Street Triple topic 19 - Autumn Leaves

Status
Niet open voor verdere reacties.
....en jawel...de Motoplus van 4 oktober 2012...

2012-10-05%252012.16.35.jpg



.....logisch toch... :+
 
Toevallig ook gelezen omdat ik aan het $$$ ben voor de MV, maar echt blij word je er nog niet van. Misschien dan toch maar de 2013 R. Of MV moet drastisch hun ride by wire system verbeteren.
...

..moest er idd aan denken HJ dat jij voor de MV ging...wellicht is dat een goede keuze over een jaar of wat. Wat nu betreft kun je haast niet om de nieuwe Street heen...
...zelfs abs zit er nu op....
 
...

..moest er idd aan denken HJ dat jij voor de MV ging...wellicht is dat een goede keuze over een jaar of wat. Wat nu betreft kun je haast niet om de nieuwe Street heen...
...zelfs abs zit er nu op....
Idd, gevoel zegt MV, nog steeds.... mijn passie ligt echt bij die italianen ( ook met de kuurtjes ).
Maar wat je zegt, de nieuwe R met ABS gaat nog geen 11K kosten, daar krijg je bij de MV niet zulke goede vering / kwaliteit / ABS voor...
Die rood / witte R doet mij ook wel wat :9~
 
Idd, gevoel zegt MV, nog steeds.... mijn passie ligt echt bij die italianen ( ook met de kuurtjes ).
Maar wat je zegt, de nieuwe R met ABS gaat nog geen 11K kosten, daar krijg je bij de MV niet zulke goede vering / kwaliteit / ABS voor...
Die rood / witte R doet mij ook wel wat :9~~


.....idd.... :9~ :9~
 
mwah kwa looks vind ik de MV toch wel heel erg :9~

2012-MV-Agusta-Brutale-675_1.jpg


Als deze MV er zou zijn geweest in 2009 dan had ik toch heel sterk getwijfeld tussen de MV en de StripleR.
Test uitslagen interesseren me eerlijk gezegd geen drol, mijn eigen mening is het enige wat telt. Als de MV fun is: kopen!
 
Laatst bewerkt:
mwah kwa looks vind ik de MV toch wel heel erg :9~

[afbeelding]

Als deze MV er zou zijn geweest in 2009 dan had ik toch heel sterk getwijfeld tussen de MV en de StripleR.
Test uitslagen interesseren me eerlijk gezegd geen drol, mijn eigen mening is het enige wat telt. Als de MV fun is: kopen!

De mv ziet er ook erg gaaf uit, maar precies wat je zegt, is toe je eigen gevoel hoe jij de motor vindt rijden.
 
JOEPIE eindelijk weekend!!

Morgen krijg ik mijn SC schreeuwpijpen er weer onder *O* , tis wel heel erg stil met originele dempers. Meteen even kijken of 2012 bijna full options witte street te betalen is, wel moeilijk om de snelle zwarte in te moeten ruilen ;( blijft toch bijzonder zo'n eerste motor :')
 
Goededag allen,

Ben een tijdje niet meer op het forum geweest maar wilde het volgende toch even melden:

Net een brief gekregen in een envelop van RDW. Opengemaakt en bleek een terugroep aktie te zijn van Triumph Nederland voor, jawel... een nieuwe spanningsregelaar/gelijkrichter.
Snel even een afspraak maken met Blom om hem gratis te laten monteren, ik hoop dat m'n street het onderweg niet opgeeft })

Met dank aan de Duitse Triumph club die net zolang hebben lopen zeuren tot ze bij Triumph door de knieën gingen. :}
 
mwah kwa looks vind ik de MV toch wel heel erg :9~

[afbeelding]

Als deze MV er zou zijn geweest in 2009 dan had ik toch heel sterk getwijfeld tussen de MV en de StripleR.
Test uitslagen interesseren me eerlijk gezegd geen drol, mijn eigen mening is het enige wat telt. Als de MV fun is: kopen!
Mijn gevoel zegt ook kopen, maar je leest nog teveel " bugs" .
Hij reed prima tijdens proefrit, ze wil wel heel graag die neus de lucht in. Maar diverse mensen hebben last van uitval bij terugschakelen etc... iig nog half jaartje wachten totdat die kinderziektes er uit zijn en dan :]
 
Vanochtend de spanningsregelaar laten vervangen, in de stromende regen terug, ligt de brief van de rdw op de mat. Jahaa, dat is al gebeurd!

Toch lekker ff eruit!
 
Goededag allen,

Ben een tijdje niet meer op het forum geweest maar wilde het volgende toch even melden:

Net een brief gekregen in een envelop van RDW. Opengemaakt en bleek een terugroep aktie te zijn van Triumph Nederland voor, jawel... een nieuwe spanningsregelaar/gelijkrichter.
Snel even een afspraak maken met Blom om hem gratis te laten monteren, ik hoop dat m'n street het onderweg niet opgeeft })

Met dank aan de Duitse Triumph club die net zolang hebben lopen zeuren tot ze bij Triumph door de knieën gingen. :}
Inderdaad hulde aan het Duitse Triumph forum, daar hebben ze met een grote groep zoveel druk op Triumph uitgeoefend dat ze uiteindelijk overstag zijn gegaan. :}
Lees in het Daytona topic dat je bericht via de RDW krijgt, import of origineel NL maakt niet uit.
Heb ik hier even 2 Streets staan waarbij ik zelf de regelaars heb vervangen, ben benieuwd of ik iets van compensatie krijg.
 
Inderdaad hulde aan het Duitse Triumph forum, daar hebben ze met een grote groep zoveel druk op Triumph uitgeoefend dat ze uiteindelijk overstag zijn gegaan. :}
Lees in het Daytona topic dat je bericht via de RDW krijgt, import of origineel NL maakt niet uit.
Heb ik hier even 2 Streets staan waarbij ik zelf de regelaars heb vervangen, ben benieuwd of ik iets van compensatie krijg.
How about that?!
Postbode heeft net 2 enveloppen afkomstig van de RDW gebracht.
Ik mag een afspraak met een dealer maken voor het vervangen van de spanningsregelaars.
 
...

..moest er idd aan denken HJ dat jij voor de MV ging...wellicht is dat een goede keuze over een jaar of wat. Wat nu betreft kun je haast niet om de nieuwe Street heen...
...zelfs abs zit er nu op....

En niet te vergeten de Triumph Tyre Pressure Monitoring System *O*
 
Vanochtend de spanningsregelaar laten vervangen, in de stromende regen terug, ligt de brief van de rdw op de mat. Jahaa, dat is al gebeurd!

Toch lekker ff eruit!
Nog geen brief gehad maar heb wel al een afspraak voor een spanningsregelaar. :)
[edit]Correctie, brief valt net in de bus.[/edit] 8-)

Voor de Speed ook nog geen brief gehad, maar ook een afspraak voor nieuwe koplampen. :)

En als we er dan toch zijn, ook nog een nieuwe Bellypan voor de Street die buiten de garantie valt, maar toch dankzij Roké motors onder garantie vervangen wordt. *O*
 
Laatst bewerkt:
Goededag allen,

Ben een tijdje niet meer op het forum geweest maar wilde het volgende toch even melden:

Net een brief gekregen in een envelop van RDW. Opengemaakt en bleek een terugroep aktie te zijn van Triumph Nederland voor, jawel... een nieuwe spanningsregelaar/gelijkrichter.
Snel even een afspraak maken met Blom om hem gratis te laten monteren, ik hoop dat m'n street het onderweg niet opgeeft })

Met dank aan de Duitse Triumph club die net zolang hebben lopen zeuren tot ze bij Triumph door de knieën gingen. :}

Anderzeits natuurlijk triest dat Triumph zo lang nodig heeft gehad om deze beslissing te nemen :r
Voor mij maakt het niet meer uit, bij de mijne ging de spanningsregelaar al na jaar verrot, dankzij de ANWB destijds goed thuisgekomen en effe later zelf de mosfet er onder gehangen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan