Street Triple topic 16: 2011 wintereditie, op naar 2012!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lees ook weer mee!
En zal weer eens wat trouwer gaan posten voordat ik ook uit de OP gekickt wordt :9
 
Lol jij een foto op de achtergrond van MIJN triple ? Ik kan m trouwens wel in groter formaat naar je toe sturen kan je nog harder kwijlen ;)

Mag m wel in grotor formaat sturen *O*

Ik heb zelf natuurlijk ook een schitterende motor maar kan er nooit zo'n mooie foto van maken.
 
Zo'n ruitje/kapje, helpt dat nou tegen de wind of scheelt t bijna niks?

Was vandaag tijdens mn werk ff binnen gelopen bij Blom Leusden...wat n mooie zaak zeg!
 
Zo'n ruitje/kapje, helpt dat nou tegen de wind of scheelt t bijna niks?

Was vandaag tijdens mn werk ff binnen gelopen bij Blom Leusden...wat n mooie zaak zeg!

Ik heb het schermpje van de Tiger 800 er op gezet (verstelbaar) scheelt stukken voor de winter maar ik gebruik mijn fiets dan ook veel(12.000 km/j) als je meer info wilt stuur ik je die wel, eventueel met een foto op dit forum.
 
Ik heb het schermpje van de Tiger 800 er op gezet (verstelbaar) scheelt stukken voor de winter maar ik gebruik mijn fiets dan ook veel(12.000 km/j) als je meer info wilt stuur ik je die wel, eventueel met een foto op dit forum.

ik denk niet dat iemand dat op z'n street triple moet willen hebben
 
Zo'n ruitje/kapje, helpt dat nou tegen de wind of scheelt t bijna niks?

Was vandaag tijdens mn werk ff binnen gelopen bij Blom Leusden...wat n mooie zaak zeg!


Hangt van je eigen lengte af
Maar ik vind dat als je een naked koopt ook in de wind moet zitten (en het went na een tijdje hoor ;) )
 
wijx schreef op 11 oktober 2011 @ 19:30:
12k per jaar is toch eigenlijk best weinig

Lol dit is niet serieus hoop ik want ik heb in de 2 tot 3 maanden dat ik mn street heb 2k gereden en dat vond ik best veel -O-
 
Dacht ook dat ik niet meer dan 5000km zou rijden (dat ook aan de verzekering door gegeven), zijn er toch dik 12000km geworden en het jaar is nog niet voorbij.
 
Hangt van je eigen lengte af
Maar ik vind dat als je een naked koopt ook in de wind moet zitten (en het went na een tijdje hoor ;) )

Eerste keer op de snelweg in Mofrika is het even wennen aan de luchtweerstand, maar na een paar km rij je al 160km/h, rechtop met één hand in de zij alsof je nooit anders hebt gedaan. :]
 
Een Werthers Original op mijn labtop
full
 
Lol dit is niet serieus hoop ik want ik heb in de 2 tot 3 maanden dat ik mn street heb 2k gereden en dat vond ik best veel -O-


wij rijden wel eens op en neer naar luxemburg voor 1 dagje, dan rij je zo'n 700 km op een dag, dan gaat het best hard met de kilometerstand.
 
Als je maar lol hebt, bij mij is 90% woon-werk en dat is vooral suf over de snelweg. Zou ook wel liever wat vaker in het buitenland vertoeven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan