Straks 21.00uur "Blik op de weg"

Die Rick mogen ze van mij ook knippen... maar die "jonge" ouwe 8-) vond ik wel lache...

terwijl ik ouwtjes in blik niet kan luchten of zien.. gek he... :?
 
Op vrijdag 10 mei 2002 21:54 schreef Hellracertje het volgende:
Ik zat met een half oog te kijken, maar die man die die oude man heeft aangehouden leek verdacht veel op een hier op het MF niet zo beliefde agent, i.v.m. verschillende inbeslaggenomen rijbewijzen? Kan het ook mis hebben, heb toen niet echt op hem gelet toen ze me aanhielden.

Zei hij ook een naam? S. Jansma? zoja, dan was het dus de desbetreffende agent!

Ik heb het er net met Sander over.
Ik moest er ook gelijk aan denken.
Die knakker komt vaker met zijn kop op tv met blik op de weg. Zal wel provisie krijgen ofzo... :?
 
Het is waar dat , de meeste, motorrijd(st)ers sportief zijn in het opvatten van zaken.

*Ben zelden door een automobilist aangesproken zonder motorrbw.
*Bij pompstation groet je ff een mede-motorrijder. Heb ik automobilisten ook nog nooit zien doen.
Doe ik trouwens ook niet als ik met auto ben.
*Je maakt sneller een praatje.


Dat noemen we Sociaal ;) Sportief is wat anders, kijk maar bij het topic "10 mei Zolder" dat was pas sportief....... :]
 
Ik heb het er net met Sander over.
Ik moest er ook gelijk aan denken.
Die knakker komt vaker met zijn kop op tv met blik op de weg. Zal wel provisie krijgen ofzo... :?
Dat was hem dus..Inderdaad, hij vertelde dat hij altijd mee rijd met 'blik op de weg'.. Dit omdat er altijd een politie agent mee moet voor de aanhouding. Onthouden dat hoofd dus..

Volgende maand (mei/juni 2002) zou Blik op de weg weer in friesland opnemem, zei hij..
 
Dat noemen we Sociaal ;) Sportief is wat anders, kijk maar bij het topic "10 mei Zolder" dat was pas sportief....... :]

Genoeg "onsportieve/a-sociale" motorrijders.
Ik noem dat ook wel sportief...naast het sportief rijden.

Hoort hier niet thuis, maar mooie foto's van Zolder. Heb al gegluurd in het grote boek van Paul.
 
Ik zat met een half oog te kijken, maar die agent die die oude man heeft aangehouden leek verdacht veel op een hier op het MF niet zo beliefde agent, i.v.m. verschillende inbeslaggenomen rijbewijzen? Kan het ook mis hebben, heb toen niet echt op hem gelet toen ze me aanhielden.
Zei hij ook een naam? S. Jansma? zoja, dan was het dus de desbetreffende agent! :j

Iemand anders van zijn schachtoffers het ook gezien? Rev, Sander?

Ik had het opgenomen. Hij zei idd: Jansma, politie Friesland!

Uhm beetje laat maar ja...
 
Laatst bewerkt:
Die Kawa-rijders mogen zich inderdaad schamen; op zo'n motoren als een dweil door de bocht en op het rechte het gas erop, wat een mietjes!!! Eerst leren rijden!
 
Die Kawa-rijders mogen zich inderdaad schamen; op zo'n motoren als een dweil door de bocht en op het rechte het gas erop, wat een mietjes!!! Eerst leren rijden!
:^
Ik vond de aflevering zwaar tegen vallen.
Niet zoveel spectaculairs te zien.

Ik vind het wel raar dat sommige mensen niet
bekend willen worden op tv als ze te hard hebben gereden.

Als je bij blik op de weg komt dan moet je het er ook van nemen.

En die Leo de Haas :r
Net of ie alles beter weet.
Ik heb hem nog nooit zien motorrijden.
 
Ik zat me nog af te vragen of die kawa met nr 12 nog ergens een alternatieve koplamp had. Ik heb 'm iig niet ontdekt.
 
Heb er niet veel van gezien (moest naar mijn werk), maar mijn mede-blackbirdrijder vond ik wel bijhoorlijk aso!

[heilig modus]
Zoals die achter die vrachtwagen zat en inhaalde.......Die mag wel eens op zijn bek gaan van mij!
[heilig modus]
 
Heb er niet veel van gezien (moest naar mijn werk), maar mijn mede-blackbirdrijder vond ik wel bijhoorlijk aso!

[heilig modus]
Zoals die achter die vrachtwagen zat en inhaalde.......Die mag wel eens op zijn bek gaan van mij!
[heilig modus]
Die gast was niet goed bezig nee, maar ik vond de andere motorrijders zich (afgezien van de snelheid) netjes gedragen. Dat eeuwige gezever over snelheid word ik echt niet goed van... :(
 
snelheid boeit niet echt
eerder de situatie, vrij baan is geen gevaar voor anderen en gevaar voor jezelf vind ik evengroot als dat je 120 rijd op de snelweg

het blijft ten alle tijden opletten dus, hoe dan ook
 
snelheid boeit niet echt
eerder de situatie, vrij baan is geen gevaar voor anderen en gevaar voor jezelf vind ik evengroot als dat je 120 rijd op de snelweg

het blijft ten alle tijden opletten dus, hoe dan ook
Helemaal mee eens. Maarre..> Denk er goed om.. cjib denkt er helaas anders over. Ik zal het je woensdag laten weten..
 
Heb me stevig geergerd aan de aflevering. Dat moraal vingertje :j Dit terwijl de meesten die meekonden naar het bureau in mijn, bescheiden, ogen keurig sportief reden. Moest je eens zien hoe de politie hun klem reden, belachelijk.

Die gast met zijn lege band moet zijn motor direct aan de kant zetten, dat je dat niet merkt |(
 
Heb me stevig geergerd aan de aflevering. Dat moraal vingertje :j Dit terwijl de meesten die meekonden naar het bureau in mijn, bescheiden, ogen keurig sportief reden. Moest je eens zien hoe de politie hun klem reden, belachelijk.
Mooi omschreven Auke.. Wij reden laatst ook gewoon sportief, hoor :)
Gaat om regels die nageleefd worden en dus geld opbrengen.. Er stonden afgelopen week alweer 2 extra (in beslag genomen) motoren in Sneek ;( In de aflevering van Blik o/d weg gingen er ook al een stuk of 8 richting bureau. Wat dat betreft zijn wij als motorrijder een makkelijke prooi.

Een Politie auto hoeft alleen maar achter ons aan te rijden. Doen ze dat lang genoeg, dan kom je altijd wel aan een (snelheids)overtreding.. :]
 
Die gast was niet goed bezig nee, maar ik vond de andere motorrijders zich (afgezien van de snelheid) netjes gedragen. Dat eeuwige gezever over snelheid word ik echt niet goed van... :(

Die ene gast vroeg ook nog: vond je dat het gevaarlijk was dat ik deed dan? toen z'n rijbewijs werd ingetrokken.

Antwoord: Die snelheid is zowiezo gevaarlijk, met andere woorden: Nee, maar dat boeit niet.

En die twee kawa's vond ik nog wel redelijk gaan door de bochten, ok, ik ben dan (nog geen) geen supersporter en een beginner maar met meer dan 100km/u een smal onbekend bochtje induiken vind ik nog niet echt mieterig, eerder een beetje verantwoord (ok, zag er niet snel uit maar er stond toch nog wel 100 op de tellen of ben ik echt scheel?), en dat commentaar zuigt helemaal; als dweilen door de bocht, moet je dan maar met 150 door een onbekende bocht kachelen, mischien spelen er wel kinderen achter ofzo en dan iemand die 157 rijd waar je 80 mag en wel 250 kan (lang, recht en overzichtelijk stuk weg) die is wel zo onverantwoord bezig.

Nee, geen geslaagde aflevering en de volgende aflevering hoef ik al helemaal niet te zien, zullen we even laten zien waarom ze de beste zijn en beter dan alle andere imitaties was het commentaar :J

Nee, ik heb lang met veel plezier naar blik op de weg gekeken maar ik ga het niet vaak meer kijken, alleen de motorafleveringen nog maar, de rest is al helemaal geen zak aan!
 
IK VIND HET WALGELIJK LEEDVERMAAK ! :r

Tenminste dat zat ik me te bedenken gisteren.


En die Leo de Haas schijnt ook geen lieverdje te
zijn. Woont in de buurt van Doetinchem of zo
(van een oud huisgenoot gehoord die daar in de
buurt woont) en daar kent de regiopolitie hem wel..
 
IK VIND HET WALGELIJK LEEDVERMAAK ! :r

Tenminste dat zat ik me te bedenken gisteren.


En die Leo de Haas schijnt ook geen lieverdje te
zijn. Woont in de buurt van Doetinchem of zo
(van een oud huisgenoot gehoord die daar in de
buurt woont) en daar kent de regiopolitie hem wel..
zijn gewoon feiten die sommigen niet willen of kunnen zien
ik zie het dus niet als leedvermaak, dat is gevaar op de weg, mensen opjutten om levensgevaarlijk te rijden


en dat Leo geen lieverdje is betekend nog niet dat ie zo erg fout is
iedereen is wel bekend bij de politie op 1 of andere manier, de ene iets duidelijker dan de ander
hij presenteert een programma waar rare fratsen worden uitgehaald dat met een verborgen camera word vastgelegd
zo zie je wanneer er iets maar net goed gaat

net goed is eigenlijk ook fout

geef zelf nou toe dat die 2 die die gevaarlijke kruising over reden en dan nog eens veel te hard ook nog dat die fout waren
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 11 mei 2002 01:05 schreef bogarde het volgende:...En die twee kawa's vond ik nog wel redelijk gaan door de bochten, ok, ik ben dan (nog geen) geen supersporter en een beginner maar met meer dan 100km/u een smal onbekend bochtje induiken vind ik nog niet echt mieterig, eerder een beetje verantwoord (ok, zag er niet snel uit maar er stond toch nog wel 100 op de tellen of ben ik echt scheel?), en dat commentaar zuigt helemaal; als dweilen door de bocht...

Ja, ze gingen wel als dweilen door de bocht. Er was toch voldoende overzicht? Dit was een regelrecht voorbeeld van een stop 'n' go mentaliteit.
 
zijn gewoon feiten die sommigen niet willen of kunnen zien
ik zie het dus niet als leedvermaak, dat is gevaar op de weg, mensen opjutten om levensgevaarlijk te rijden


en dat Leo geen lieverdje is betekend nog niet dat ie zo erg fout is
iedereen is wel bekend bij de politie op 1 of andere manier, de ene iets duidelijker dan de ander
hij presenteert een programma waar rare fratsen worden uitgehaald dat met een verborgen camera word vastgelegd
zo zie je wanneer er iets maar net goed gaat

net goed is eigenlijk ook fout

geef zelf nou toe dat die 2 die die gevaarlijke kruising over reden en dan nog eens veel te hard ook nog dat die fout waren


Ik probeer hier geen weggedrag goed te praten maar
meer het feit dat er een TV-programma van gemaakt
wordt waarin dit als amusement wordt gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan