Street or Track : 17 en 18 November

NitroMax

MF veteraan
9 jun 2001
60.260
3.258
Net niet in het midden van het land
Ook deze aankondiging weer erg vroeg, met het risico dat\'ie al vergeten is tegen de tijd dat het evenemnt plaats gaat vinden. ;) Ik haal hem wel weer omhoog tegen die tijd })

Als try-out in April een behoorlijk succes ( hoewel klein opgezet ), zeer veel mooi spul, goede leveranciers en special-bouwers en flink wat publiek.
Nu op 17 en 18 November in Tiel in het van der Valkcomplex, net naast de snelweg. Openingstijden 10.00 tot 17.00, Entree 15,-, parkeren vrij!
Voor meer informatie: http://www.streetortrack.nl (www.streetortrack.nl)

Kom een kijkje nemen, Nederland kan zo\'n beurs goed gebruiken.
 
Lekker centraal gelegen.
De eerste beurs was leuk en gezellig.
Veel specials en customs, vele 3rd party onderdelen voor je fiets.
Dus er zal echt wel iets tussen zitten wat jou fiets weer uniek maakt.
Bekenden zoals : Dynojet kits/K&N filters, hyperpro, Billet brakes, enz enz enz

genoeg dus om toch te komen kijken
 
Tiel is nog wel te doen hoor, vanaf Breda da A27 nemen, dan de A15 op riching duitsland en je komt dan vanzelf bij Tiel

denk zo een 100 km vanaf de grens bij Breda
 
uhhmm....mag ik daar als R1 rijder ook komen?.. lijkt me erg leuk zo\'n beurs. Op een vande foto\'s op de site zag ik spiegler staan, kan ik meteen ff een stuurdempertje scoren.. :)

Misschien iets om weer eens te proberen af te spreken?? mede MF\'ers??
 
Wouw!! Dat is precies wat Nederland nodig heeft, gaan we hier mischien ook (net als in Engeland) veel meer heftig verbouwde machines zien!
Ook 2e hands onderdelen??
Want vehikel is wel een hele mooie beurs, maar daar zie ik nooit zoveel moderne 2ehands spullen liggen!
Groetjes :z
 
Kan ik gaan zoeken naar leuke chroomspulletjes voor op de Pan (want chroomkitch is zooooo leuk... :r ), of hem stiekem verbouwen naar een Goldwing... :r
 
Ach gunst, leek me just zo leuk...

Misschien dat ik dan ook wel kom. Ik heb altijd nog snode plannen om een streetfighter te bouwen (je weet wel: racer kopen, flinke schuiver maken (geduld, geduld) en daarna de rest. Maar ja...geen geld en geen garage hè :( ), dus misschien is het wel leuk om daar rond te lopen.
 
Gaan hier nog MF\'rs naartoe?

Ik hoop dat m\'n fiets z\'n laatste laklaag heeft gehad, anders maar met de auto ...
 
Lijkt me leuk om ff te kijken alleen jammer dat het bijna 200 km rijden is. Benzine kost me toch geen drol (leve de leasebak), dus misschien dat ik wel ff langs wip. Tenminste een nuttige invulling van m\'n zaterdag. Anders ff afspreken??? :)
 
Klinkt leuk en ik was van plan dit weekend toch te gaan motorrijden. Word alleen wel -1 en het is toch best een stuk touren/racen vanuit amsterdam.

Trouwens, ik zet net te kijken en zie dat het maar 90 kilometer is. Moet alleen nu nog even kiezen welke dag ik ga. Wie gaan er wanneer? en wie wil er afspreken? Nog iemand uit amsterdam?
 
Laatst bewerkt:
Doe je ook mee, nitromax? Foto van jouw fiets staat op de site, als ik het goed zag... :)

Denk da\'k zaterdag of zondag ook wel effe een kijkje waag...
Ik ben wel van plan met de VMax daar naar toe te gaan ( hoewel...als ik de weesrverwachting zie ), hij staat niet op de show. Jon ( een van de organisatoren ) was in Drachten bij de dragraces en heeft toen die foto\'s genomen ( was slecht weer, vandaar die folie over de kelken ).
Ik ben er Zondag.
 
Ik ben er waarschijnlijk ook zondag rond een uur of 1. Ik kom op de motor (heb geen auto) en moest er toch al in de buurt zijn.

Zie ik jullie daar wel.
 
beje er de hele dag dan max? enne, ik denk dat ik maar met de auto kom...www.raul.nl gaat ook mee..
Ik probeer er zo vroeg mogelijk te zijn, maar het zal op de Zondagochtend wel een probleem zijn om Mustang Sally uit z\'n mandje te krijgen ;) ( laat\'ie het maar niet lezen ).
Voor diegenen die me nog niet uit het publiek kunnen herkennen: afgelopen Zondag op de MotorSale hielp het petje met \"NitroMax\" erop bijzonder goed, ik werd elke keer aangesproken door mensen die ik via Email of websites bleek te kennen.
 
uhhmm....mag ik daar als R1 rijder ook komen?.. lijkt me erg leuk zo\'n beurs. Op een vande foto\'s op de site zag ik spiegler staan, kan ik meteen ff een stuurdempertje scoren.. :)

Misschien iets om weer eens te proberen af te spreken?? mede MF\'ers??

Als je er zo een rijdt wel denk ik :

misc.php


Kijk wel ff of ik ook kan komen
 
Terug
Bovenaan Onderaan