Street Triple 13 - Where the Dark rule the Bright...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Incredible Me

MF veteraan
26 jun 2006
10.297
3
37
Hoogvliet


Welkom in deel 13 van dit topic over een geweldige motor


2009
9 mei
- 1ste street triple meeting sfeerfoto's
25 juli
- 2de street triple meeting sfeerfoto's
9 augustus
- bbq in Noord Holland sfeerfoto's


2011
--> Tour in Zeeland ?
--> Triples een dag op het circuit ?
--> Herkansing Oktober meeting zomer 2010? -> 10-04-2011
--> Mogelijk weekendje weg?

MOVIES
- 25 juli deel I (4:21)
- 25 juli deel II (9:45)
- 9 aug bbq rit (3:08)

Voorgaande delen

- Street triple deel 1
- Street triple deel 2
- Street triple deel 3
- Street triple deel 4
- Street triple deel 5
- Street triple deel 6
- Street triple deel 7
- Street triple deel 8
- Street triple deel 9
- Street triple deel 10
- Street triple deel 11
- Street triple 12: The story continious........

SPECIFICATIES

Street triple
Specificaties

Street triple R
Specificaties

Aangepaste onderdelen om van Triple naar Triple R te komen in a nutshell?
→ 2 Speciale kleuren (matgrijs en binnenkort ook blazing orange)
→ Radiale remklauwen
→ Radiale rempomp
→ Volledig instelbare voorvering
→ Volledig instelbare achtervering
→ Nieuwe Windscreen
→ Aluminium stuur
→ Een ander zadel (zwart/grijs).


SITES

Triumph officiële site
Filmpjes
www.triumph675.net (forum voor daytona/Street Triple)

Uitlaatlijst:
The Exhaust Reference Thread - Triumph675.Net Forums


TIPS AND TRICKS

1
Ebay klik hier . En hoe Ebay werkt, klik
De Pretto Moto | Accessori Moto - Made in Italy
CarpiMoto
Rizoma Web Site - Home Page -
http://www.barracudamoto.it/
http://www.worldoftriumph.com/product.php?xProd=2981¤cy=3

2
Op de taartschep zit een sensor, mocht je deze los halen en contact aandraaien dan gaat je motor op "safe-mode" (minder vermogen etc).
Dit kan ook door diverse dingen komen, maar hier een kleine test waaraan je kan zien of het probleem is opgelost.
1: start je motor (in neutraal, anders krijg je lamme hand van de koppeling)
2: Laat aantal minuten stationair draaien (3 balkjes temp aan)
3: Zet uit met sleutel, laat afkoelen.
4: Herhaal dit minimaal 1x
5: In de 3e run (bij mij athans) ging het lampje uit.
De ECU voert dan een zelfdiagnose uit en ziet dat het probleem is opgelost (scheelt weer een ritje naar de dealer).
Mocht hij niet uit gaan, rij dan toch even langs de dealer, het probleem is dan nog niet opgelost. Ik hoop dat niemand dit ooit nodig heeft, maar ik was niet de eerste hiermee en denk ik ook niet de laatste

3
Voor het werkplaatshandboek klik hier . Tip: wachtwoord is street66. Het betreft wel het handboek van een daytona, maar de street is toch veelal op dezelfde leest geschoeid.

4
Diverse mogelijkheden opgesomd voor kentekenplaat en knippers achter klik

5
Balhoofdhoekuitleg (ff scrollen naar beneden op betreffende blz)
klik

6
aanpassingen


DE ROULETTE GREEN One's

FLATERIK




DJOEZZ


MERCURIEUS


REGINA


Lux


De FUSION WHITE one's


PHUSTJE


MARIEN


JUMPING JACK


PATRICK G


BAS_K


AERI


De JET BLACK one's


MONSJOBE


FLITZ


M3nace




MR.X



RANDYFISHERMAN


MarcelPulami



De MATT GRAPHITE one's (R-versie)

NESSY


MVAGUSTA


MATT_GREY


IOCLEVIUS
]

LAMPENKAP


BK1


K-JAH


DEWPRO


De BLAZING ORANGE one's (R-versie)

FROSTY_666


NDEEKA


BURGERKING


FIETSKE


[email protected]




de PHANTOM BLACK one´s (met gouden randje)

HINZU 86


Papsico


Treur


de SCORCHED YELLOW one´s

ONDERKRUIPSEL




de KHAKI GREEN one´s

INCREDIBLE ME


BUITENCATEGORIE
(Wannabee's, mensen die zich ondanks het gebrek aan een Street zich toch een plekje hebben weten te veroveren in dit topic. )

LOSBOL



[email protected]

??

Onze Ere-leden


MDS



Hermenator


I-accelerate

 
Laatst bewerkt:

Incredible Me

MF veteraan
26 jun 2006
10.297
3
37
Hoogvliet
MDS, I-accelerate en Herminator geef eens een foto van jullie motor, dan krijgen jullie een speciaal plekje in onze openingspost ;)
 

[email protected]

Die hard MF'er
29 okt 2003
780
0
quote:
HinZu_86 schreef op 06 januari 2011 @ 15:56:

[...]


BT 016 zijn geweldige banden, ook in de regen valt het wel mee met het glijden, gewoon btje kalm aan doen..
Zijkanten slijten wel hard omdat die superzacht zijn.
Vond ze persoonlijk stukken fijner rijden dan BT014 en Pirelli Supercorsa's, dat zijn wel glijers!

Denk dat wanneer mijn banden nu versleten zijn ik de semi slick van Bridgestone ga proberen, de BT003, ben toch een mooi weer rijder

Denk erover om een 14 tands voortandwiel (tandje kleiner) te plaatsen voor nog meer trekkracht, zijn er mensen hier die dat al gedaan hebben en zo ja, hoe bevalt dat..?








1 tandje kleiner is 15 tands ...16 is standaard. en voor op de openbareweg zou ik niet de verhouding aanpassen de street staat al vrij kort met de verhoudingen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.