Straat M1 over 2 - 3 jaar

Ik wil wel de Gilera 1000 als die komt, eens even serieus praten tijdens de beurs met die gasten.

Moet volgend jaar echt wel een ander. (km-stand)
 
Is altijd wel leuk zulke ontwikkelingen, misschien dat ze ook een snelle toerder gaan bouwen a la de blackbird: zeg dan 190 kilo en 210 pk, mjammie.

Hebben ze toch met de FJR1300? Niet met zo weinig gewicht en veel pk\'s natuurlijk...
 
Ik wil wel de Gilera 1000 als die komt, eens even serieus praten tijdens de beurs met die gasten.

Moet volgend jaar echt wel een ander. (km-stand)
Je had er nu 50.000 mee gereden toch? Is wel veel ja maar aan de andere kant, met een beetje goed onderhoud moet hij nog wel tienduizenden km\'s meekunnen of niet?

Wel koel die M1 maar ik meende eens gehoord te hebben dat de Japanse fabrikanten onderling afspraken hadden gemaakt over maximum snelheden enzo, dat de ZX12-R en Busa toch wel het snelste was wat ze zouden maken en nooit meer iets snellers. Deze M1 zal de 300 met gemak overschrijden dan. :]
 
Op woensdag 16 januari 2002 10:52 schreef Revolution het volgende:Je had er nu 50.000 mee gereden toch? Is wel veel ja maar aan de andere kant, met een beetje goed onderhoud moet hij nog wel tienduizenden km\'s meekunnen of niet?

Dus staat er volgend jaar ongeveer 70.000 op.

Ik wil gewoon een nieuwe volgend jaar, je lijkt #$^%%$ me vriendin wel.
 
Hebben ze toch met de FJR1300? Niet met zo weinig gewicht en veel pk\'s natuurlijk...
Over de fjr1300........verdorie wat rijd dit lekker :] ,ik ben een liefhebber van snelle sportfietsen....maarre zo\'n fjr1300 rijd/zit echt super en loopt eigenlijk hard genoeg.
 
Over de fjr1300........verdorie wat rijd dit lekker :] ,ik ben een liefhebber van snelle sportfietsen....maarre zo\'n fjr1300 rijd/zit echt super en loopt eigenlijk hard genoeg.

Rijdt echt lekker zo\'n FJR. M\'n pa heeft er een. Eerst zonder zijspan en sinds september met EML zijspan eraan. Eerst een paar keer zonder zijspan gereden en het ding stuurt gewoon strak, zodra je rijd merk je bijna niks meer van die 237 droge kilo\'s.
En met zijspan eraan gaat het ding eigenlijk nog lekkerder. Super stabiel, voldoende vermogen (wielspin in derde versnelling). Die nieuwe extensodive voorvork van EML werkt erg goed.
 
Op zaterdag 19 januari 2002 12:04 schreef P.Nagels het volgende:
Pffffff jullie denken toch niet echt dat ie met 200 pk op de weg komt he.

Ha Paul, augh gevonge? Weer unne Wiërter :}
Maaruh, die 200 pk is toch wel leuk om over te fantaseren toch? :? :9~
En er moet wat te wensen/dromen overblijven, dus waarom niet over een leuk uitziend brommertje van een gerenomeerd merk?
Van mij maggie d\'r komen hoor, :P desnoods met maar 165 PK :}
 
Laatst bewerkt:
Tja Martin, van mij mag ie ook komen, maar ik geloof nooit dat ie met 200 pk op de weg komt. ;(
 
Tja Martin, van mij mag ie ook komen, maar ik geloof nooit dat ie met 200 pk op de weg komt. ;(

Of de M1 over 2 jaar op de markt komt met 200 pk geloof ik niet zo snel.
Maar wel dat er over een paar jaar 200 pk te koop is.

Kijkt eens naar een paar jaar geleden, was een R1 ook niet mogelijk, nu al hebben we de GSX met 160 pk, je kan al een ZX12 kopen met, hoeveel is het precies, 180pk. Waarschijnlijk een Suzuki Boostking met 210 pk.
Dus een paar jaar en er zijn supersport met 200 pk. Zeker met de 4takten in de GP.

Nog een paar jaar heren. :9~
 
Of de M1 over 2 jaar op de markt komt met 200 pk geloof ik niet zo snel.
Maar wel dat er over een paar jaar 200 pk te koop is.

Kijkt eens naar een paar jaar geleden, was een R1 ook niet mogelijk, nu al hebben we de GSX met 160 pk, je kan al een ZX12 kopen met, hoeveel is het precies, 180pk. Waarschijnlijk een Suzuki Boostking met 210 pk.
Dus een paar jaar en er zijn supersport met 200 pk. Zeker met de 4takten in de GP.

Nog een paar jaar heren. :9~
ZX12 2002 190pk
 
20 jaar geleden was 115 pk ook een beestachtig vermogen. Ook toen was iedereen ervan overtuigd dat je daar helemaal niks mee kon aanvangen.
1978,de introductie van de honda cbx6cilinder met maar liefst105pk,er was toen al sprake van een max van 100pk omdat het eigenlijk te gek werd.Moet je anno 2002 eens kijken,ben benieuwd(maar wil het nog niet weten)waar we (als ik nog rijd)op rijden anno 2015/2020 *D
 
Tja, de PK grenzen verschuiven steeds verder, maar de capaciteiten van de mens niet. Ik bedoel maar te zeggen dat er eens een grens is, een normaal mens zal niks hebben aan een motor met 350 PK denk ik, lijkt mij vrij oncontroleerbaar, 180 PK is al enorm veel voor een tweewieler.

Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet leuk is, zo\'n straat M1. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan