Straks 21.00uur "Blik op de weg"

Idd, hoorde vorige week al dat er vanavond een motor-special werd uitgezonden. Ga dus zometeen wel ff kijken.
 
"De inhaalactie duurt nog geen 3 seconden, toch slingeren we hem om de bon omdat hij op een verder lege weg toch de doorgetrokken streep heeft overschreden" :(

Als ik toen gewoon zo vlak langs die auto was gaan
rijden dat ik de streep niet overschreden zou hebben was alles dan koek en ei geweest?? :?

och ja, beetje off-topic, ik ga zo maar eens voor
de buis hangen dan..
 
Ik heb wel een paar van die groene kawa's gezien. Wie o wie was het ;)
 
wel lachen hoe sommige gasten de rijdende cam zien ( soms wat laat )
en vind het stom dat die pipo zn helm niet af deed, schijtert
en die ouwe was een gevaar op de weg met zn 50 km/h, laat hem dan brommer rijden
 
"oe donders, woar is mien contact?"

Vertel; Wie van de forummers heb ik gezien })
 
Vond dat Leo wel een vreemde opmerking had nl:
"Motorrijders zijn sportief"

Dit houdt in dat ik dus maar eens lid moet worden van een sportschool of zo. :)
 
Vond het niezzo erg boeiend, maar altijd leuk om te zien, hoe motorrijders in het zonnetje gezet worden 8-)
 
Mmmmmmmmmmmmm vond het maar tegenvallen hoor. Ze hadden ons eens moeten volgen over de B258, hebben ze tenminste iets om te laten zien. ;)
 
wel lachen hoe sommige gasten de rijdende cam zien ( soms wat laat )
en vind het stom dat die pipo zn helm niet af deed, schijtert

Misschien had die kerel gewoon een minderwaardigheids-complexje. We zijn niet allemaal moeders mooiste ;)

en die ouwe was een gevaar op de weg met zn 50 km/h, laat hem dan brommer rijden

Was het een motor dan :? ;)
 
Door die 2 gasten werd de bocht aangesneden als een stel oude wijven!!! :? Lopen ze nu zelf de boel op te fokken of niet??
 
Of dat je tegen je verlies moet kunnen ofzo. ;)

Ben een heel slechte verliezer dus wordt toch de sportschool denk ik.

Vond BTW die ene motorrijder wel echt een eikel zeg. Beetje auto's inhalen over de dreseerstrook met een razende snelheid. :(
 
Het is waar dat , de meeste, motorrijd(st)ers sportief zijn in het opvatten van zaken.

*Ben zelden door een automobilist aangesproken zonder motorrbw.
*Bij pompstation groet je ff een mede-motorrijder. Heb ik automobilisten ook nog nooit zien doen.
Doe ik trouwens ook niet als ik met auto ben.
*Je maakt sneller een praatje.
 
Ik had toch wel een aantal kneedownende, rechts-inhalende scheurmonsters verwacht, maar dat viel tegen. Toch weer even het bekende moraalvingertje van Blik op de Weg, met een stuk of 8 rijders die hun hebben en houden in konden leveren.

Al met al wel een aardige aflevering, maar dat verhaal van die oude motorrijder en Rick Nieman hadden ze er beter uit kunnen slopen en vervangen door mooie beelden van motorrijders ofzo :]
 
Ik zat met een half oog te kijken, maar die agent die die oude man heeft aangehouden leek verdacht veel op een hier op het MF niet zo beliefde agent, i.v.m. verschillende inbeslaggenomen rijbewijzen? Kan het ook mis hebben, heb toen niet echt op hem gelet toen ze me aanhielden.
Zei hij ook een naam? S. Jansma? zoja, dan was het dus de desbetreffende agent! :j

Iemand anders van zijn schlachtoffers het ook gezien? Rev, Sander?

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan