Street Glow

FiReFoX

Die hard MF'er
30 aug 2001
736
0
Zwolle
Hallo allemaal dit is mijn eerste post op dit forum :)

Wat vinden jullie van street glow op een motor? Persoonlijk lijkt het me echt mooi om zoiets \'s nachts voorbij te zien scheuren. Als voorbeeld hier een plaatje:

bike1-large.jpg


btw: morgen heb ik mijn eerste rijles. tis wel op een lichte motor maarja je moet toch ergens beginnen :) Ik heb nu al echt zin om te :]

En meer foto\'s van die motor vind je op de http://www.streetglow.com/site/photo.htm (streetglow) website.
 
Grappig maar mijn iets te opvallend.
Wordt het een beetje een pooierfiets van vind ik. :P

Veel plezier met je rijlessen. :)
 
Oke dan!
Nog een scooterrijder op dit forum.
Alleen jammer dat je op zo\'n lelijke scoot rijdt :9

Enne, die motor is niet echt mooi te noemen, veel te overdreven.

Greetz
 
Laatst bewerkt:
Hee geen gescheld op mijn scooter he :)

Ik heb trouwens ook een malossie gietijzeren 50 cc cilinder+multivar+vsnaar op mijn scooter. Maarja het plan is om na het behalen van mijn motorrijbewijs een motor te kopen. Ik heb dat scooterrijden wel gezien nu (3 jaar op eigen scoot en daarvan ook 2 jaar bij domino\'s pizza gewerkt). Ik ga me scooter dus mooi inruilen voor wat snellers op 2 wielen.
 
Vind het er wel gaaf uitzien, maar beetje te opvallend in verband met blauwe mannetjes en zo, en je moet hem wel heel schoon houden.

Leuk om te zien, niet om te hebben...
 
De man met de sterke pet die ons allemaal omarmt gaat al over de rooie van een roodlampje achterop je helm of running-lights...

Ik denk dat hij van verbazing z\'n bonnenboekje :? laat vallen als hij dit voorbij zien komen.
 
Whehehe, met dat ding een \"flyby\" aan 250/uur doen.. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF
 
Hé Bert, wat heb jij nu ineens met Harmen Siezen? Heeft ie vanavond weer een grapje gemaakt tijdens het nieuws?
 
O ja streetglow, daar ging het hier over, sorry...

Ik vind het er wel kewl uitzien. Is handig tijdens het sleutelen, heb je licht ;)
 
mmm, de meesten vinden het dus echt om te :r

maarja ieder zijn eigen smaak he 8-)

ik ga nu naar mijn eerste rijles toe, ben benieuwd hoe het is om te :] op een motor.
 
Cool, Hondaatje Civic op 2 wielen? Vergeet ook de vossenstaart aan de spiegel, wollen hoes om het stuur, verlagingssetje, en te brede banden niet. O ja, en achterop natuurlijk geblondeerde vriendin met roze legging en iets te dikke kont luisterend naar de naam Anita.

Groeten, Sjonnie
 
Cool, Hondaatje Civic op 2 wielen? Vergeet ook de vossenstaart aan de spiegel, wollen hoes om het stuur, verlagingssetje, en te brede banden niet. O ja, en achterop natuurlijk geblondeerde vriendin met roze legging en iets te dikke kont luisterend naar de naam Anita.

Groeten, Sjonnie

Vergeet niet de radio met kut muziek op standje orkaan ;)
 
nah net mijn eerste motorrijles gehad. Het was in 1 woord : SUPER. Het geluidje , de snelheid echt alles is lachu. 100 op een motor lijkt ook harder dan 100 op de scooter, zal wel aan geluid liggen. Heb nu alweer zin in volgende week, dan gaan we bijzondere verrichtingen doen, en examen afspreken bij cbr. Ik zit echt nog steeds met een dikke smile op mijn gezicht hier *D *D *D
 
kheb wel es een HD met die onzin zien rijden... truerige zaak...

enne... op een sportmotor?!?!!? da\'s alleen maar gewicht!!!! maar mischien doet het nog wat als bandenwarmer....
bike7.jpg
 
Hallo allemaal dit is mijn eerste post op dit forum :)

Wat vinden jullie van street glow op een motor? Persoonlijk lijkt het me echt mooi om zoiets \'s nachts voorbij te zien scheuren. Als voorbeeld hier een plaatje:

--knip ploatie--

btw: morgen heb ik mijn eerste rijles. tis wel op een lichte motor maarja je moet toch ergens beginnen :) Ik heb nu al echt zin om te :]

En meer foto\'s van die motor vind je op de http://www.streetglow.com/site/photo.htm (streetglow) website.
uhwmz.. is dat nou gewoon ZEEER chemisch koelvloeistof ofzo? :)
 
Het enige wat ik nog mis zijn blauwe, pluce, dobbelstenen aan zijn spiegels.....als je ermee over de Wallen rij, komen er allemaal geile mannetjes naar je toe die zeggen...\"eehh, wat kost, eehhhh, een ritje bij je achterop.....\"
Met andere woorden, het ziet er niet uit.
 
In ieder geval wordt je zo \'s nachts niet over het hoofd gezien! Lijkt me wel leuk om een nachtje mee te rijden, zie je al die mensen :? kijken. Maar ik zou het niet op m\'n eigen motor zetten, davinnievasnieleuk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan