Street Triple 13 - Where the Dark rule the Bright...

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]

@ NMGN-R: Als ik het goed heb begrepen is dit een foto van jou nieuwe motor.
Kan jij me vertellen wat voor nummerplaat houder dit is en hoe je de knippers naast je achterlicht hebt gekregen?
Heb je gaatjes geboord in dat kapje wat erover heen zit?

EDIT: Heb toevallig teruggevonden dat het een R&G is.

Maar dan mijn meest prangende vraag. Hoe heb je je knippers naast je achterlicht gekregen?

Ik wil mijn originele gewoon inkorten en dan de knippers op dezelfde plek zetten want zoals de knippers in de how-to (die hier gepost was) zitten vind ik alles behalve mooi:
[afbeelding]
Dit is een R&G kentekenplaat houder zitten standaard zo de knipperlichten
je kunt ze ook eronder plaatsen maar dan zie je ze minder goed vanaf de zijkant
 
Dit is een R&G kentekenplaat houder zitten standaard zo de knipperlichten
je kunt ze ook eronder plaatsen maar dan zie je ze minder goed vanaf de zijkant



......en je hoeft niet te boren....en er zitten rubber dopjes bij voor de gaatjes

die je niet gebruikt......(let wel dit gaat allemaal over het R&G-kontje :X ).
 
:Y Voor mods wel, als lak nie :P
Effe dimmen jij!
billekoek_erg.gif



:+
 
Ik heb het nieuwe topic ook weer gevonden :W

Meteen ff een vraagje, ben nog op zoek naar een backprotector, iemand nog tips!!
En ik ben van plan om mn bellypan te bestikkeren met een Britse vlag, mat zwart.
Zou dit staan?


effe laten fotoshoppe in het fotoshop topic, heb je wel een indruk hoe het eruit gaat zien.
Fotosoep 15

en als rug protector heb ik al enkele jaren deze van dainese
jubba-dainese-back-protecto.jpg
 
effe laten fotoshoppe in het fotoshop topic, heb je wel een indruk hoe het eruit gaat zien.
Fotosoep 15

en als rug protector heb ik al enkele jaren deze van dainese
[afbeelding]

Ga ik ff vragen in het fotoshop topic, en met die protector wacht ik denk ff tot de motorbeurs. Heb nog nooit zo'n ding om gehad dus kan ik daar ff uitgebreid passen. Keuze zat lijkt me.
 
nee geen ervaring maar je kan betalen via paypal dus mocht je bestelling niet binnen komen dan kan je je geld terug krijgen.

Ja daar heb ik al vaker iets besteld, ik weet niet als je bekend bent maar in venlo ligt ook nu een truimph dealer en zij doen erlangs (pand) ook nog een internet winkel, dus die horen bij elkaar :Y
Maar wordt netjes hoe het staat op de site afgelverd!!
 
Ook weer present :W

Ga ik ff vragen in het fotoshop topic, en met die protector wacht ik denk ff tot de motorbeurs. Heb nog nooit zo'n ding om gehad dus kan ik daar ff uitgebreid passen. Keuze zat lijkt me.

tipje: zoek eerst een goed passende rugprotector in de maat die behoort bij je ruglengte en pas hem sowieso altijd in je motorpak, alleen dan merk je of ie ook daadwerkelijk lekker "zit"

Heb op circuit maar ook op straat regelmatig gasten zien rijden die vanuit de nekkraag iets van een rugprotector hadden steken :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan