Street Triple topic 18 - op een goed motorseizoen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij staat ook op de beurs :Y
full
 
Tja een paar pk minder zou mij niet raken... Het bespaart ook een kilo of 10 aan dempers...

Gp pro vind ik ook mooi, maar is dat qua geluid nog een beetje Duitsland waardig?

Hij heeft een E-keur en een DB killer,... dus het zou wel moeten. Met E-keur en db killer erin doen ze ook niet zooooo moeilijk volgens mij.
 
Ik zit nog steeds te kutten met de vering.

Hoeveel streepjes hebben jullie bij de voorspanning van de voorvork? Ik las dat het 7,5 slag is, maar dat is zo lastig checken. Dus als je vanaf de zijkant kijkt hoeveel inkepingen.
 
Dag allen,

Bij deze nog een extra Belgische street triple rijder :W
ik heb snel nog één van de laatste 2012 modellen kunnen aanschaffen en ben bij het zien van deze foto's ben ik toch blij dat ik niet gewacht heb op het 2013 model, het "brute" is er inderdaad wat aan het af gaan...

Ik heb een model met de standaard uitlaten (arrow actie was niet meer te verkgijgen) dus daar moet nog wat aan veranderen. Arrows en Akra's zien en horen er heel mooi uit, jammer genoeg wat prijzig...

Wie heeft ervaring met die SC projects? Die zien er (op foto) ook er goed uit en toch wat minder prijzig...

Grts
 
Dag allen,

Bij deze nog een extra Belgische street triple rijder :W
ik heb snel nog één van de laatste 2012 modellen kunnen aanschaffen en ben bij het zien van deze foto's ben ik toch blij dat ik niet gewacht heb op het 2013 model, het "brute" is er inderdaad wat aan het af gaan...

Ik heb een model met de standaard uitlaten (arrow actie was niet meer te verkgijgen) dus daar moet nog wat aan veranderen. Arrows en Akra's zien en horen er heel mooi uit, jammer genoeg wat prijzig...

Wie heeft ervaring met die SC projects? Die zien er (op foto) ook er goed uit en toch wat minder prijzig...



Grts

Hello daar !!!
Hier nog een Belg.

Zou wel leuk zijn om wat Street rijders in België te leren kennen om samen mee te toeren en ervaringen uit te wisselen. Kan je me even een berichtje doen, want je eigen PB staat blijkbaar niet aan. Ik kan je dus niets sturen. Je bent trouwens net te laat,... ik had een setje Arrows te koop met nog maar 3000km, maar die zijn al gereserveerd voor een ander forum-lid. Hij moet enkel nog effe wachten tot mijn Leovince wordt geleverd. :W
 
Dag allen,

Bij deze nog een extra Belgische street triple rijder :W
ik heb snel nog één van de laatste 2012 modellen kunnen aanschaffen en ben bij het zien van deze foto's ben ik toch blij dat ik niet gewacht heb op het 2013 model, het "brute" is er inderdaad wat aan het af gaan...

Ik heb een model met de standaard uitlaten (arrow actie was niet meer te verkgijgen) dus daar moet nog wat aan veranderen. Arrows en Akra's zien en horen er heel mooi uit, jammer genoeg wat prijzig...

Wie heeft ervaring met die SC projects? Die zien er (op foto) ook er goed uit en toch wat minder prijzig...

Grts
full

Snel een
full
posten!



Hello daar !!!
Hier nog een Belg.

Zou wel leuk zijn om wat Street rijders in België te leren kennen om samen mee te toeren en ervaringen uit te wisselen. Kan je me even een berichtje doen, want je eigen PB staat blijkbaar niet aan. Ik kan je dus niets sturen. Je bent trouwens net te laat,... ik had een setje Arrows te koop met nog maar 3000km, maar die zijn al gereserveerd voor een ander forum-lid. Hij moet enkel nog effe wachten tot mijn Leovince wordt geleverd. :W
Jij ontbreekt ook nog in de OP!

Schroom niet... kom op met die
full
 
Net ook een MWR luchtfilter besteld. Als de pijp er is een ander mappie laten schrijven, en dan scheuren !!!!!!
 
Mijn hemel, wat een verschrikkelijk ding.
Denk dat ik op Intermot er maar met een grote boog omheen loop. :/

Ik word steeds blijer met mijn 2009 modelletje. :Y
Vind het een fris ogend ding. Met flyscreen en visor willen die nieuwe koplampen nog enigszins.
Als de einddemper los te wisselen is dan is dat ook veel goedkoper te veranderen dan bij het huidige model.
En wat heel belangrijk is tegenwoordig : (switchable) ABS
 
Mijn hemel, wat een verschrikkelijk ding.
Denk dat ik op Intermot er maar met een grote boog omheen loop. :/

Ik word steeds blijer met mijn 2009 modelletje. :Y
Vind het een fris ogend ding. Met flyscreen en visor willen die nieuwe koplampen nog enigszins.
Als de einddemper los te wisselen is dan is dat ook veel goedkoper te veranderen dan bij het huidige model.
En wat heel belangrijk is tegenwoordig : (switchable) ABS

Ik ben het ook wel met Jeroen eens :Y Vind het ook wel een mooi apperaat :Y Alleen vind ik het subframe niet heel mooi :N de kleur wel maar ik vind de ouwe mooier zeg maar van :Y
 
@nopper: PM zou nu moeten ingeschakeld zijn, spijtig van de arrows ;)

@ndeeka: thanks, zal een foto posten van zodra hij even lang genoeg stil staat :] :]

Positief aan de nieuwe street:
Het rode subframe komt wel mooi uit bij het wit, heb de speed R altijd mooi gevonden in die kleurstelling, de koplampen wen je wel aan, heeft me ook wat tijd gekost ;)
 
Vind het een fris ogend ding. Met flyscreen en visor willen die nieuwe koplampen nog enigszins.
Als de einddemper los te wisselen is dan is dat ook veel goedkoper te veranderen dan bij het huidige model.
En wat heel belangrijk is tegenwoordig : (switchable) ABS

ABS is zeker een plus maar ook noodzaak, want vanaf 1-1-2017 verplicht in de EU. Dus iedere nieuwe motor heeft ABS.
Voor mij hoeven die dempers onder het zitje (van de huidige Street) ook niet maar bij de 2013 vind ik het uiterlijk teveel op die Hornets lijken.
Ik ga mijn oranje 09 Stripletje steeds mooier vinden ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan