Straat M1 over 2 - 3 jaar

Khad het ook gelezen op Motorcyclenews.com...

Plaatje voor Pooh :?

02079380.jpg
 
ik ruik problemen met de \"instant nederlandse wetgeving\" als de 200pk grens wordt overschreden... :r
 
ik ruik problemen met de \"instant nederlandse wetgeving\" als de 200pk grens wordt overschreden... :r

Zal wel meevallen. Elk onderzoek wijst uit dat er geen correlatie bestaat tussen het beschikbare vermogen en ongevallen. Hoewel je met deze fiets wel heel erg zal moeten blijven nadenken wat je met je rechterhand doet.
 
Ben ik de enige die m er behoorlijk dik uit vind zien? Ok het is nog geen Hayabusa, maar toch. Ik vind het wel erg gaaf dat ze met de M1 voor de weg komen. Dus bij deze :} :} :} :} :}
 
Is altijd wel leuk zulke ontwikkelingen, misschien dat ze ook een snelle toerder gaan bouwen a la de blackbird: zeg dan 190 kilo en 210 pk, mjammie.
 
Heb ik de nieuwe 2002 R1 besteld (nog ff geduld) en mijn vriendin beloofd dat dit een motor wordt waar ik langer dan 2 seizoenen op blijf rijden komen ze hier mee uit :} .
Heb die nieuwe niet eens en kijk alweer naar deze uit ;) . Wanneer komt deze uit ???????? Dit ivm voorbereiden/bewerken van vriendin.

gR1d
 
Heb ik de nieuwe 2002 R1 besteld (nog ff geduld) en mijn vriendin beloofd dat dit een motor wordt waar ik langer dan 2 seizoenen op blijf rijden komen ze hier mee uit :} .
Heb die nieuwe niet eens en kijk alweer naar deze uit ;) . Wanneer komt deze uit ???????? Dit ivm voorbereiden/bewerken van vriendin.

gR1d

Over 2 - 3 jaar (staat in topic titel)

Ben ik als het goed is van de 25kW af, zal maar beginnen met sparen. Alleen zit ik ook nog met dat tijdelijke rijbewijs, gaat \'t feest nog niet door ;(
 
Zag het toen ik net gepost had stupid maar goed, komt trouwens wel mooi uit............. ;)

gR1d
 
Terug
Bovenaan Onderaan