Street Triple topic 18 - op een goed motorseizoen

Status
Niet open voor verdere reacties.
:]
full
 
@jm: je was me blijkbaar voor op noppers arrows, spijtig ;)
heb trouwens in het vorige deeltje van het topic gezien dat jij rim striping hebt aangebracht.
Ziet er erg mooi uit.

Mag ik je vragen waar je deze hebt gehaald en of je er tevreden van bent? Is hij goed aan te brengen? Mijn street is zwart dus een klein accent kleurtje zou wel leuk zijn.

Rood doet het altijd goed, heb hier enkele pagina's eerder iemand gezien met geel (met die lage akra), vond ik ook erg mooi maar da's waarschijnlijk omdat het geel terug komt in het akra en red bull logo...

Grts
 
@jm: je was me blijkbaar voor op noppers arrows, spijtig ;)
heb trouwens in het vorige deeltje van het topic gezien dat jij rim striping hebt aangebracht.
Ziet er erg mooi uit.


Grts

heb ik gehaald bij moto5

vriendelijke man, mijn foto staat er zelfs bij op de site nu :p
ik heb dat aangebracht in februari toen het nog heel koud was dus ik heb wel wat met een haardroger zitten blazen om het goed te laten plakken, was zon 2 uur werk, en komt wel wat geduld bij kijken, maar ze zitten er nog altijd op!
 
Thx voor de info!
Zal er mijn licht eens opsteken, had sowieso al een tailtidy van R&G ook gezien bij moto5.

Indien iemand tips/mooie voorbeelden heeft van rimstripings op een street, laat gerust weten!
 
Thx voor de info!
Zal er mijn licht eens opsteken, had sowieso al een tailtidy van R&G ook gezien bij moto5.

Indien iemand tips/mooie voorbeelden heeft van rimstripings op een street, laat gerust weten!

Kijk maar op mijn profielfoto en OP. ;)
 
Thx voor de tip, had ook al eens zitten zien maar er zitten niet onmiddellijk zwarte tussen met striping.

Mijn voorvorkpoten zijn goud dus misschien is goud rimstriping ook nog leuk...
Altijd leuk als het kleur ergens terug komt zoals bij jou groen-groen, wordt anders gevaarlijk om er een kleurboek van te maken ;)
 
Thx voor de tip, had ook al eens zitten zien maar er zitten niet onmiddellijk zwarte tussen met striping.

Mijn voorvorkpoten zijn goud dus misschien is goud rimstriping ook nog leuk...
Altijd leuk als het kleur ergens terug komt zoals bij jou groen-groen, wordt anders gevaarlijk om er een kleurboek van te maken ;)

Goede keuze dat goud :Y ;)

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan