Street or track 20/21 november 2004

geen cheap kroonplaatje kunnen scoren, dan maar een fatsoenlijke aanschaffen voor de streetfighter...
Wel een 18" achterbandje voor 75,- meegenomen! altijd handig...
was wel okee, maar had het iets groter verwacht dit jaar.
Volgens mij groeit het elk jaar wel een beetje. Maar vergeleken met Fighterama was het wel wat kleiner, idd. Desalniettemin was het er goed vertoeven!

Zou alleen de inrichting wat anders doen :X , maar ik heb er een bijzonder gezellige dag gehad. Ik kijk al uit naar een volgend event (wat volgens mij nog lang gaat duren B| ).
 
Er stond ook bij een stand een suzuki SV (met dubbele remvloeistofpotjes) enz enz heeft iemand daar een foto van genomen???

Mijn batterijen waren nl leeg...(grrr)
 
Er stond ook bij een stand een suzuki SV (met dubbele remvloeistofpotjes) enz enz heeft iemand daar een foto van genomen???

Mijn batterijen waren nl leeg...(grrr)
Hm, niet gezien.

Maar als je foto's wilt van een mooie, zwarte SV650S, dan kan ik je die oneindig veel geven O-)

:+
 
Er stond ook bij een stand een suzuki SV (met dubbele remvloeistofpotjes) enz enz heeft iemand daar een foto van genomen???

Mijn batterijen waren nl leeg...(grrr)

Toevallig een grijze?
Die stond vlak naast ons plekkie,maar ik heb er geen foto`s van :X
 
hij was blauw....met blauw boutjes (hahaha) hmmmm kweet niet haha

(hmm een zwarte???!!)


Dacht dat je ook wat voor Ducati voelde *D
full
 
Het was idd linke soep zogauw diegek in de buurt kwam,ik heb een paar keer moeten wegspringen B|
Als je me niet mag peter,dan kan je het ook gewoon zeggen hoor :P ;)


Hoffer, een klant moet je altijd goed behandelen, ook later 8-)
Nee, zonder dollen door jou heb ik weer wat mfers leren ,,kennen,, dus je hebt geen slaag verdiend...deze keer.
 
Beetje late reactie, maar het was echt GEWELDIG! Ik heb me echt super vermaakt daar. Veel inspriratie opgedaan daar. Ik heb ondertussen iets bedacht wat nog niemand heeft. Dus volgend jaar in de winter gaan we beginnen met een extreem project. Maar eerst afrijden voor VB rond de 13e december. M'n instructeur wist ff de exacte datum niet meer. En dan nog dat andere examen en dan nog een motor kopen. Dus voorlopig ben ik nog druk met andere dingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan