macferdi
Die hard MF'er
- 7 feb 2011
- 671
- 0
Welkom in deel 15 van dit topic over een geweldige motor
Impressiefilmpje over wat je met een street triple kunt...
2009
9 mei
- 1ste street triple meeting sfeerfoto's
25 juli
- 2de street triple meeting sfeerfoto's
9 augustus
- bbq in Noord Holland sfeerfoto's
2011
--> Tour in Zeeland ?
--> Triples een dag op het circuit ?
--> Herkansing Oktober meeting zomer 2010? -> 10-04-2011
--> Mogelijk weekendje weg?
MOVIES
- 25 juli deel I (4:21)
- 25 juli deel II (9:45)
- 9 aug bbq rit (3:08)
Voorgaande delen
- Street triple deel 1
- Street triple deel 2
- Street triple deel 3
- Street triple deel 4
- Street triple deel 5
- Street triple deel 6
- Street triple deel 7
- Street triple deel 8
- Street triple deel 9
- Street triple deel 10
- Street triple deel 11
- Street triple 12: The story continious........
-Street Triple 13 - Where the Dark rule the Bright....
-Street Triple deel 14 - op naar de eerste meeting
SPECIFICATIES
Street triple
Specificaties
Street triple R
Specificaties
Aangepaste onderdelen om van Triple naar Triple R te komen in a nutshell?
→ 2 Speciale kleuren (matgrijs en binnenkort ook blazing orange)
→ Radiale remklauwen
→ Radiale rempomp
→ Volledig instelbare voorvering
→ Volledig instelbare achtervering
→ Nieuwe Windscreen
→ Aluminium stuur
→ Een ander zadel (zwart/grijs).
SITES
Triumph officiële site
Filmpjes
www.triumph675.net (forum voor daytona/Street Triple)
Uitlaatlijst:
The Exhaust Reference Thread - Triumph675.Net Forums
TIPS AND TRICKS
1
Ebay klik hier . En hoe Ebay werkt, klik
De Pretto Moto | Accessori Moto - Made in Italy
CarpiMoto
Rizoma Web Site - Home Page -
http://www.barracudamoto.it/
http://www.worldoftriumph.com/product.php?xProd=2981¤cy=3
2
Op de taartschep zit een sensor, mocht je deze los halen en contact aandraaien dan gaat je motor op "safe-mode" (minder vermogen etc).
Dit kan ook door diverse dingen komen, maar hier een kleine test waaraan je kan zien of het probleem is opgelost.
1: start je motor (in neutraal, anders krijg je lamme hand van de koppeling)
2: Laat aantal minuten stationair draaien (3 balkjes temp aan)
3: Zet uit met sleutel, laat afkoelen.
4: Herhaal dit minimaal 1x
5: In de 3e run (bij mij athans) ging het lampje uit.
De ECU voert dan een zelfdiagnose uit en ziet dat het probleem is opgelost (scheelt weer een ritje naar de dealer).
Mocht hij niet uit gaan, rij dan toch even langs de dealer, het probleem is dan nog niet opgelost. Ik hoop dat niemand dit ooit nodig heeft, maar ik was niet de eerste hiermee en denk ik ook niet de laatste
3
Voor het werkplaatshandboek klik hier . Tip: wachtwoord is street66. Het betreft wel het handboek van een daytona, maar de street is toch veelal op dezelfde leest geschoeid.
4
Diverse mogelijkheden opgesomd voor kentekenplaat en knippers achter klik
5
Balhoofdhoekuitleg (ff scrollen naar beneden op betreffende blz)
klik
6
aanpassingen
Street Triple (R) MY 2012
MACFERDI

KOEN
DAANIO

DE ROULETTE GREEN One's
FLATERIK
DJOEZZ
MERCURIEUS

REGINA
Lux
De FUSION WHITE one's
TANTE TIL
PHUSTJE
MARIEN
JUMPING JACK

PATRICK G
BAS_K
AERI
De JET BLACK one's
Werthers original
KOBUS930
MONSJOBE

FLITZ

M3nace


MR.X
RANDYFISHERMAN
MarcelPulami

De MATT GRAPHITE one's (R-versie)
NESSY
MVAGUSTA

MATT_GREY
IOCLEVIUS
LAMPENKAP

BK1

K-JAH
DEWPRO

JWood
De BLAZING ORANGE one's (R-versie)
MEEUWTJE
HORNET46
FROSTY_666
NDEEKA

BURGERKING

FIETSKE
[email protected]
fakkeltje

de PHANTOM BLACK one´s (met gouden randje)
freakteacher
cardo

HOLESCHEESE

Papsico

Treur

de SCORCHED YELLOW one´s
ONDERKRUIPSEL
de Tornado Red one's
RedGiMO
de KHAKI GREEN one´s
INCREDIBLE ME

BUITENCATEGORIE
(Wannabee's, mensen die zich ondanks het gebrek aan een Street zich toch een plekje hebben weten te veroveren in dit topic. )
LOSBOL

[email protected]
??
Onze Ere-leden
MDS
Hermenator

I-accelerate
Laatst bewerkt: