Straatraces

FriCo

Rookie
4 jul 2004
4
0
Omg. Venlo
Stel, je bent wat aan het rondrijden op je R, en je komt bij die lui uit die hun auto`s aan het aftrappen zijn. Je denkt van ik ga eens even kijken wat ze daar allemaal doen...dan komt de politie. Iedereen pleit hem en jij denkt van "ja ja" ik heb niets te verbergen, en blijft staan. Dan komen ze en schrijven ze je plaat op...wat zou hiervan de consequentie kunnen zijn?
 
kom er regelmatig in mijn buurt maar meestal komt er alleen een brief naar je huis dat je op een illegale meeting was en dat je dat beter niet meer kunt doen..
 
Ze kunnen je volgens mij alleen iets maken als ze je ook daadwerkelijk zien racen.
Je mag daar toch wel zijn. Stel dat je het tof vindt om naar te kijken?

Ze hebben niets tenzij je op de foto staat met een burnout of wheelie ofzo.
Ze kunnen zich beter bezig houden met het opsporen van plegers van zinloos geweld.

Mensen die op straat racen controleren hun gevaar tenminste een beetje.
 
ze konden je hooguit een boete geven voor iets kinderachtigs zoals geen papieren of je licht doet het niet goed verder kunnen ze je niks maken en als je niet gelijk hebben bekeurd kunnen ze je achteraf niks maken
dus geef zorgen en gewoon verder racen op je R
:] :] rock on :] :]
goblin667
 
Alleen stel dat je ooit is gepakt wordt tijdens een straatrace en dan zegt: O...maar dit is echt de eerste keer hoor agent!...
 
Terug
Bovenaan Onderaan