Street Triple 14 - Op naar de eerste meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
morgen eve samen met een vriendin een oranje r testen bij lotens motoren })

zal wel niet, maar iemand toevallig bekend met de voorgeschiedenis van t beessie :?

Had ik ook op mijn shortlist staan. Komt uit engeland, van A1motors (oid) vandaan. Kun je zien op 1 van de foto's kan ik me herinneren (plaatje aan sleutel dacht ik). Is bij navraag bevestigd door Lotens. (Toen) was er nog weinig flexibiliteit mbt de prijs. Prijs is (uitgangspunt) zonder garantie. Maar hij ziet er op de plaatjes erg mooi uit, ik heb echt even getwijfeld tussen die en de mijne (matt graphite). Uitrusting, prijs en km-stand maakten het verschil. Plus weet ik niet goed hoe officiele dealers reageren op een import-fiets als er iets is (recall, gewoon service...)..

Maar mooi is 'tie! Succes. Een vrouw op een oranje STR is zowieso best een spannende combinatie denk ik (ken je vrouw niet, niet persoonlijk bedoeld, puur algemeen en zo....)
 
Laatst bewerkt:
Had ik ook op mijn shortlist staan. Komt uit engeland, van A1motors (oid) vandaan. Kun je zien op 1 van de foto's kan ik me herinneren (plaatje aan sleutel dacht ik). Is bij navraag bevestigd door Lotens. (Toen) was er nog weinig flexibiliteit mbt de prijs. Prijs is (uitgangspunt) zonder garantie. Maar hij ziet er op de plaatjes erg mooi uit, ik heb echt even getwijfeld tussen die en de mijne (matt graphite). Uitrusting, prijs en km-stand maakten het verschil. Plus weet ik niet goed hoe officiele dealers reageren op een import-fiets als er iets is (recall, gewoon service...)..

Maar mooi is 'tie! Succes. Een vrouw op een oranje STR is zowieso best een spannende combinatie denk ik (ken je vrouw niet, niet persoonlijk bedoeld, puur algemeen en zo....)


thanks

op de plaatjes viel me op dat ie r idd gelikt uit ziet.
wat me opviel is dat lotens zich profileert als handelaar (in-en verkoop) en zich in mindere mate richt op onderhoud en service, als je het mij vraagt hét speerpunt van een goede dealer! uiteindelijk zullen ze (triumph eindhoven) niet voor niets van t officiele dealer lijstje zijn geschrapt. maar goed, zelfstandig verder gaan getuigt dan ook weer van gedrevenheid.

ik weet t niet, ik ken ze/ hem niet

prijs zal aan gesleuteld moeten worden, zeker omdat ze niks in te ruilen heeft en er ook nog andere erretjes te koop staan (bijvoorbeeld phantom black met hoge arrows van anbergen staat ook hoog op de wishlist :Y )

rij zelf op een import uk speed waar achteraf een hoop mis mee bleek te zijn B|
maar uiteindelijk is alles onder garantie verholpen *O*

als je toch geen garantie hoeft kan zelf importeren uit uk kan altijd nog...en een stuk voordeliger

maw: ik ben voorstander van kopen bij iemand waar je een goed gevoel bij hebt :Y

en geloof me: ze ziet er spannend uit op een street :9~
 
Laatst bewerkt:
prijs zal aan gesleuteld moeten worden, zeker omdat ze niks in te ruilen heeft en er ook nog andere erretjes te koop staan (bijvoorbeeld phantom black met hoge arrows van anbergen staat ook hoog op de wishlist :Y )

Kijk ook naar die bij Kalsbeeek in Zwolle. Ook zwart met veel opties en BOS uitlaten. 8100 met garantie en minder dan 6k km. En Eibergen heeft ook een oranje street R uit UK waar de papieren van kwijt zijn (komen nog uit UK). 8750. En een grijze.....

Succes! Let us be the judge over de spannendheid: pics or it is BS.... })
 
morgen eve samen met een vriendin een oranje r testen bij lotens motoren })

zal wel niet, maar iemand toevallig bekend met de voorgeschiedenis van t beessie :?

Goeie keuze :Y *O* .

Heb ff wat speurwerk gedaan.
Heb Mandy wel eens ontmoet op de ALV van de SV club.Ze heeft net als ik niet veel geluk gehad met de SV -O- .Eerst mooi laten spuiten toen blok in de soep en heb ik het nu mis of had ze een ongelukje gehad?
Anyweg.Heb met de Street geen rottigheid gehad,al ruim twee jaar niet.Dus gaan voor die Oranje R *O* .
 
Hallo,

Ik ben hier nieuw, pas in het bezit van een street triple r in matgrijs.
IK heb er een naar mijn mening mooie tankpad opgeplaatst. zie foto.

Gr Eric

full

full





Tja, klopt (van die verlanglijst iig). Heb intussen wat spullen van S100 besteld. Kettingreiniger, totaalreiniger, wit vet voor ketting. Handiger dan naar de pomp om diesel te halen....lampen doen we thuis al jaren elektrisch, dus lampenolie heb ik verder ook niks aan. W40 heb ik al voor een andere hobby.

Ik heb bijna alles al online besteld. Verzekering wordt de europeesche, die houdt rekening met schadevrije jaren van de auto. Ik laat alles volledig all risk plus aankoopwaarde bescherming verzekeren.

Ik twijfel enorm over de tankpad. Wat staat goed op matgrijs? Iemand een foto van zijn matgrijze met tankpad voor me? Ik heb al de vrag uitstaan naar velgstripng in exact de kleur van het triumph logo (ik hou niet van mismatching kleuren).

Zorgen jullie voor mooier weer vanaf donderdag? Please?
full
 
Wat voor paddock stand gebruiken jullie?
Ik heb vandaag een van powerplus tools gekocht samen met een setje bobbins.
Helaas krijg ik het niet voor elkaar. De haken komen tegen de achterbrug aan (ter hoogte van het verdikte driehoekje). Ook de haken verder uitelkaar werkt niet, want dan vallen ze niet in de bobbins.

Helllp?
 
Hallo,

Ik ben hier nieuw, pas in het bezit van een street triple r in matgrijs.
IK heb er een naar mijn mening mooie tankpad opgeplaatst.

Die ben ik ook tegengekomen. Niet gek, maar wat druk naar mijn smaak. Ik ga de matte tank folie proberen. Mooie kleur hebben we hè?
 
Laatst bewerkt:
Wat voor paddock stand gebruiken jullie?
Ik heb vandaag een van powerplus tools gekocht samen met een setje bobbins.
Helaas krijg ik het niet voor elkaar. De haken komen tegen de achterbrug aan (ter hoogte van het verdikte driehoekje). Ook de haken verder uitelkaar werkt niet, want dan vallen ze niet in de bobbins.

Helllp?

Ik heb vandaag een inrijklem en paddock stand van datona binnengekregen. Met setje bobbins van datona. Geen idee of de paddock stand past. Heb de motor nog niet thuis. Ik dacht dat dat altijd zou passen? Ik laat het donderdag weten.
 
Laatst bewerkt:
Wat voor paddock stand gebruiken jullie?
Ik heb vandaag een van powerplus tools gekocht samen met een setje bobbins.
Helaas krijg ik het niet voor elkaar. De haken komen tegen de achterbrug aan (ter hoogte van het verdikte driehoekje). Ook de haken verder uitelkaar werkt niet, want dan vallen ze niet in de bobbins.

Helllp?

Heb er 1 van de praxis, heb er later een setje haken bij gekocht van oxford. Kostte weinig, werkt prima 8-)
 
Wat voor paddock stand gebruiken jullie?
Ik heb vandaag een van powerplus tools gekocht samen met een setje bobbins.
Helaas krijg ik het niet voor elkaar. De haken komen tegen de achterbrug aan (ter hoogte van het verdikte driehoekje). Ook de haken verder uitelkaar werkt niet, want dan vallen ze niet in de bobbins.

Helllp?

ik heb deze van Circui, ivm de geringe ruimte in m'n schuur....als ie binnen is op de stand zetten en aan de kant rollen..werkt prima

helder%20achterlicht.jpg
 
Wat voor paddock stand gebruiken jullie?
Ik heb vandaag een van powerplus tools gekocht samen met een setje bobbins.
Helaas krijg ik het niet voor elkaar. De haken komen tegen de achterbrug aan (ter hoogte van het verdikte driehoekje). Ook de haken verder uitelkaar werkt niet, want dan vallen ze niet in de bobbins.

Helllp?


Ik heb de paddockstand van BikeLift en de bobbins van Evotech. Deze zijn mooi klein en het past allemaal prima.

full

full
 
Kijk, nu zie ik ook waar het probleem zit. De haken van powerplus hangen naar onderen aan een asje, en de haken kunnen bewegen. De motor hangt er als het ware in. De steunen die jullie gebruiken hebben van die V-vormige vaste haken die ook nog eens omhoog staan.
 
jij hebt ook alles door ;)

ze heeft besloten toch voor een street te willen gaan, mag van mij O-)

maar dan wel een r }) :9~ })

:/

Helaas is het hem niet geworden... Kijken mocht ... een proefrit was eerst zeggen of je 'm wilde kopen! en er klopte wel meer niet naar mijn mening aan zijn zaakje!

Hij wist alles van Triumphs! De speed van Theo zou van '99 zijn! _O- _O- _O-

Denk toch dat ik voor een nieuwe ga.. een witte R!! :9~
 
:/

Helaas is het hem niet geworden... Kijken mocht ... een proefrit was eerst zeggen of je 'm wilde kopen! en er klopte wel meer niet naar mijn mening aan zijn zaakje!

Hij wist alles van Triumphs! De speed van Theo zou van '99 zijn! _O- _O- _O-

Denk toch dat ik voor een nieuwe ga.. een witte R!! :9~~


Theo had hem ook eerst moeten wassen :+
 
:/

Helaas is het hem niet geworden... Kijken mocht ... een proefrit was eerst zeggen of je 'm wilde kopen! en er klopte wel meer niet naar mijn mening aan zijn zaakje!

Hij wist alles van Triumphs! De speed van Theo zou van '99 zijn! _O- _O- _O-

Denk toch dat ik voor een nieuwe ga.. een witte R!! :9~~

Een witte R... Dat zou ik niet doen,je kunt dan niets anders meer dan de hele dag rijden en er naar kijken. Ik kan het weten.....(;
 
Een witte R... Dat zou ik niet doen,je kunt dan niets anders meer dan de hele dag rijden en er naar kijken. Ik kan het weten.....(;

witte r? ik loop blijkbaar achter.

muah, geeft niet ik rij al tijden op een witte "r" :9~

1310167978_6_G3dx.jpeg


O-)
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen! In de trein op weg om de Street op te halen. En dan een mooie route terug tussen de druppels door......hoop ik. Of toch ff ergens wachten totdat buitjes overgewaaid zijn. Wel zo relaxed. Ergens waar ik met koffie naar buiten kan kijken waar een grijze Street staat geparkeerd...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan