street triple of z750 ?

jason

MF veteraan
18 apr 2004
6.604
1
Kom er niet uit, ik ga een motor voor woon-werk erbij kopen

Heb een z1000 gehad, dus ken een beetje de kawa, maar de street triple rijdt ook super.
Kan iemand mij een beetje bijpraten?? of andere suggesties?
 
Kom er niet uit, ik ga een motor voor woon-werk erbij kopen

Heb een z1000 gehad, dus ken een beetje de kawa, maar de street triple rijdt ook super.
Kan iemand mij een beetje bijpraten?? of andere suggesties?


Duidelijk Street Triple (R)... want...

Z750, log en zwaar, Street Triple, slank en licht.
Z750, veeeeel te lange eindoverbrenging, Street Triple, 3 cilinder aaaaltijd koppel.
Z750, deinbak, Street Triple (R), damn wat een rijwielgedeelte.
Z750, veel aanpassingen nodig om hem op zijn maximale niveau te krijgen, Street Triple (R), is klaar.

De Street R is een klap duurder, maar elke cent waard.

Andere suggesties? Nee... de Street is de beste 600+ cc naked motorfiets op de markt.
 
:^

maar of ik er woon werk verkeer mee zou doen is dan weer een andere vraag, maar dat zou ik met de Z ook niet doen denk ik

Hangt natuurlijk ook van de afstand en route af
 
:^

maar of ik er woon werk verkeer mee zou doen is dan weer een andere vraag, maar dat zou ik met de Z ook niet doen denk ik

Hangt natuurlijk ook van de afstand en route af

45 km heen, 45 km terug .....stuk snelweg, en een paar tunnels :Y :Y :Y :Y :Y
 
Kom er niet uit, ik ga een motor voor woon-werk erbij kopen

Heb een z1000 gehad, dus ken een beetje de kawa, maar de street triple rijdt ook super.
Kan iemand mij een beetje bijpraten?? of andere suggesties?


Street triple dus, gewoon even wat anders voor nu.........


ben je zo beu en dan kom je gewoon weer op het eigen nest en koop je jezelf een Zed.

is dat gehop van scootert naar scootert naar weet ik wat eindelijk over.




})
 
Street triple dus, gewoon even wat anders voor nu.........


ben je zo beu en dan kom je gewoon weer op het eigen nest en koop je jezelf een Zed.


is dat gehop van scootert naar scootert naar weet ik wat eindelijk over.




})

blijf het vreemd vinden, die vorm van masochisme waar de meeste kawa rijders aan lijden.

;)
 
Hé Jason. :W
Lange tijd niet gezien -O-

Als je puur voor een woon-werkverkeer motor gaat dan denk ik dat een triple ook niet de goede keus is, maar als je hem ook voor de fun wilt gaan gebruiken zou ik hem zeker gaan kopen.
Die dingen rijden best lekker :$
Bijna net zo lekker als een z1000 O-)
 
hoezo geen woon werk op een naked?
Ik deed het met een xtx 46 heen en terug.
Je heb minder last van zijwind dan een kuipen bike hoor.
 
Laatst bewerkt:
klopt, is bijna net zo erg als die van die Triple rijder :P


Heb er zelf eigenlijk wel weer genoeg van, rijdt te soepel, te simpel, en maakt gehakt van alle andere fietsen. Wil toch wel een beetje een gevoel hebben dat je er wat voor moet doen... hmmm, eigenlijk masochistischer dus, misschien toch een kawa ? :X


;)
 
Street triple dus, gewoon even wat anders voor nu.........


ben je zo beu en dan kom je gewoon weer op het eigen nest en koop je jezelf een Zed.

is dat gehop van scootert naar scootert naar weet ik wat eindelijk over.




})

tja, scoot'ah blijft denk ik wel erbij... :Y :Y :Y
 
Kom er niet uit, ik ga een motor voor woon-werk erbij kopen

Heb een z1000 gehad, dus ken een beetje de kawa, maar de street triple rijdt ook super.
Kan iemand mij een beetje bijpraten?? of andere suggesties?


En je hoeft nooit wat mee te sjouwen ?

Met een street wordt de afstand tussen werk naar huis alleen wel stukken langer dan die 45 km die je zegt . Je bent dus gewaarschuwd :) :) :)
 
Laatst bewerkt:
Kom er niet uit, ik ga een motor voor woon-werk erbij kopen

Heb een z1000 gehad, dus ken een beetje de kawa, maar de street triple rijdt ook super.
Kan iemand mij een beetje bijpraten?? of andere suggesties?
Hoi Sjees :W , ik zou voor de
full
gaan! :Y
 
Hé Jason. :W
Lange tijd niet gezien -O-

Als je puur voor een woon-werkverkeer motor gaat dan denk ik dat een triple ook niet de goede keus is, maar als je hem ook voor de fun wilt gaan gebruiken zou ik hem zeker gaan kopen.
Die dingen rijden best lekker :$
Bijna net zo lekker als een z1000 O-)

Hai Crawl....ik heb geen idee of het een goede keus is, maar heb de duurtest van de daytona ff gelezen, en die ziet er wel goed uit.. :Y :Y :Y
 
Heb er zelf eigenlijk wel weer genoeg van, rijdt te soepel, te simpel, en maakt gehakt van alle andere fietsen. Wil toch wel een beetje een gevoel hebben dat je er wat voor moet doen... hmmm, eigenlijk masochistischer dus, misschien toch een kawa ? :X


;)
_O-
 
Ha Pina !!

Is een goede keus toch ?

alleen een vraagje aan je... is het bussenmagneetprobleem inmiddels verholpen bij Triumph ?? ;) ;) ;) ;) ;)

Sorry ouwe koffieleut... :')
Ja, echt een goede keus! :Y


Bussenmagneetprobleem was doorgegeven aan Triumph, en alle geproduceerde bikes van na die tijd hebben er helemaal geen last meer van! :}


:+
 
Ja, echt een goede keus! :Y


Bussenmagneetprobleem was doorgegeven aan Triumph, en alle geproduceerde bikes van na die tijd hebben er helemaal geen last meer van! :}


:+
_O- _O- _O-

Toppie kanjer, bedankt voor het aan de kaak stellen van het probleem !!!
:+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan