Street triple 675 of MT09? Help mij kiezen!

Yamaha had in de jaren '70 de XS750 en de 850 driecilinders. Maar misschien was dat ook al gejat...

Sorry, ik en heel MF weten dat jij een oud kadaver bent die al sinds 1910 motorrijdt en alles al weet en gereden heeft.
Ik sprak over 'tot kort geleden' maar met jouw leeftijd en rij ervaring begrijp ik natuurlijk dat de swinging seventies nog maar kort geleden zijn.

Nogmaals, mijn oprechte excuses.
 
Sorry, ik en heel MF weten dat jij een oud kadaver bent die al sinds 1910 motorrijdt en alles al weet en gereden heeft.
Ik sprak over 'tot kort geleden' maar met jouw leeftijd en rij ervaring begrijp ik natuurlijk dat de swinging seventies nog maar kort geleden zijn.

Nogmaals, mijn oprechte excuses.
Je drukt je zoetgevooisd uit, maar je aanbod is afgewezen.
 
Heb je mij kloon horen zeggen? Het idee is gewoon gejat, einde discussie. Yamaha wil/wou ook een enorm verkoopsucces in het naked midden segment, daar hebben ze nooit een geheim van gemaakt.

Maar vertel ff wat karakter is dan, expert... :')
En leg gelijk ff uit waar ik dat "karakter" van je moet zoeken op een MT09, tot op heden nog niet gespot namelijk.

Ach, triumph is denk ik zelf het beste in klonen, en dan met name diverse bmw’s. De trophy, tiger 1200 en de 800 zijn zo’n beetje 1 op 1 overgetekend. Rij overigens zelf een street r uit 2009. Ik vind de zithouding/zadel ruk, maar het is wel een feestfiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan