Street or Track 2005 18 september

Als ik toch bezig ben, nog maar ff deze ook:

full


Gemaakt door de firma die ook de spullen maakt voor Lex Joon, Nederlands TopFuel rijder :P :9
 
ff Banaanscore opvijzelen ;)

Kop op de flowbank om te kijken of het aanpassen zin heeft gehad ( :Y ) en zodat we weten hoe de uitlaatbochten moeten worden om alle gassen ook weer af te voeren. Ook nog gedaan met carbs erop later.

Bochten ga ik wrschlk door StarTwin laten maken.

full
 
Ziet er goed uit max :9~ ik durf het bijna niet te vragen maar volgend jaar zomer is hij wel klaar ? -O-
Ik ben ondertussen zo geweldig nieuwschierig naar je max, dat ik in staat ben om te komen kijken als ie klaar is :9
Dan nog een vraag die Fighterama waar is dat in Duitsland, en wanneer |( want daar wil ik ook wel heen ;)
Ben er al achter en ga idd heen, is maar 212 km rijden zegt de gps ;)
 
Laatst bewerkt:
Niles,

hij zegt dat ie BUITEN heeft staan kwijlen bij een paar Vmaxen, de MIJNE stond buiten!

Ja we zijn er weer op de Fighterama,stukken beter.
Stond met Max buiten wel te kijken en wilde erop gaan zitten.
Maar ik hoorde dat je nogal eens heetgebakerd en of ongecontroleerd kan reageren op sommige momenten , dus hebben we het maar gelaten ;)
 
ff Banaanscore opvijzelen ;)

Kop op de flowbank om te kijken of het aanpassen zin heeft gehad ( :Y ) en zodat we weten hoe de uitlaatbochten moeten worden om alle gassen ook weer af te voeren. Ook nog gedaan met carbs erop later.

Bochten ga ik wrschlk door StarTwin laten maken.

(Afbeelding)
:r
 
Stond met Max buiten wel te kijken en wilde erop gaan zitten.
Maar ik hoorde dat je nogal eens heetgebakerd en of ongecontroleerd kan reageren op sommige momenten , dus hebben we het maar gelaten ;)


Kijk jullie twee zijn nu net de mensen waar ik het wel van kan hebben, maar inderdaad er lopen er ook zat rond die ik ineens een poefert zal verkopen, sterker nog daar hoeven ze nog geeneens voor in de buurt van mn Max te komen :Y
 
Oh, was niet lullig bedoeld hoor ;) Ieder z'n eigen mening !

Uiteraard kan een beurs veel groter, maar in Nederland is de markt nu eenmaal niet zo groot qua Streetfighters ( en nee, dan heb ik het niet over de Tupperwarebakken die omgevallen zijn en waar de kuip eraf gaat en 2 Halfords mistlampen als koplampen er weer op= streetfighter |( ). Ik persoonlijk ben allang blij dat iemand z'n nek uit durft te steken en zo'n beurs organiseert :} :}
:} :} precies goed uitgelegt

al was het vorig jaar naar mijn mening iets groter opgezet.
heb me toch een hele dag prima vermaakt :Y
gewoon mooi kijken en ouwehoeren,veel piccies nemen etc

en ik ga dit jaar ook naar fighterama,kuipie met korting proberen te scoren bij onze oosterburen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan