Strakke motorbroek

Ga voor maatwerk: laat jezelf een broek aanmeten door Topskin of MJK.

Die hebben i.i.g. meer verstand van broeken dan een slechte verkoper met domme opmerkingen over ruimte in het kruis voor het maken van 'kneedowns'!
 
Laatst bewerkt:
volgens mij ben je vergeten te melden dat je nogal masochistisch van inslag bent. Pijn is fijn. :+
 
Kan heel lastig zijn, met een buik/buikje/pens/airbag/welstandsrichel


:} :}
full
 
Tja,
Of je pakt maatje 48, die zal zich uiteindelijk wel uitzetten naar ongeveer maatje 49
Of je pakt maat 50, die waarchijnlijk maat 50 zal blijven.


Ik zou maat 50 pakken, mocht je in de loop der tijd wat dikker worden dan is dat geen probleem.
 
met 48 ga je voor de operazangercursus en blijf je op dieet
met 50 ga je voor je comfort en kan je nog een hamburger oid nog bergen plus een truitje ;-)
maar alle gekheid op een stokje, ik zou nog even ook naar andere kijken/passen want een motorpak moet wel lekker zitten, dus bij twijfel, niet doen, krijg je alleen maar spijt van.
Succes saluti Lianne
 
Ik weet niet hoe oud je bent en of je veel sport enzo maar als je hem na een zomer veel barbecueen en de volgende kerst nog steeds aan wil krijgen zou ik maar die maat 50 kopen. En het is nu winter maar als het straks een graadje of 25 is dan ben je echt niet meer zo blij met een te strak broekkie!
 
Motorkleding moet altijd lekker zitten, zodat je ook gehurkt nog normaal kan praten en bewegen etc.
Knellende kleding is echt niet fijn, je gaat je er aan storen. En erger nog, kan kan een tintelend gevoel geven waar het knelt op je lichaam waardoor je gevoel op die plek minder kan worden.

Zeker terug gaan en ruilen voor andere goed passende kleding !
 
Terug
Bovenaan Onderaan