Street or Track 2005 18 september

Zilver was het.. ;)

en ja die was van moi .. en had de cbr1000rr voorvork er toen net inzitten haha alleen niemand die het opviel zelf niet die streetfighter bouwers.. ja paar wel maar die dachten dat het een fireblade was hahaha motorkenners noemen ze dat :P

misschien herkennen ze het als de kuipen eraf zijn ;)
Daar hebben we ( Zombie de Mof ,Nitromax,Speedjunkie en ikzelf ) nog over staan praten ivm hebbe hebbe gehalte van de vork 8-)
 
Zilver was het.. ;)

en ja die was van moi .. en had de cbr1000rr voorvork er toen net inzitten haha alleen niemand die het opviel zelf niet die streetfighter bouwers.. ja paar wel maar die dachten dat het een fireblade was hahaha motorkenners noemen ze dat :P

misschien herkennen ze het als de kuipen eraf zijn ;)



wel een opvallende manier om motoren te tonen hoor O-)


eentje helemaal rechtop en dan er een gewoon op de grond neergekwakt met een gigantisch groot tandwiel achter *O*
 
heb er een lampie gekocht.
ging ik ook voor,aantal leuke dingen gezien ,maar weinig stands met hebbedingen etc.
wel leuke airbrush mee vlammen ed.
ben zelf een ouwe fz brik aan het prutsen,dus ideen kun je genoeg opdoen
 
heb er een lampie gekocht.
ging ik ook voor,aantal leuke dingen gezien ,maar weinig stands met hebbedingen etc.
wel leuke airbrush mee vlammen ed.
ben zelf een ouwe fz brik aan het prutsen,dus ideen kun je genoeg opdoen
Ik heb genoeg gezien en heb al genoeg geprutst hoor.
Dus denk dat jij niet goed gekeken hebt..... :N

Mijn budget liet dingen niet toe was het probleem ;)
 
Yep, wel een gezellig daggie, heb een lampie gekocht voor mn stuurkuipje en kreeg zonet nog een rekening binnen van een bedrijf genaamd CJIB??

Heb te hard gereden op de A27 na de oprit vanaf de hallen, zullen er best wel meer zijn geweest, gelukkig was blokkie nog koud en dus valt de schade heel erg mee.

107km waar je 100km mag, pfft wat een vergrijp. Total damage: 30 euri.

Dus mannen blijf uitkijen naar de paars witte enveloppen.

Gr,
Berry
 
Yep, wel een gezellig daggie, heb een lampie gekocht voor mn stuurkuipje en kreeg zonet nog een rekening binnen van een bedrijf genaamd CJIB??

Heb te hard gereden op de A27 na de oprit vanaf de hallen, zullen er best wel meer zijn geweest, gelukkig was blokkie nog koud en dus valt de schade heel erg mee.

107km waar je 100km mag, pfft wat een vergrijp. Total damage: 30 euri.

Dus mannen blijf uitkijen naar de paars witte enveloppen.

Gr,
Berry
Max zei het ook al tegen mij en denk dat ik weet waar ze precies stonden.
Maar ik heb ze niet gezien terwijl ze over het algemeen mij goed opvallen.
Dus kan zijn dat ze al weg waren daar.

Ik wacht geduldig af want mijn snelheid was hoger daar volgens mij :X
 
Goh, ik kreeg ook al zo'n aardig schrijven van het CJIB t.w.v. 55 euro.


Eerst een uur op de motor vol verwachting naar SoT, dan tot de ontdekking komen dat mijn achtertuin groter is dan wat ze daar een BEURS durven te noemen, vervolgens anderhalf uur rondgelopen (had het in een half uur eigenlijk ook wel gezien.........) en dan teleurgesteld weer naar huis om vervolgens vandaag de hartelijke groeten van de politie te krijgen d.m.v. een schikkingsvoorstel.


Echt een geslaagd dagje kan ik zeggen :r


(Het enige positieve waren de hamburgers :9 )

Dat was dus de eerste en meteen de laatste keer. B|
 
Goh, ik kreeg ook al zo'n aardig schrijven van het CJIB t.w.v. 55 euro.


Eerst een uur op de motor vol verwachting naar SoT, dan tot de ontdekking komen dat mijn achtertuin groter is dan wat ze daar een BEURS durven te noemen, vervolgens anderhalf uur rondgelopen (had het in een half uur eigenlijk ook wel gezien.........) en dan teleurgesteld weer naar huis om vervolgens vandaag de hartelijke groeten van de politie te krijgen d.m.v. een schikkingsvoorstel.


Echt een geslaagd dagje kan ik zeggen :r


(Het enige positieve waren de hamburgers :9 )

Dat was dus de eerste en meteen de laatste keer. B|
:W
 

Is een hele begrijpelijke en terechte reactie van de fighterfans.

Ik vond er gewoon weinig aan. Allereerst een grote stand van een onderdelenhandelaar die spullen staat te verkopen die op Marktplaats en Ebay zeker 30% goedkoper zijn (3900 euro voor een '98er R1 met zeker 2500 euro schade, de mijne kostte dat ook met alleen een paar kleine krassen). Had zeker nog nooit van beursaanbiedingen gehoord kennelijk.

Verder een paar stands van de bekende fighterbouwers die allemaal dezelfde onderdelen/kapjes/gekleurde steppies en boutjes staan te verkopen tegen prijzen waarvoor ik het ook op i-net kan kopen. Geen wonder dat er zo weinig originele fighters zijn als iedereen dezelfde onderdelen koopt.

Alleen bij de tentoongestelde fighters stonden een paar hele mooie en vooral originele fietsen tussen, en verder stonden de mooiste fietsen gewoon buiten, ik heb behoorlijk staan kwijlen bij een paar schitterende V-maxen.

Ik verwachtte van een beurs dat er nieuwe en originele spullen gepresenteerd werden inplaats van de bekende meuk, en dat je op zo'n beurs tegen leuk geprijste onderdelen aanloopt (beursaanbiedingen weetjewel).

Dus sorry aan de fighterfans als ik zeg dat ik een beetje teleurgesteld ben in "hun" beurs, maar mij viel het knap tegen. En ik weet in ieder geval heel zeker dat ik niet de enige ben die er zo over dacht, daarvoor hoef ik alleen de reacties hier op M-F maar te lezen.

(En die prent van 55 euro was m'n eigen rotschuld......... B| )

Fighterama wellicht 's proberen???
 
Laatst bewerkt:
Was dat mijn Vmax *D ?


En de Fighterama is een groepje vretende, zuipende asociale duitsers die lam zijn elke dag en de hele dag stinken.
Het uitschot wat nergens thuis hoort en nergens tussen past.
En alleen daar nog maar terecht kan.

En dat zei een Duitser zelfs tegen mij :X

En ik kan het bevestigen want ik ben er vorig jaar geweest en natuurlijk ga ik dit jaar ook *O*

Mn brommer staat er ook nog als het goed is :Y
 
Was dat mijn Vmax *D ?


En de Fighterama is een groepje vretende, zuipende asociale duitsers die lam zijn elke dag en de hele dag stinken.
Het uitschot wat nergens thuis hoort en nergens tussen past.
En alleen daar nog maar terecht kan.

En dat zei een Duitser zelfs tegen mij :X

En ik kan het bevestigen want ik ben er vorig jaar geweest en natuurlijk ga ik dit jaar ook *O*

Mn brommer staat er ook nog als het goed is :Y


Niles,

hij zegt dat ie BUITEN heeft staan kwijlen bij een paar Vmaxen, de MIJNE stond buiten!

Ja we zijn er weer op de Fighterama,stukken beter.
 
Goh, ik kreeg ook al zo'n aardig schrijven van het CJIB t.w.v. 55 euro.


Eerst een uur op de motor vol verwachting naar SoT, dan tot de ontdekking komen dat mijn achtertuin groter is dan wat ze daar een BEURS durven te noemen, vervolgens anderhalf uur rondgelopen (had het in een half uur eigenlijk ook wel gezien.........) en dan teleurgesteld weer naar huis om vervolgens vandaag de hartelijke groeten van de politie te krijgen d.m.v. een schikkingsvoorstel.


Echt een geslaagd dagje kan ik zeggen :r


(Het enige positieve waren de hamburgers :9 )

Dat was dus de eerste en meteen de laatste keer. B|


Je bent niet de enige

Mag ik raden ??
Gemeente Utrecht en de A27 ???

Kreeg er ook een voor 125 KM/h 90 euro

Street or track ???

Nooit meer !!
 
Lekker dan, als ik het zo lees blijven alleen de die-hard fighter fans hangen op
SoT.....

Is gewoon een heerlijk gezellig beursje waar je moet genieten van wat er op de parkeerplaats staat, binnen heb je het idd relatief snel gezien....

Blijft leuk om gelijkgestemden te spreken...

Fighterama is veeeeeeeeeeeeeeeeel groter, veeeeeeeeeeeeeel meer mooie fietsen en ook een super beurs... (alleen jammer van al die duitsers :X :+ )
 
Niles,

hij zegt dat ie BUITEN heeft staan kwijlen bij een paar Vmaxen, de MIJNE stond buiten!

Ja we zijn er weer op de Fighterama,stukken beter.


Denk dat ie deze bedoelde ???

full
 
Is een hele begrijpelijke en terechte reactie van de fighterfans.

Ik vond er gewoon weinig aan. Allereerst een grote stand van een onderdelenhandelaar die spullen staat te verkopen die op Marktplaats en Ebay zeker 30% goedkoper zijn (3900 euro voor een '98er R1 met zeker 2500 euro schade, de mijne kostte dat ook met alleen een paar kleine krassen). Had zeker nog nooit van beursaanbiedingen gehoord kennelijk.

Verder een paar stands van de bekende fighterbouwers die allemaal dezelfde onderdelen/kapjes/gekleurde steppies en boutjes staan te verkopen tegen prijzen waarvoor ik het ook op i-net kan kopen. Geen wonder dat er zo weinig originele fighters zijn als iedereen dezelfde onderdelen koopt.

Alleen bij de tentoongestelde fighters stonden een paar hele mooie en vooral originele fietsen tussen, en verder stonden de mooiste fietsen gewoon buiten, ik heb behoorlijk staan kwijlen bij een paar schitterende V-maxen.

Ik verwachtte van een beurs dat er nieuwe en originele spullen gepresenteerd werden inplaats van de bekende meuk, en dat je op zo'n beurs tegen leuk geprijste onderdelen aanloopt (beursaanbiedingen weetjewel).

Dus sorry aan de fighterfans als ik zeg dat ik een beetje teleurgesteld ben in "hun" beurs, maar mij viel het knap tegen. En ik weet in ieder geval heel zeker dat ik niet de enige ben die er zo over dacht, daarvoor hoef ik alleen de reacties hier op M-F maar te lezen.

(En die prent van 55 euro was m'n eigen rotschuld......... B| )

Fighterama wellicht 's proberen???
Oh, was niet lullig bedoeld hoor ;) Ieder z'n eigen mening !

Uiteraard kan een beurs veel groter, maar in Nederland is de markt nu eenmaal niet zo groot qua Streetfighters ( en nee, dan heb ik het niet over de Tupperwarebakken die omgevallen zijn en waar de kuip eraf gaat en 2 Halfords mistlampen als koplampen er weer op= streetfighter |( ). Ik persoonlijk ben allang blij dat iemand z'n nek uit durft te steken en zo'n beurs organiseert :} :}
 
Uiteraard kan een beurs veel groter, maar in Nederland is de markt nu eenmaal niet zo groot qua Streetfighters

En dat was dus ook voor 100% mijn fout, onbekend met de streetfighterscene in NL was mijn voorstelling veel te groot. Ik ging erheen met de (naive) gedachte op een soort MotorRai voor Fighters terecht te komen, dus logisch dat het dan ietwat tegenviel.

En die gouden V-Max was idd 1 van die kwijlbakken, wat een prachtig mooi ding. Evenals die zilveren die in de verkiezings-ring stond trouwens :9 :9 :9

(Nou ben ik wel een beetje bevooroordeeld tegenover V-Maxxen, ik zou er m'n R1 zo voor inruilen :} :} : })
 
En dat was dus ook voor 100% mijn fout, onbekend met de streetfighterscene in NL was mijn voorstelling veel te groot. Ik ging erheen met de (naive) gedachte op een soort MotorRai voor Fighters terecht te komen, dus logisch dat het dan ietwat tegenviel.

En die gouden V-Max was idd 1 van die kwijlbakken, wat een prachtig mooi ding. Evenals die zilveren die in de verkiezings-ring stond trouwens :9 :9 :9

(Nou ben ik wel een beetje bevooroordeeld tegenover V-Maxxen, ik zou er m'n R1 zo voor inruilen :} :} : })


Plaatje van van je R1!!!

Hier een plaatje van mijn Max!!
05-07-28-12-07Berry_Max6.jpg


Ik hoor wel wanneer we oversteken.
 
Haha ik dacht al dat ik dat soort reacties zou krijgen. :)

Ik heb een volledig standaard '98er R1, blauwe versie.


En ik betwijfel of die de waarde haalt van die V-max, maar ik heb dan ook geen ruk verstand van prijzen van die dingen. Ik weet alleen dat ze bloedmooi zijn })
 
'Tuurlijk Berry, heb je je pilletje nog niet genomen ?

:+


Ja, ik dacht ooit nog eens samen te gaan rijden naast the worldfamous Nitro, maar jij doet er zo lang over ;)

Mwoah, je kan het ook positief inzien. Ik schiet er 10 jaar mee op.
Heb wel een pocketbikeje gekocht ga ik daar alvast op oefenen, toevallig ook een blauwe.
 
Ja, ik dacht ooit nog eens samen te gaan rijden naast the worldfamous Nitro, maar jij doet er zo lang over ;)

Mwoah, je kan het ook positief inzien. Ik schiet er 10 jaar mee op.
Heb wel een pocketbikeje gekocht ga ik daar alvast op oefenen, toevallig ook een blauwe.
Nou:
Heej Max,

Heb weer ff aan je motor gewerkt, de zuigers zitten er nu samen met de pennen definitief in, hoofdlagerschalen en big-end lagerschalen op speling gecontroleerd, en nieuwe lager-kleuren bijbesteld.
Zo gauw ze binnen zijn ga ik weer verder.

Gr, Paul


*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan