweert.. is hiero favoriet.
Liggen 2 ruime/grote rotonde's en paar lekker 90 graden bochten.
Daar kan je lekker rondjes draaien.
Wouten..!!! never seen..
 
Kampershoek, tussen weert en nederweert.. is hiero favoriet.
Liggen 2 ruime/grote rotonde's en paar lekker 90 graden bochten.
Daar kan je lekker rondjes draaien.
Wouten..!!! never seen..

Idd, heb daar laats nog een tijdje met een R6 rond gestuurd :] , en idd de wouten nog nooit gezien daar. Wel uitkijken voor putdeksels daar als je richting Tinnemans automaterialen gaat vanuit van Mossel. die zijn veraderlijk.

Ook als je vanuit Kelpen naar Grathem naar panheel rijdt is tof, dan de Napoleonsweg over steken 2 erg snelle bochten (1 rechtse en 1 linkse) volgen naar Panheel, dan de tweede rechts langs Fun-beach en dan rond om de sluizen is ook leuk 8-) .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan