Straatrace

wanneer moet het af zijn?

ga op een gemiddelde zomeravond eens kijken bij een klaverblad... O-)
 
31 maart :( .. ik weet het, ik heb het seizoen tegen me. Ik kan ook nog altijd opteren voor 'autoracers'. Maar ik heb zelf een zwak voor motoren (en mijn voorkennis ervan is iets groter). En ..ik doe de andere delen van mijn project al over auto's.
 
31 maart :( .. ik weet het, ik heb het seizoen tegen me. Ik kan ook nog altijd opteren voor 'autoracers'. Maar ik heb zelf een zwak voor motoren (en mijn voorkennis ervan is iets groter). En ..ik doe de andere delen van mijn project al over auto's.

Je kan hier ook ff een vragenlijst in je openingspost zetten.
Geheid dat je antwoorden krijgt ;)

Geloof niet dat er veel zullen zijn die ff een daagje willen sporten met dit weer. Lees: Pekel op de weg :+
 
Je kan hier ook ff een vragenlijst in je openingspost zetten.
Geheid dat je antwoorden krijgt ;)

Geloof niet dat er veel zullen zijn die ff een daagje willen sporten met dit weer. Lees: Pekel op de weg :+
klaverblad rossen met een temperatuur net boven 0 is ook niet echt vreugdeverhogend :+
 
Hehe, meld je maar in het Flevo topic in "Waar is wat te doen?" Afgelopen weekend beetje gereden, maar dat weekend ervoor ging weer TE LOMP, TE HARD en meer van dat soort termen. Maarruh.. is in Flevoland, dus niet echt in de buurt. En meestal verzinnen we ter plekke wat we gaan doen.
 
Dag iedereen,

Ik ben Pieterjan ('vrij' nieuw hier) en ik studeer journalistiek hier in Gent. Ik zit in mijn tweede jaar en moet nu een vrij groot (onderzoeks)project maken. Mijn thema: de illegale straatracen.
Hebben we hier nog nooit van gehoord
Je moet je onderwerp in drie delen uitwerken. 1 vd delen die je moet maken, is een (geschreven) reportage..
Ik denk dat iedereen me al voelt komen. Ik zoek dus mensen die af en toe eens 'participeren aan' een illegale straatrace .
hier niet aanwezig
(je mag dat begrip erg ruim interpreteren). Aangezien menig lid hier een R1 of ander 'zwaar tuig' heeft,.
nee hoor allemaal CB 500 met 25kW RBW
kan ik me moeilijk voorstellen dat iedereen hier netjes 120 rijdt.
Kortzichtig, sterker nog, we houden ons altijd aan de aangegeven snelheid
Ik zoek dus mensen die (liefst niet al te ver van Gent) die wel af en toe eens (bv. met een paar vrienden hogere snelheden opzoeken) wat 'racen' .
Check het circuit
en die me daarover willen te woord staan. Uiteraard is het bronnengeheim van toepassing, u hoeft dus zeker geen schrik te hebben. Nog beter zou zijn, mocht iemand me 'meenemen' .
veeltste gevaarlijk!
(lees laten meekomen; ik :] zelf ook hoor) op zijn 'race'. Contacteer mij gerust indien u wilt meewerken: pieterjan_rynwalt@yahoo.com
Wanneer u me gewoon kan helpen aan een persoon die 'met wie ik mssn eens kan gaan praten' zou ik u al zeer dankbaar zijn.
Ik hoop nu wel stiekem dat ik dit topic hier mag plaatsen. Op zich doe ik hier echt niets illegaal. Er heerst (in beide landen) een recht op informatiegaring.

Ik hoop op uw medewerking. Ik moet eerlijk toegeven dat het niet evident is om contacten te vinden.
Alvast bedankt,
Pieterjan Rynwalt

Graag gedaan!


_O- :+
 
Dag iedereen,

Ik ben Pieterjan ('vrij' nieuw hier) en ik studeer journalistiek hier in Gent. Ik zit in mijn tweede jaar en moet nu een vrij groot (onderzoeks)project maken. Mijn thema: de illegale straatracen. Je moet je onderwerp in drie delen uitwerken. 1 vd delen die je moet maken, is een (geschreven) reportage..
Ik denk dat iedereen me al voelt komen. Ik zoek dus mensen die af en toe eens 'participeren aan' een illegale straatrace (je mag dat begrip erg ruim interpreteren). Aangezien menig lid hier een R1 of ander 'zwaar tuig' heeft, kan ik me moeilijk voorstellen dat iedereen hier netjes 120 rijdt.
Ik zoek dus mensen die (liefst niet al te ver van Gent) die wel af en toe eens (bv. met een paar vrienden hogere snelheden opzoeken) wat 'racen' en die me daarover willen te woord staan. Uiteraard is het bronnengeheim van toepassing, u hoeft dus zeker geen schrik te hebben. Nog beter zou zijn, mocht iemand me 'meenemen' (lees laten meekomen; ik :] zelf ook hoor) op zijn 'race'. Contacteer mij gerust indien u wilt meewerken: pieterjan_rynwalt@yahoo.com
Wanneer u me gewoon kan helpen aan een persoon die 'met wie ik mssn eens kan gaan praten' zou ik u al zeer dankbaar zijn.
Ik hoop nu wel stiekem dat ik dit topic hier mag plaatsen. Op zich doe ik hier echt niets illegaal. Er heerst (in beide landen) een recht op informatiegaring.

Ik hoop op uw medewerking. Ik moet eerlijk toegeven dat het niet evident is om contacten te vinden.
Alvast bedankt,
Pieterjan Rynwalt


Daar doen wij van MF niet aan! :W



O-)



Ergens op het amsterdamse havengebied kwam er op een gegeven moment zelfs een surinamer langs met een hot dog / ijskraam :9~ , wat een volk was daar altijd op de been :}
 
Dag iedereen,

Ik ben Pieterjan ('vrij' nieuw hier) en ik studeer journalistiek hier in Gent. Ik zit in mijn tweede jaar en moet nu een vrij groot (onderzoeks)project maken. Mijn thema: de illegale straatracen. Je moet je onderwerp in drie delen uitwerken. 1 vd delen die je moet maken, is een (geschreven) reportage..
Ik denk dat iedereen me al voelt komen. Ik zoek dus mensen die af en toe eens 'participeren aan' een illegale straatrace (je mag dat begrip erg ruim interpreteren). Aangezien menig lid hier een R1 of ander 'zwaar tuig' heeft, kan ik me moeilijk voorstellen dat iedereen hier netjes 120 rijdt.
Ik zoek dus mensen die (liefst niet al te ver van Gent) die wel af en toe eens (bv. met een paar vrienden hogere snelheden opzoeken) wat 'racen' en die me daarover willen te woord staan. Uiteraard is het bronnengeheim van toepassing, u hoeft dus zeker geen schrik te hebben. Nog beter zou zijn, mocht iemand me 'meenemen' (lees laten meekomen; ik :] zelf ook hoor) op zijn 'race'. Contacteer mij gerust indien u wilt meewerken: pieterjan_rynwalt@yahoo.com
Wanneer u me gewoon kan helpen aan een persoon die 'met wie ik mssn eens kan gaan praten' zou ik u al zeer dankbaar zijn.
Ik hoop nu wel stiekem dat ik dit topic hier mag plaatsen. Op zich doe ik hier echt niets illegaal. Er heerst (in beide landen) een recht op informatiegaring.

Ik hoop op uw medewerking. Ik moet eerlijk toegeven dat het niet evident is om contacten te vinden.
Alvast bedankt,
Pieterjan Rynwalt
straatracers vind je hier bijna niet...straatracen is uit....
circuit rijden is in...je kan beter daar wat overschrijven :)
 
Beter kun je zoeken naar "Terrasracers"
van die snelle jongens die ongelofelijk vlug hun koffie kunnen nuttigen om
vervolgens naar het volgende terras te rijden
van die rijders die naar Urk crossen om kreeft te eten
 
Dag iedereen,

Ik ben Pieterjan ('vrij' nieuw hier) en ik studeer journalistiek hier in Gent. Ik zit in mijn tweede jaar en moet nu een vrij groot (onderzoeks)project maken. Mijn thema: de illegale straatracen. Je moet je onderwerp in drie delen uitwerken. 1 vd delen die je moet maken, is een (geschreven) reportage..
Ik denk dat iedereen me al voelt komen. Ik zoek dus mensen die af en toe eens 'participeren aan' een illegale straatrace (je mag dat begrip erg ruim interpreteren). Aangezien menig lid hier een R1 of ander 'zwaar tuig' heeft, kan ik me moeilijk voorstellen dat iedereen hier netjes 120 rijdt.
Ik zoek dus mensen die (liefst niet al te ver van Gent) die wel af en toe eens (bv. met een paar vrienden hogere snelheden opzoeken) wat 'racen' en die me daarover willen te woord staan. Uiteraard is het bronnengeheim van toepassing, u hoeft dus zeker geen schrik te hebben. Nog beter zou zijn, mocht iemand me 'meenemen' (lees laten meekomen; ik :] zelf ook hoor) op zijn 'race'. Contacteer mij gerust indien u wilt meewerken: pieterjan_rynwalt@yahoo.com
Wanneer u me gewoon kan helpen aan een persoon die 'met wie ik mssn eens kan gaan praten' zou ik u al zeer dankbaar zijn.
Ik hoop nu wel stiekem dat ik dit topic hier mag plaatsen. Op zich doe ik hier echt niets illegaal. Er heerst (in beide landen) een recht op informatiegaring.

Ik hoop op uw medewerking. Ik moet eerlijk toegeven dat het niet evident is om contacten te vinden.
Alvast bedankt,
Pieterjan Rynwalt

Zou ff op google gaan zoeken, kom je een hoop tegen
:X

klikkerderklik
 
Daar doen wij van MF niet aan! :W
O-)
Ergens op het amsterdamse havengebied kwam er op een gegeven moment zelfs een surinamer langs met een hot dog / ijskraam :9~ , wat een volk was daar altijd op de been :}


Gebeurd dat dan eens in de zoveel tijd of vaak? :X
Ik woon er heel dichtbij dus om dat nou allemaal te missen... oefen er zelf ook weleens wat kunstjes :+
 
En volgende week staat in het SWOV-times "MF is een criminele organisatie"...

No thanks. B|
 
Daar doen wij van MF niet aan! :W



O-)



Ergens op het amsterdamse havengebied kwam er op een gegeven moment zelfs een surinamer langs met een hot dog / ijskraam :9~ , wat een volk was daar altijd op de been :}

:^

Dat haven terrein was inderdaad erg lollig. Maar wel iets meer voor noppen. Gelukkig is dat gebiedje waar we ook ff met de MFMM waren nog publiek geheim. })


@topic starter: Goed voorbeeld doet volgen . . . O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan