Strakke FZR 600 R 900 euro

pannekoek141

MF'er
9 mrt 2019
38
11
Een hele nette Yamaha FZR 600R. Ik verkoop hem voor deze prijs omdat ik over een week op vakantie ga, en wil de fiets graag voor de vakantie verkopen.
Hij loopt nu als een zonnetje door dat ik er zelf behoorlijk wat tijd in gestoken om hem helemaal op te knappen, hier een aantal aangepakte dingen
  • Nieuwe remblokken voor
  • Beurt, olie + filter
  • Nieuwe bridgestone bt45's voor en achter
  • Voorvork keerringen en dust seals
  • Dikke sebring uitlaat + standaard uitlaat
  • reserve onderdelen zoals tellerbak enz.
  • Carbs ultrasoon gereinigd
  • KM stand 29400
Kortom echt een fantastische motor, ik verkoop hem omdat er een Z750 op mijn pad kwam, en ik hier nu op rij. Geef me een belletje of appje. Ik weet ook dat deze motoren niet al te veel waard zijn, ondaks de lage km stand. vandaar de schappelijke prijs. De motor staat in Amersfoort
IMG_20190610_173503.jpg

IMG_20190610_173408.jpg

IMG_20190610_173516.jpg

IMG_20190501_155758.jpg

IMG_20190610_174254.jpg

IMG_20190610_173422.jpg
 
Laatst bewerkt:
Belletje of appje waarheen?
En 'deze schappelijke prijs' is?

Mooie klassieker. Net oldtimer zie ik ook bij RDW, scheelt weer in de kosten voor de nieuwe eigenaar.
 
Belletje of appje waarheen?
En 'deze schappelijke prijs' is?

Mooie klassieker. Net oldtimer zie ik ook bij RDW, scheelt weer in de kosten voor de nieuwe eigenaar.
Oh sorry! een nummer is wel handig ik ben bereikbaar op 0639150005, en bij de prijs dacht ik aan 1100 euro, laat me weten of je het ook een schappelijke prijs vindt ;)
 
Voor mij is de zithouding niet correct, dus ikzelf heb geen interesse (zwakke polsen, slechte rug) maar het zou zonde zijn als je een mogelijk geïnteresseerde kwijt raakt doordat informatie ontbreekt. ;) Ik kan alleen nog aan woonplaats denken als interessante informatie. Voor nu rest mij niets meer dan je succes wensen om deze mooie retro fiets te verkopen! *O*
 
Leuke machines zijn dit, voorvork keerringen zijn aandachtspunt, deze zijn net vervangen. En uit je andere topic begreep ik dat de tweede versnelling het ook goed doet, ook kwaaltje van dit type ;) succes met de verkoop.
Wel grappig, ik heb na een fzr600r ook een z750 gehad (2004 model)
 
Mooi ding.

Tip: Vermeld in je advertenties dat het om een FZR600R gaat en niet om een FZR600.

Een 600R is een nieuwere en op alle vlakken veel betere fiets dan een gewone 600, dat is gewoon een oud hok.
 
Bedankt heren! De belangstelling is tot nu toch niet erg groot, jammer aangezien het echt wel fijne motoren zijn, een stemmetje in mn hoofd zegt hou hem en ga hem in de winter rijden, maar daar is die eigenlijk te mooi voor
 
Leuke machines zijn dit, voorvork keerringen zijn aandachtspunt, deze zijn net vervangen. En uit je andere topic begreep ik dat de tweede versnelling het ook goed doet, ook kwaaltje van dit type ;) succes met de verkoop.
Wel grappig, ik heb na een fzr600r ook een z750 gehad (2004 model)
Haha grappig, die ik heb ik ook. Toch wel een behoorlijke upgrade😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan