Strandcross Scheveningen weer terug? (12-11-2006)

Echt een vet evenement,alleen de laatste versie was flink uit de klauwen gelopen,ik was daar met mijn ouders en broer en wilde een terrasje pakken en aapjes kijken,op het moment dat we aanstalte wilden gaan maken brak er een massale vechtpartij uit tussen een groep duitsers en een groep hells angels(als ik me niet vergis!),dat werd zo erg dat de politie uit noodweer schoten moest lossen omdat de stoelen tafels en parasols met bosjes door de lucht vlogen,hoop dat de komende editie wat minder hectisch verloopt,heb er nu nog traumatische dromen over _O-

en idd wat kan die remy van Rees knallen zeg :9~
 
Sorry, is ook al een oud topic... O-)

Ik ga ff zoeken voor je.. :)

Nielsje..

ja, héééél oud!!!! :Y maar één van de weinig topics over dit onderwerp! en om er weer een nieuwe voor te openen: B| nee, gewoon deze volspammen!!! :Y

maaruhh,nog gevonden?? kun je hem ff but video.google ofsow dumpen..... *D


edit: deze nog gevonden: http://www.motocrossplanet.nl/videos/index3.htm daar staat ook wat op.... nu eerst maar ff binnenhalen! :Y

edit 2: daar halen ze het filmpje van dezelfde locatie...... -O- ;(

edit 3: ze doen het nu wel. site was ff heringericht. http://www.motocrossplanet.nl/ en dan bij filmpjes ofsow
 
Laatst bewerkt:
full

gaan we gas geven op scheveningen?
 
Ik ben zeker van plan te gaan kijken zondag alleen ik kan nergens vinden hoe laat de race start.
En is het verder ook bekend of er tribunes staan of dat je gewoon ergens mag gaan staan (op een veilige plek natuurlijk) enz. enz.
 
Laatst bewerkt:
SBS6 zendt live uit, van 14:30 - 16:00, dus dan heb je een indicatie hoe laat het zich zo'n beetje afspeelt. Ik ga de recorder vanavond iig al op scherp zetten! ;)
 
ben net gebeld door de organisatie van de beachrace.

Ze zoeken met spoed nog deelnemers, dus wie o wie? www.redbullknockout.nl , je kunt je inschrijven op de site t/m vrijdag, zaterdag en zondag kun je je op de dag zélf nog inschrijven.

Kost 60 euro
 
ben net gebeld door de organisatie van de beachrace.

Ze zoeken met spoed nog deelnemers, dus wie o wie? www.redbullknockout.nl , je kunt je inschrijven op de site t/m vrijdag, zaterdag en zondag kun je je op de dag zélf nog inschrijven.

Kost 60 euro


Keb je mail gehad. :)

Verleiding is groot! :P , maar afstand ver, en hoe goed is het voor de brommer..?
Ik ga zowieso kijken, dat terzijde, en Dick aanmoedigen! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan