Straatraces op RTL 4 20.45uur

>> Algemene praat

Aankondigingen is in principe alleen voor officiele forum aankodigingen enzo. :)
 
zappen tussen Friends / A car is reborn en op weg.
Wat waren die wannaby racers toch lelijk allemaal
 
Ach alleen de domste zijn bereid d'r kop op de TV te laten zien. En als er meer intelligente bij zijn, dan laat de TV niets zien, want dat is niet leuk.

En Friends is wel oké, ik hou wel van vrienden... ;)
 
Laatst bewerkt:
zappen tussen Friends / A car is reborn en op weg.
Wat waren die wannaby racers toch lelijk allemaal

Och gelukkig hebben wij nog een helm met donker vizier om op te zetten. :?

Sorry, maar ik kan er geen kick van krijgen. Met een trage tdi een sprintje trekken. Het wordt pas leuk met echt veel vermogen. :z

Btw die vent met die grijze tdi had wel wat weg van die lelijkerd in de groene Golf I uit die Volkswagen reclame.
 
Hoorde laatst dat iemand zei (kwam uit Noord-Scharwoude overigens) "Vrienden...???? daar houden wij bij ons niet zo van. Van "vrienden" krijg je pijn in je reet ! :)

C.U.


:j
 
Ik vond dat er weinig spektakel was........logge koekblikken.......een burnout en die scooter rijder deden dan nog iets.......waneer zien we nu eens straatraces met motoren......hoeven we die lelijke koppen inderdaad niet te zien :z
 
Die gast in die Astra: "Ik was een beetje slecht weg" Ja, sukkel. Wat wil je met een Slopel? |(

Wat een sukkels...
 
Die gast in die Astra: "Ik was een beetje slecht weg" Ja, sukkel. Wat wil je met een Slopel? |(

Wat een sukkels...
Hé, niet fucken met Astra's he! :+

Ik heb Astra (ok, ok gaar kutding) maar krijg als het goed is (en ik rbw weer heb) een andere en die is wel beter. :9
 
waneer organiseren we een MF street race ergens in nederland ?????
ik stem voor dan gaan we gewoon sprinten ergens in nederland met z`n allen
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffffffffffffff
mischien een idee om een poll te maken over dit idee
 
waneer organiseren we een MF street race ergens in nederland ?????
ik stem voor dan gaan we gewoon sprinten ergens in nederland met z`n allen
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffffffffffffff
mischien een idee om een poll te maken over dit idee
MF sprint wedstrijd *D
Ik ben voor.
Ik doe wel mee naar 4 augustus :)
 
Hé, niet fucken met Astra's he! :+

Ik heb Astra (ok, ok gaar kutding) maar krijg als het goed is (en ik rbw weer heb) een andere en die is wel beter. :9
Die nieuwe iets beter dan een "gaar kutding" :?

:+
Ik hoop voor je dat jij je rijbewijs terug krijgt morgen. Anders is je nieuwe opel ook alweer afgeschreven tegen de tijd dat jij 'm terug hebt :)
 
Zo'n MF sprintwedstrijd zie ik ook wel zitten.


Als we nu maar met genoeg man zijn en veel illegaal gaan racen dan krijgen we misschien ook wel ons eigen circuit.
 
waneer organiseren we een MF street race ergens in nederland ?????
ik stem voor dan gaan we gewoon sprinten ergens in nederland met z`n allen
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffffffffffffff
mischien een idee om een poll te maken over dit idee

ff de poll aangepast :+
 
Die nieuwe iets beter dan een "gaar kutding" :?

:+
Ik hoop voor je dat jij je rijbewijs terug krijgt morgen. Anders is je nieuwe opel ook alweer afgeschreven tegen de tijd dat jij 'm terug hebt :)
Ja hoor, ding ligt wel goed op de weg :9 en is vlotter dan m'n huidige :j 1.7 diesel.

OK, hij haalt het niet bij jou racediesel van je Golf maar ik ben er erg tevreden mee. :)
 
dat heet gewoon racen, 400 m , dan wil ik wel tegen jou hoor })
je zal het afleggen tegen zo een oud lel , minder dan 3 sec op de 100
 
dat heet gewoon racen, 400 m , dan wil ik wel tegen jou hoor })
je zal het afleggen tegen zo een oud lel , minder dan 3 sec op de 100

Dat wil ik wel geloven. Aangezien er maar weinig fietsen sneller van de streep komen dan een Vmax.

persoonlijk voel ik toch meer voor een soort cannonball race (iemand weleens gehoord van de gumball 2000? )
 
Terug
Bovenaan Onderaan