Street or Track : 17 en 18 November

Ik ben van plan om ook te gaan.Zondag komt me beter uit.
Spreken we nog met M-F ers ergens af ?
Wanneer ga jij, Grotemuis :?
 
iets afspreken zondag? Ik wil er heengaan om een uur of 1, dan ben ik er om een uur of 2. Tussenstop is wel gewenst met de kou, tankstation/mcdonalds??

Of is er iemand uit amsterdam die met de auto gaat? Ik heb zelf (nog) niet zo\'n kreng, maar wil wel meerijden.
 
Laatst bewerkt:
iets afspreken zondag? Ik wil er heengaan om een uur of 1, dan ben ik er om een uur of 2. Tussenstop is wel gewenst met de kou, tankstation/mcdonalds??

Of is er iemand uit amsterdam die met de auto gaat? Ik heb zelf (nog) niet zo\'n kreng, maar wil wel meerijden.

Meerijden Boom Boom?!! dat mag hoor, met www.raul.nl en Unstable!!!! Jeeha!!!
 
Ik woon 6km van Tiel af, dus ik kom ook ff kijken.

Nitromax, was dat voorproefje ook in Tiel toevallig?? Ben ongeveer een half jaar geleden naar een beurs geweest in Tiel bij v/d Valk...was niet bepaald spannend...

Ik kom met de auto trouwens :P
 
Ik woon 6km van Tiel af, dus ik kom ook ff kijken.

Nitromax, was dat voorproefje ook in Tiel toevallig?? Ben ongeveer een half jaar geleden naar een beurs geweest in Tiel bij v/d Valk...was niet bepaald spannend...

Ik kom met de auto trouwens :P

Alsof JIJ keus hebt met welk voertuig je kan gaan duderuud!!! (ehehe.. :) Shame on you!!!!
 
Ik woon 6km van Tiel af, dus ik kom ook ff kijken.

Nitromax, was dat voorproefje ook in Tiel toevallig?? Ben ongeveer een half jaar geleden naar een beurs geweest in Tiel bij v/d Valk...was niet bepaald spannend...

Ik kom met de auto trouwens :P
Ja, dat was de allereerste opzet van de beurs, kreeg gisteren een mailtje van Jon, dat het nu wat groter was, met meer leveranciers van mooie spullen. Ik MOET op de VMax komen omdat \"Fighters\" Magazine ( Duits blad ) er een artikel over wil plaatsen ( gauw nog ff burnouts oefenen ;) ). Teletext geeft aan 20 % kans op neerslag dus dat moet lukken. Ze wilden ook de Big Zed plaatsen maar dat komt wel een andere keer, die staat al winterklaar.
Ik ben er dus vroeg, maar ben zowiezo niet weg te slaan op dat soort beursen dus zal er tot ver in de middag zijn.
 
Ben er vanmorgen geweest, leuk maar niet erg groot, wel leuke spulletjes.

Wel een stuurdemper gekocht.
 
ik denk dat wij: www.raul.nl, Boom Boom en Unstable er rond 13.00uur wel zijn....ok?! ergens bij de stand van Nitromax! of waar ie mag rondbanjeren!!
Hohoho, ik heb daar geen stand Albert, m\'n brommert staat wrschlk buiten op de parkeerplaats voor \"specials\".
Ze hadden me wel gevraagd de motoren binnen te zetten, maar ik heb geen zin ( en tijd ) om dat allemaal te regelen. Volgende keer zorg ik dat ik de Big Zed ook klaar heb staan en dan moet iemand anders die maar rijden naar de show.
Ik mag wel vrij rondlopen op de beurs ja, dank je ;)
 
Hohoho, ik heb daar geen stand Albert, m\'n brommert staat wrschlk buiten op de parkeerplaats voor \"specials\".
Ze hadden me wel gevraagd de motoren binnen te zetten, maar ik heb geen zin ( en tijd ) om dat allemaal te regelen. Volgende keer zorg ik dat ik de Big Zed ook klaar heb staan en dan moet iemand anders die maar rijden naar de show.
Ik mag wel vrij rondlopen op de beurs ja, dank je ;)

dat bedoelde ik ook met m\'n laatste zin max, ik wist nie zeker of je een stand had, vandaar \"rondbanjeren\" :)

Tot morgen allemaal!!!
ps: ik ben die lange die naast die kleine neger loopt :+
 
en ik ben die gast die daarachter loopt met een kater! Ik mag lekker meerijden en word voor de deur opgehaald, hoef ik lekker niet door de kou.

Met dank aan Unstable. :}
 
Net terug van de beurs, was weer erg leuk, goede leveranciers, mooi spul en ik heb de helm waarvoor ik ging ( Simpson RX8 ).
Ook dit keer was de beurs niet zo erg groot, maar dat is niet zo belangrijk, het gaat om de spullen die er staan en dat was de moeite waard.
\"Fighters\" magazine heeft een fotosessie van zo\'n beetje een uur gemaakt van mijn VMax, met een lekkere juffrouw erop ( Bianca, hoorde ik later dat ze heette ). Unstable heeft foto\'s gemaakt van de foto sessie en zal die later hoop ik nog plaatsen.
Helaas door al dat gedoe met de sessie ( ik ben uiteraard zeeeer vereerd dat men mijn VMax mooi genoeg vindt voor in een blad! )had ik helaas wat weinig tijd om met de aanwezige forummers te praten, Ruud heb ik zelf alleen maar een handje kunnen geven. Unstable, Raul en Boomboom wel gesproken, altijd leuk om koppies bij de namen te zien.
Ik zal een seintje op het forum geven als Jon en cornuiten de volgende beurs organiseren.
 
Ik had er iets meer van verwacht, met name vwb het verkrijgen van onderdelen. Maar wel de nodige inspiratie opgedaan. Vond die blauwe Bandit in de showring errug mooi.

Leuk vrouwtje op je fiets trouwens Nitromax :9~ ben benieuwd naar het resultaat.
 
Ik had er iets meer van verwacht, met name vwb het verkrijgen van onderdelen. Maar wel de nodige inspiratie opgedaan. Vond die blauwe Bandit in de showring errug mooi.

Leuk vrouwtje op je fiets trouwens Nitromax :9~ ben benieuwd naar het resultaat.
He? Waarom heb je niet ff gedag gezegd, of heb ik dat door al dat heen- en weer geloop gemist?? Ik hield natuurlijk ook wel eeeerg goed m\'n motor in de gaten tijdens die fotosessie ;)
Blauwe Bandit was zeker goed ( dat model reed trouwens ook Bandit 600 en CB 750 chopper )
 
we hebben wel nog even leuke ideeen opgedaan voor de R1\'s en mijn R6. Nu nog even prijzen gaan opvragen en gaan onderhandelen over de kwantumkorting :)

Mooie motor heb je Nitromax en een nog mooiere vrouw die erop ging zitten :+

De foto\'s komen hopelijk snel op het net.
 
Net terug van de beurs, was weer erg leuk, goede leveranciers, mooi spul en ik heb de helm waarvoor ik ging ( Simpson RX8 ).

Was ff benieuwd naar die helm van je en heb er een pic van gevonden. Nice!!! :}

SIMRX.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan