Straatrace in Dordrecht met motoren

Kamikaze

Die hard MF'er
26 nov 2002
793
122
Vanavond is er in Dordrecht een straatrace geweest waar twee motoren bij betrokken
zijn geweest.
Heeft iemand er meer info over ?
 
Als 2 motoren die ff 'sporten' al een 'straatrace' is dan is heel Nederland een illegaal circuit :)

Heb je zelf niet meer informatie :?
 
Fokking pussies.

Ik hoop niet dat het in de buurt van een woonwijk of iets dergelijks is geweest.

Ene rijd de ander voor zijn sokken,gaan allebei onderuit.
Komt er 1 te overlijden ;( en de ander vlucht...dan ben je pas een klootzak als je daarvoor vlucht,wie weet wat diegene evt. nog aan eerste hulp o.i.d. had kunnen verlenen i.p.v. ervandoor te gaan.

Als je wil racen moet je een man zijn,als je brokken maakt ook,kom op voor je verantwoordelijkheid..zeker in dit geval.. :(

Dat de gestorvene iig mag rusten in vrede...
 
Om 23.30uur is het op RTL 4 op het nieuws....dus kijk ff als er interesse is..
Ik ben benieuwd wat er is...
 
Inderdaad, leuk zo'n mediahype... Misschien was het gewoon ff net zoals iedereen wel eens doet tegen een andere motorrijder bij een stoplichtje?
 
De toestand van die tweede 'coureur' zal wel niet heel ernstig zijn, aangezien ie er vandoor ging... :Z
 
tja daar heb je het al... zag je die schoen liggen?

je kan wel raden wat ie aan had :X

ik lig er geen nacht wakker van, eikels...
 
Zag eruit als een zilveren/grijze Gixxer..
Zeker 2 mannen waren aan het racen :X Jahaaa, dat klinkt als een illegale straatrace |( Daar stel ik mij toch iets anders bij voor.
 
Laatst bewerkt:
Speculeren heeft weinig zin, we zien het zo op RTL 4!

Helaas, ook bij RTL 4 speculeren ze alleen maar... Er zijn alleen maar vermoedens van de politie... Pffff... Straatrace met z'n 2'tjes...

Ze moeten eens naar de Fast & The Furious kijken bij RTL4, daar zie je pas een straatrace...

Enneh.. Het was geen TL geloof ik... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan