Strandcross Scheveningen weer terug? (12-11-2006)

destijds door "overlast" de das om gedaan.... :( zelfde mongolen die piepen dat er een vliegtuig overkomt.... stomme kaaskoppen! Hoop dat de raad tegewoordig weer wat minder moeilijk doet....dit evenement zet NL op de kaart!!...ik zeg doen!! *O*
 
*O* *O* *O* Ooooh, dat was vroeger echt gaaf!!! *O* *O* *O* Geweldig, die gillende tweetakten en brommende viertakten! Overlast, wat een geouwehoer... Het is toch niet 's nachts. Die zeikerds moeten op een eiland gaan wonen :( :( :( Zelfde geldt voor de vliegshows, die zie je ook niet meer in Scheveningen. Zeker ook overlast B| B| B|

Stelletje kruidenierige zeikerds in dit land :(

Maar ja, met een beetje geluk, misschien dit jaar weer een strandrace *O* *O* *O*
 
Iets langere versie.. ;)
Bijna 20 minuten van de strandrace van 1987.

http://66.235.214.130/media/oldschool/motocrossplanet_mastermxstrandrace1.wmv (66.235.214.130/media/oldschool/motocrossplanet_mastermxstrandrace1.wmv)

Mooi spul,ook toen al.. :Y

check het kleine tandwieltje int begin van de film
 
zou fantastisch zijn *O*

Was inderdaad door dom geneuzel op gedoekt ,, zelfde soort lui de F1 op zandvoort nekken .........
 
Ik praat dan niet over de DR-etjes(sorry Klei)en de xr of xl's.

Niels

Whahahaha, nee, dat snap ik nog, kleredingen.
(idd totaal ongeschikt voor wat ook maar in de verste verte op cross lijkt)

Ach, de tijd van de strandcross, bij de Heilige Koe dacht ik. Heerlijk. Was toen ene ventje van 7 ofzo, maar heb het altijd schitterend gevonden om te zien.
 
Pure Nostalgie! :} :}

Hier zat ik als snotaap voor thuis :Y :P

Weet ook nog goed dat ik vroeger ook naar Bart de Graaf keek
met zijn progamma "Superchamps" vanwege de crossmotortjes
en hovercrafts en dergelijke :} :P

Ech onwijs gaaf als Veronica's Strandrace terug gaat komen *O*
 
heb dat net gelezen dat red bull zich ermee gaat bemoeien
Maar ben bang dat de sfeer van vroeger niet meer terug komt.

En die € 109 ,,, bij Veronica mocht je ook niet voor niks de baan op ,, weet niet wat het toen koste maar een gemiddelde prijs met (€uro)inflatie zal niet veel afwijken denk ik ......

Vond het ook mooi dat na de race Jan de Rooy nog een paar baantjes reed met een Dikke DAF .. was erg mooi
 
Volgens mij waren het allemaal dikke 2 takten hoor!
De 'oude' 500cc 2 takt machine's..cr's,kawa's,ktm's.
Was eind jaren 80,dus je had alleen de husky's volgens mij,en de LC4 van ktm als viertakt.

Ik praat dan niet over de DR-etjes(sorry Klei)en de xr of xl's.

Niels

ik was met een paar jongens mee toen, en een ervan had 2 husquarna 500cc 4 takt crossers achter in zijn mercedes bus volgens mij.

Tis al ff geleden, dus ik kan ernaast zitten, maar het was wel erg gaaf.
 
Ik ben ook vaak geweest in die tijd. Ik had toen een Suzuki SP370 (off the road)
Ik weet nog dat we toen de wegenbelasting per 3 maanden betaalde. Apr, mei, juni
en julli, augustus, september. De Veronica strand race was meestal het eerste weekend in Oktober, als we daar dan heen reeden zat je altijd met samengeknepen billen, dat je niet zou worden aangehouden. Omdat ook de politie wist dat er een hoop niet meer in de wegenbelasting zaten.
Het was altijd bere gezellig en we hadden vaak mooi weer.

groeten, Look. :]
 
het word weer tijd om scheveningen op de kop te zetten :Y

vraag me ook af of er een autoverzie van komt zoals vroeger
meest moet je in het westen naar het oosten voor deze evenementen
maar daarvoor een mega event maakt veel goed
vlissingen voor de gene om te oeffenen :W *O*
 
Iets langere versie.. ;)
Bijna 20 minuten van de strandrace van 1987.

http://66.235.214.130/media/oldschool/motocrossplanet_mastermxstrandrace1.wmv (66.235.214.130/media/oldschool/motocrossplanet_mastermxstrandrace1.wmv)

Mooi spul,ook toen al.. :Y

check het kleine tandwieltje int begin van de film

linkje doet het niet...... ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan