Street or track 20/21 november 2004

Dat komt omdat je een vrouw bent,mannen pakken gewoon wat bovenop ligt.
Dus als je wilt weten wat je over 3 dagen aantrekt,tel je gewoon het aantal dagen naar beneden en je weet wat je aantrekt :) ;)
Dat zeggen ze allemaal maar ondertussen staan ze voor de kast te drentelen :P

Kijk Spider...ik denk te weten hoe je er uit zie...maar gewoon even vertellen wat je aan hebt is wel makkelijk voor de anti-foto liga 8-)
Ik weet ook nog niet wat ik aantrek O-)
Een broek, een paar kisten, een shirt en een blouse :+
 
Helemaal goed, heb ik toch nog een glimp van je opgevangen :)

Tja...soms moet je opkomen voor je prinscipe ( geel spelfout Max!)van anonimiteit..althans op fotoos...Hoffer zit nog bij te komen van onze close encounter...Jezus Max( niet in die volgorde...) wat ben ik jaloers op jou stroomlijn...de wonderen zijn de wereld nog niet uit...tips? veel sex?...
 
Jaaaaaaaaaaaaaa...en dat zeg je nu!!!! da's effe lekker..ik me konstant hiden en jij geeneens een foto toestel meenemen...waar moet dat heen in de wereld!
 
ikke was gisteren heen,leuke beurs,veel ideeën opgedaan.
Vond het alleen vrij klein
Hoffer nog gesproken,paar van het stunt team gezien :P
OHJA zag chantey nog 2 keer lopen,maar ja ikke fucking verlegen als ik mooie vrouwen zie O-) dus weer niet aangesproken |( |( |( |(
wel ff 64 fotos gemaakt maar het meerendeel staat hier al :P
 
ikke was gisteren heen,leuke beurs,veel ideeën opgedaan.
Vond het alleen vrij klein
Hoffer nog gesproken,paar van het stunt team gezien :P
OHJA zag chantey nog 2 keer lopen,maar ja ikke fucking verlegen als ik mooie vrouwen zie O-) dus weer niet aangesproken |( |( |( |(
wel ff 64 fotos gemaakt maar het meerendeel staat hier al :P
Was ze d'r wel dan? '( Heb ik d'r gemist, wilde met d'r op de foto... volgende keer dan maar. Dan heb ik Triker toch gezien. Twijfelde of het 'm was, als ik een man met zo'n grote lens zie lopen krijg ik altijd een minderwaardigheidsgevoel :+

[edit]
Beter lezen...
ikke was gisteren
[/edit]
 
ik ben zaterdag geweest en vond er nx aan. een beursaanbieding voor 2 spiegels was 45 euro, bij motozoom kosten ze 18euro per stuk. vond het meer een beurs voor motorsloperijen. stonden wel mooie motor maar niet veel
 
Ben weer thuis, niks gewonnen helaas maar wel veel MFers gespot en vele bekenden gesproken.
 
Tot 17.00 :o

Van 115km terug door regen,wind,sneeuw en hagel frist een mens best van op B|
Maar alles bij elkaar een topweekend gehad. :}
Niet tot 17.00 uur nee...tot 11.00 uur geslapen...
Het had weinig nut meer om richting SoT te gaan, omdat ik uiterlijk om 14.45 uur weer op mijn werk moest zijn...

Ben nog ff aan het rekenen geweest :P
11.30 thuis weg, 12.30 Sot, 13.00 uur weer naar huis...Had ik weinig zin in

;) :+
 
Ik was tegen 17:00 weer thuis :) het was zeker de moeite waard , mooie motoren en ff gezellig staan kletsen :+ echt een leuke dag gehad })
 
Zow, motor is weer ontpekeld (voor de 2e keer dit weekend) B| ... Hapje gegeten en zometeen nog ff een uurtje bankhangen.

Maar was een topweekend!

@Max, Thanx voor de sigaar! Welluk merk was het nou ook al weer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan