Street Triple topic 17 - three cylinders equals perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W ben er ook weer!

wereldje is afgelopen week voor mijn neus in duigen gevallen.
Na een week weer bijgekomen en zie ik een nieuw topic! Gelukkig doe ook weer mee *O*

Ik zag een paar hele bijzondere uitlaten voorbij komen *D gaaf zeg!

Morgens een bijlezen :Y

:W

:Y
het is grappig om te zien dat bij de Street er grotere verschillen zijn qua uitlaten dan bij de Speed :Y de Speed's hebben bijna allemaal een Arrow set, de Streets alle mogelijke verschillende merken.
 
Hmm, als ik het warm maak krimpt het weer. Niet helemaal naar hoe het was, mar wel een heel stuk. Chrome ringen wrappen ging niet btw, de randen wel maar met het snijden aan de glaskant niet helemaal. Dus heb ze in de kleur gespoten van de wielen ( had nog busje staan )

Zoals beloofd een paar buiten foto's van hoe ze er nu bij staat.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Al met al heel happy met het resultaat :), en ze klinkt weer heerlijk :Y

btw, mag de middelste in de OP?

.....gaaf hoor zwart/wit......hoop dat het nog lukt met je voorvork, ben benieuwd naar het

resultaat....
 
Hmm, als ik het warm maak krimpt het weer. Niet helemaal naar hoe het was, mar wel een heel stuk. Chrome ringen wrappen ging niet btw, de randen wel maar met het snijden aan de glaskant niet helemaal. Dus heb ze in de kleur gespoten van de wielen ( had nog busje staan )

Zoals beloofd een paar buiten foto's van hoe ze er nu bij staat.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Al met al heel happy met het resultaat :), en ze klinkt weer heerlijk :Y

btw, mag de middelste in de OP?
't is gebeurd. :)


Ik zie nog een los snoertje op de derde foto onder je koplampen. :?
 
Laatst bewerkt:
:Y
het is grappig om te zien dat bij de Street er grotere verschillen zijn qua uitlaten dan bij de Speed :Y de Speed's hebben bijna allemaal een Arrow set, de Streets alle mogelijke verschillende merken.
:?
full

T395%20Speed%20Triple.jpg

full

full

GroteFoto-UCQUYZCX.jpg

full
 
't is gebeurd. :)


Ik zie nog een los snoertje op de derde foto onder je koplampen. :?
Klopt, had de lampen er net opgezet ivm spuiten van de ringen, moest ook kabeltjes inbouwen voor opladen van iphone dus na de foto's is de boel weer uit elkaar geweest })
 
Moguh! :W

Ben ook weer van de partij!
Mag deze misscxhien in de OP!?
full
 
Laatst bewerkt:
present!

nice,
die zwarte bochten van mr.hvantiel.

wat de uitlaten betreft, gelukkig wordt er hier en daar zelf wat geprutst/ge-fabriekt. iedereen op standaard spul is ook niet wat. })
 
present!

nice,
die zwarte bochten van mr.hvantiel.

wat de uitlaten betreft, gelukkig wordt er hier en daar zelf wat geprutst/ge-fabriekt. iedereen op standaard spul is ook niet wat. })
Dank :)
Inderdaad leuk dat iedereen zelf ook wat aanprutst, vind alleen dat er nog teveel standaard rondrijden.
Bij mn oude bike, duc monster was er helemaal geen een gelijk.
Wel spam, maar wel mooie spam.

Foto-NKRIDJJO.jpg
 
Ook weer aanwezig,
@hvantiel: mooie bike heb je ervan gemaakt, echt erg vet. Die zwarte stomp grips waar heb je die vandaan? Die zien er ook netjes uit
 
Stukje op Visordown
Simon Warburton on the Speed Triple R

Geen StreetR met Ohlins, dan blijf ik zeker op mijn mooie oranje R rijden, een nieuwe R met Ohlins (en ABS) had me nog kunnen verleiden tot inruil.

misschien wel een reden om em te pimpen ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan